2021-08-08, 00:57
Medlem
Kallamakaronens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hampushaha
Lyssnat på video klippen. Låter som han ragga på henne dom dejtar ett litet tag och han dissar sönder henne. Sen går han vidare och hon blir manisk försöker få tillbaka henne han svarar inte. Sen börjar hon anklaga han för massa och han ber om ursäkt att han dissa henne. Men kan han fel.

Ursäkta. Ta om det där.
Och använd punkt när du skriver.
"Och hon blir manisk försöker få tillbaka henne han svarar inte"

Du borde läsa genom din text innan du skickar svar i trådarna.
Citera
2021-08-08, 01:00
Medlem
Tjejen är helt flippad. Hon taggar #blacklivesmatter i hennes inlägg? Vad har det att göra med detta?

Hon lider uppenbart av något.
Citera
2021-08-08, 01:31
Medlem
Queenofqueenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lugnare
Tjejen är helt flippad. Hon taggar #blacklivesmatter i hennes inlägg? Vad har det att göra med detta?

Hon lider uppenbart av något.

Hon lider av bristen av att inse att han inte vill ha henne.
Citera
2021-08-08, 01:40
Medlem
ballobass avatar
Kontot kan vara kapat dock,
Citera
2021-08-08, 01:51
Medlem
4608s avatar
En del av mig hoppas verkligen att den här snubbens karriär är över. Finns nog ingenting vidrigare än dessa MK-ultras som innerst inne är riktiga jävla svin. Lille Joel måste ju fan ha komplex över något, han knullar bara brunisar och har en brun manager.

Men oavsett om detta stämmer eller inte så tycker jag det är minst lika vidrigt av denna hämndlystna kvinna att göra detta online.
Citera
2021-08-08, 01:51
Medlem
Bella Davis -Det stolpskottet var ju med i Ex on the beach 2015, verkade bränd i huvudet redan då. Knappast att Joel Kinnaman skulle behöva våldta den typen av brud.
Citera
2021-08-08, 01:54
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Tjejen som Joel har skinkat på har tydligen gått bananas och hotar om att anmäla honom för våldtäkt och vill ha massa pengar.
https://www.instagram.com/iambelladavis/?hl=sv

Är det en transa?
Varför skulle det vara en transa? Behöver du glasögon? Hon ser extremt kvinnlig ut.
Citera
2021-08-08, 01:56
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4608
En del av mig hoppas verkligen att den här snubbens karriär är över. Finns nog ingenting vidrigare än dessa MK-ultras som innerst inne är riktiga jävla svin. Lille Joel måste ju fan ha komplex över något, han knullar bara brunisar och har en brun manager.

Men oavsett om detta stämmer eller inte så tycker jag det är minst lika vidrigt av denna hämndlystna kvinna att göra detta online.
Eh va, skulle Joel vara MK Ultra-offer? Låter osannolikt, då han är en nobody.
Citera
2021-08-08, 01:57
Medlem
ballobass avatar
Citat:

Fortsätt leva din dröm pajas
Citera
2021-08-08, 02:02
Medlem
4608s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Eh va, skulle Joel vara MK Ultra-offer? Låter osannolikt, då han är en nobody.
Menade mer att alla dessa kändisar som är woke är mer eller mindre den nya generationens MK-ultra.
Citera
2021-08-08, 02:03
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Menade mer att alla dessa kändisar som är woke är mer eller mindre den nya generationens MK-ultra.
Ja jo sant förvisso, det är helt hjärntvättade fast medvetet.
Citera
2021-08-08, 03:36
Medlem
https://youtu.be/7esA5YOzZdI

Har han något fel med hörseln? Hon sa ju Robocup, inte robocock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in