Citat:
Ursprungligen postat av
kukflash
Varför skulle man överföra 2000kr för en advokat? Är en extremt låg summa, skulle snarare tro att det handlar om betalning för hotell eller taxi.
När det gäller samtalen så gissar jag på att man pratar om att Joel har lämnat henne och inte hört av sig osv. Är inte så jätteofta man sitter och samtalar om en våldtäkt med sin våldtäktsman…
Precis, med sitt namn och efternamn också.
Jag tror de hade varit lite smartare än så.
Alla som varit i bråk med kvinnor vet att de är manipulativa, vrider på sanningen och utlämnar omständigheter.
Jag ser bara henne anklaga honom, men har inte berättat ens hur han ska ha våldtagit henne.
Han har däremot förklarat omständigheterna.
De sågs och knullade ett flertal gånger och vissa tror på riktigt att det är våldtäkt det här handlar om?
Jag kan förstå om det hade skett en gång, och han hade fortsatt ha sex med henne trots ett nej och de inte sågs mer efter det.
Men nu sågs de fler gånger efter och hon var uppenbart intresserad av honom efter, vilket jag förstår.
A-list hollywoodkändis men världens nätverk och pengar som kan få vilken tjej han vill.
Det farligaste en man kan göra nuförtiden är att vara av ett mycket högre värde en tjej han ligger med och ge henne förhoppningar med sexet. Då sker sådana här situationer.