2021-08-07, 16:47
Medlem
Maskotens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Bor han kvar i USA? Var det inte han som sa att han skulle flytta om Trump vann valet?
Det var lika mycket sanning i hans påstående att han skulle flytta från USA som det är i hans påstående att det fanns samtycke vid deras sex.
Citera
2021-08-07, 16:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Maskoten
Patetiskt försök till damage control av Joel. Varför var han så skakis på rösten och sa att han kände sig som en hemsk människa över det han utsatte tjejen för?

Riktiga våldtäktsmän erkänner inte att dom gjort något fel och blir skakiga på rösten fattar du väl, är du född igår?
den här fjanten har inte våldtagit nån, han har haft en intim relation med en narcissists hora och att tro på hennes ord som du gör gör dig till en korkad betatönt.
Citera
2021-08-07, 16:51
Medlem
jj_6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Bor han kvar i USA? Var det inte han som sa att han skulle flytta om Trump vann valet?

Det är en korrekt iakttagelse. Han flyttade aldrig och är sålunda en dokumenterad lögnare. Det inger inget förtroende för hans nekande i detta ärende.
Citera
2021-08-07, 16:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Här är hans borttagna inlägg om henne.
5 sidor.

https://ibb.co/N2GhX8k
https://ibb.co/7VhZDMM
https://ibb.co/2NMgyn8
https://ibb.co/yPJH0LJ
https://ibb.co/sKnk4FG
Joel bröt mot generalregeln i mannens bibel: Don’t stick your dick in crazy.
Citera
2021-08-07, 16:56
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Patetiskt försök till damage control av Joel. Varför var han så skakis på rösten och sa att han kände sig som en hemsk människa över det han utsatte tjejen för? I vilka fall skulle man känna sig som en "hemsk människa"? För att han inte skrev och frågade om hon kom hem okej? Haha Joels fåtal vänner som han har kvar skyddar honom frenetiskt i denna tråd, men det är väl så det ser ut i Hollywood. Våldtäktsmän och pedofiler skyddas in i det sista.

Jag vet sanningen iallafall och det räcker för mig.

Så joel är i farten igen 🤣 han har ju varit igång med samma saker i stockholm och körde på någon gammal strippa i 2:an så det stod härliga till. Han är inte dålig den där J.K
Citera
2021-08-07, 16:59
Medlem
Talespins avatar
Jaså, är den degenererade BLM-juden Kinnaman i farten. Man hör på intervjuer att han är ett kräk så jag skulle inte bli ett dugg förvånad om han har pumpat mus utan tillåtelse.

Frågan är varför media skriver "svensken" när Kinnaman varken är svensk eller ser sig själv som svensk?
Citera
2021-08-07, 16:59
Medlem
Jag har jätte svårt att tro på detta med tanke på hur mycket hon lägger ut på instagram, snap och dessutom taggar alla möjliga människor till höger & vänster.
Hon taggar ju även Joels nuvarande tjej vilket jag tycker är jätte konstigt.
Tycker det mer liknar som att hon är lite besatt av Joel.
Citera
2021-08-07, 17:02
Medlem
Maskotens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Llardrose
Riktiga våldtäktsmän erkänner inte att dom gjort något fel och blir skakiga på rösten fattar du väl, är du född igår?
den här fjanten har inte våldtagit nån, han har haft en intim relation med en narcissists hora och att tro på hennes ord som du gör gör dig till en korkad betatönt.
Hah grabben jag är mer alfa än du kan tänka dig.

Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jag har jätte svårt att tro på detta med tanke på hur mycket hon lägger ut på instagram, snap och dessutom taggar alla möjliga människor till höger & vänster.
Hon taggar ju även Joels nuvarande tjej vilket jag tycker är jätte konstigt.
Tycker det mer liknar som att hon är lite besatt av Joel.
Men hon gör det för att skydda andra? Självklart har Joels nuvarande tjej också blivit utsatt för våldtäkter och genom att Bella går ut med detta och belyser faktumet så kanske hans nuvarande tjej också vågar säga ifrån och dra.
Citera
2021-08-07, 17:08
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Japp, han har även i intervjuer sagt att han aldrig identifierat sig som svensk Vilket är bra, för det är han inte.
Nej, och då förstår jag inte vad han har här att göra. Jävla skräpmänniska, och som sagt, typisk vänsterman, som den där fläskiga alkisen som också bor i USA och gör tv i Sverige med sin polare.
Citera
2021-08-07, 17:10
Medlem
Citat:
Hah grabben jag är mer alfa än du kan tänka dig.

Men hon gör det för att skydda andra? Självklart har Joels nuvarande tjej också blivit utsatt för våldtäkter och genom att Bella går ut med detta och belyser faktumet så kanske hans nuvarande tjej också vågar säga ifrån och dra.

Tror inte på henne, finns väl anledning att han sökte kontaktförbud. Tror bara hon är sårad för han inte ville mer.
Citera
2021-08-07, 17:11
Medlem
Vill minnas Kinnaman hade väldigt nedsättande åsikter om SD och deras väljare. I min värld är han enbart en b-skådis med pk-åsikter som kan stanna i USA för gott.
Citera
2021-08-07, 17:12
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Han pysslar nog med allt möjligt perverst, han har det i blodet så att säga.
Ok, du har säkert helt rätt.
Har misstänkt detta länge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in