2021-08-07, 10:29
Medlem
Whitfieldss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
Vem är hon? Någon med mer info? Brodern ska tydligen vara smått kriminell.

Gabriella Magnusson/ Bella Davis

Ökänt psykfall och orten-brud, som tror att hon ska bli supermodell. Utpressat Kinnaman i samband med Metoo-syndafloden.
Citera
2021-08-07, 10:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Varför skulle man överföra 2000kr för en advokat? Är en extremt låg summa, skulle snarare tro att det handlar om betalning för hotell eller taxi.

När det gäller samtalen så gissar jag på att man pratar om att Joel har lämnat henne och inte hört av sig osv. Är inte så jätteofta man sitter och samtalar om en våldtäkt med sin våldtäktsman…

Precis, med sitt namn och efternamn också.
Jag tror de hade varit lite smartare än så.

Alla som varit i bråk med kvinnor vet att de är manipulativa, vrider på sanningen och utlämnar omständigheter.

Jag ser bara henne anklaga honom, men har inte berättat ens hur han ska ha våldtagit henne.
Han har däremot förklarat omständigheterna.

De sågs och knullade ett flertal gånger och vissa tror på riktigt att det är våldtäkt det här handlar om?

Jag kan förstå om det hade skett en gång, och han hade fortsatt ha sex med henne trots ett nej och de inte sågs mer efter det.

Men nu sågs de fler gånger efter och hon var uppenbart intresserad av honom efter, vilket jag förstår.

A-list hollywoodkändis men världens nätverk och pengar som kan få vilken tjej han vill.

Det farligaste en man kan göra nuförtiden är att vara av ett mycket högre värde en tjej han ligger med och ge henne förhoppningar med sexet. Då sker sådana här situationer.
Citera
2021-08-07, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popupcoffee
Finns ett enkelt svar på det. För att hon säger sanningen.

Nej, för att i dagsläget så är det irrelevant om det är sant eller inte. Därför försöker man bara tysta skiten, eftersom det skadar ryktet oavsett.
Citera
2021-08-07, 10:48
Medlem
Maskotens avatar
Inte ett dugg förvånad att Kinnaman våldtagit någon. Han var ju med i några kampanjer förut där han pratade så gott om sig själv, att han är feminist, att han arbetar mot barnhandel och så vidare. Det är oftast dom männen som faktiskt utför sådana här brott sedan. Soran Ismail är ett annat exempel.
Citera
2021-08-07, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maskoten
Inte ett dugg förvånad att Kinnaman våldtagit någon. Han var ju med i några kampanjer förut där han pratade så gott om sig själv, att han är feminist, att han arbetar mot barnhandel och så vidare. Det är oftast dom männen som faktiskt utför sådana här brott sedan. Soran Ismail är ett annat exempel.
Källa på det?
Citera
2021-08-07, 11:02
Medlem
Maskotens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Källa på det?
Jag skrev ju det, Soran Ismail.
Citera
2021-08-07, 11:09
Medlem
Kolla hennes senaste insta post med ett sms från ”Joels agent” antar att det är en amerikan? Orkar inte googla men luktar fejk med tanke på att det är samma nivå på engelskan som en lågstadieelev, gå sedan igenom hennes bilder och halas engelska som en lågstadieelev🤦‍♂️
Citera
2021-08-07, 11:12
Medlem
Citat:
Jag skrev ju det, Soran Ismail.

Eller f.d. polischefen Göran Lindberg.
Citera
2021-08-07, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kajusi
"Säger sanningen".

Det är därför hon väntar 2-3 år till hans film har premiär.

Hon är avundsjuk.

Hur många gånger har man inte varit med om eller hört om det här?

Jag förstår att du, ful nolla inte varit det men det här är klassiskt tjejer.

Man ger de värde, i det här fallet, ligg och bekräftelse, sedan drar man, hon blir ledsen och känner sig utnyttjad, han skaffar ny tjej, ligger blir avundsjuk och vill förstöra.

Finns en anledning till varför hon taggar hans flickvän i posterna...

Han behöver nog inte våldta någon med de tjejerna han kan få.

Hon låter i övrigt psykiskt störd.

Låt oss inte glömma att han även spelade in samma samtal, skillnaden är att hon har klippt ut det för att det ska låta som han ber om ursäkt när han bara vill lugna ner ett jävla psykfall.

Uppenbarligen det största som hänt henne när hon printscreenade Tinder-meddelandena och hade kvar de i 3 år.

Nämen ojdå, ta inte i så du skiter ner dig lilla vän.
När man måste ha ett avtal likt det Joel ville ha, då brukar man inte direkt vara oskyldig. Utöver det är det allmänt känt i branschen att Joel inte är en speciellt trevlig eller empatisk person, så jag skulle inte bli förvånad om det kvinnan säger stämmer.

Han var åtminstonde smart nog att ta ner sitt instagraminlägg om kvinnan. Han kan nog vänta sig en härlig förtalsdom efter att ha lagt ut hennes namn inför 1,3mill pers.
Citera
2021-08-07, 11:31
Medlem
Jag växte upp jämsides Joel, gick i samma skola. Har även stött armbågar med honom, dock på avstånd, senare igenom livet från tillfälle till tillfälle utav olika anledningar. Inget jag skulle säga öppet men kan bara säga att han är en riktig jävla fitta privat. Det började redan som tonåring och något han aldrig växte ur eller kunde skaka sig fri ifrån. Hela hans persona utåt är ett spel. Utifrån många års observerade händelser och beteende så förvånar detta mig inte det MINSTA om det skulle ligga sanning bakom det tjejen beskriver. Han har alltid varit grisig med/mot damerna.
Citera
2021-08-07, 11:32
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Jag är inte jätteförvånad om jag säger så. Han och hans gelikar på vänsterkanten brukar ju vara de största hypocritesen och de med en smutsig hand i kakburken.
Citera
2021-08-07, 11:32
Medlem
Bajslukts avatar
Citat:
Jag är till viss del enig med dig. Det är ofta dessa "goda" som är de med flest och störst skelett i garderoben.

De som är mest emot rasism, är i själva verket de största rasisterna. De som påstår sig vara mest för feminism, är egentligen emot kvinnor.

Ulvar i fårakläder.

Kruxet är att moraliskt förtappade kvinnor dras till kändisskap och det händer gång på gång att de falskt anmäler någon för våldtäkt för pengar och uppmärksamhet. Manipulativa, falska och osympatiska narcissister.

Så det kan vara 50/50 i den här historien. Jag skulle inte bli förvånad om han våldtagit, men heller inte förvånad om hon ljuger. Det är lite som Virtanen och Cissi Wallin - lika barn leka bäst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in