2021-08-07, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FTW_Yes
Gabriella har ju verkligen inte mycket kött på benen.
Allt hon lagt upp på Instagram, säger ju egentligen inte ett skit, förutom att dom känner varandra och har haft sex, precis som Joel själv skrivit.

Hon har lagt upp ett par ljudklipp, som inte är hela samtalet, utan bara klipp där det är svårt att förstå vad det handlar om, förutom då att hon bölar och han ber om ursäkt, men inte vad han ber om ursäkt förr.

Resten är som sagt blaja som inte ger något mer till storyn.

exakt.
Citera
2021-08-07, 16:23
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Han är dessutom jude och det ligger i deras religion och leverne att vara perversa och allmänt gränslösa sexuellt
Jo jo, men det var just den grejen jag ville ha svart på vitt, det är ju fullt rimligt, men vill gärna se substantiellt bevis på det.
Citera
2021-08-07, 16:25
Medlem
laxkaviars avatar
Hollywood juice stein, berg, man
Citera
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Jo jo, men det var just den grejen jag ville ha svart på vitt, det är ju fullt rimligt, men vill gärna se substantiellt bevis på det.

På att han är jude eller att han våldtagit?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maskoten
Så våldtäktsoffer är psykfall när dom inte vet vad dom ska göra utan ringer sin angripare i hopp om att få förståelse över vad som hänt? Och gärningsmannen grinar och säger om och om igen att han hatar sig själv för det han utsatt henne för, med darr på rösten, samtidigt som han är oskyldig? Sedan som majoriteten i denna tråd har påpekat så är Joel en välkänd figur och konsensus är att han är helt cp och allting pekar på att han genomfört denna våldtäkt.

Edit: Dessutom Joel Kinnamans inlägg på instagram för mindre än en timme sedan där han skrev att han känner sig värdelös och att han förstår att hans anseende är i botten numera, det låter inte riktigt som att han är oskyldig.

Tror mig, jag ogillar den grabben men inget tyder att han är skyldig med dom bevisen hon har lagt upp. Han erkänner endast att han visste inte att hon skulle må dåligt av det. Säger man verkligen så till någon man har våldtagit? Dom nämner inte ens våldtäkt i samtalen, plus att hon ber honom inte hata sig själv för det han har gjort. Skulle man verkligen säga så till en våldtäktsman?
Citera
2021-08-07, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Hon laddar upp mer bilder och ljudklipp på Snapchat än insta.

https://imgur.com/a/93iD7ZV

@iambelladavis. ✊🏿✌️
Han säger ju att han har en annan bild av vad som hände mellan dom. What to do.
Fattar inte måste ju finnas 1000 andra tjejer men väjer ändå en som är giftig...
Citera
2021-08-07, 16:28
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
På att han är jude eller att han våldtagit?
"Hans far kommer från USA och är av engelskt, irländskt, skotskt och tyskt påbrå, medan hans mor Bitte är svensk med judisk härkomst. Joel Kinnaman har svenskt och amerikanskt medborgarskap.[8]

Sedan 2014 är Joel Kinnaman ambassadör för barnrättsorganisationen ECPAT Sverige, som arbetar för en värld fri från barnsexhandel. I juni 2018 medverkade Kinnaman i en reklamfilm för bilföretaget Volvo."

Judebiten, det stod på hans wikipedia såg jag nu. Då är detta snart borttrollat i mediacirkusen.
Citera
2021-08-07, 16:30
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
"Hans far kommer från USA och är av engelskt, irländskt, skotskt och tyskt påbrå, medan hans mor Bitte är svensk med judisk härkomst. Joel Kinnaman har svenskt och amerikanskt medborgarskap.[8]

Sedan 2014 är Joel Kinnaman ambassadör för barnrättsorganisationen ECPAT Sverige, som arbetar för en värld fri från barnsexhandel. I juni 2018 medverkade Kinnaman i en reklamfilm för bilföretaget Volvo."

Judebiten, det stod på hans wikipedia såg jag nu. Då är detta snart borttrollat i mediacirkusen.

Japp, han har även i intervjuer sagt att han aldrig identifierat sig som svensk Vilket är bra, för det är han inte.
Citera
2021-08-07, 16:38
Medlem
Queenofqueenss avatar
Han har inte våldtagit någon. Han är ihop med en top model. Tjejen som anklagar honom är olyckligt kär, star strucked och efterbliven. Hon håller på så bara för att hon är avundsjuk och vill ha hans uppmärksamhet, hon vet att han aldrig kommer titta på henne igen och hon bara var ett mellanting tills han hitta sin tia.

Stå på dig Joel, vi vet att bara för att du är vit ska du målas ut som våldtäktsman. Men vi vet att du inte har gjort något. Bara sagt nej till äckel tjej.
Citera
2021-08-07, 16:41
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Bor han kvar i USA? Var det inte han som sa att han skulle flytta om Trump vann valet?
Citera
2021-08-07, 16:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Laxrulle
Han säger ju att han har en annan bild av vad som hände mellan dom. What to do.
Fattar inte måste ju finnas 1000 andra tjejer men väjer ändå en som är giftig...

Skitmänniskor dras till varandra.
Citera
2021-08-07, 16:42
Medlem
Maskotens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Här är hans borttagna inlägg om henne.
5 sidor.

https://ibb.co/N2GhX8k
https://ibb.co/7VhZDMM
https://ibb.co/2NMgyn8
https://ibb.co/yPJH0LJ
https://ibb.co/sKnk4FG
Patetiskt försök till damage control av Joel. Varför var han så skakis på rösten och sa att han kände sig som en hemsk människa över det han utsatte tjejen för? I vilka fall skulle man känna sig som en "hemsk människa"? För att han inte skrev och frågade om hon kom hem okej? Haha Joels fåtal vänner som han har kvar skyddar honom frenetiskt i denna tråd, men det är väl så det ser ut i Hollywood. Våldtäktsmän och pedofiler skyddas in i det sista.

Jag vet sanningen iallafall och det räcker för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in