Citat:
Ursprungligen postat av
Tuttlutt
Och det första hon tänker trots ångest och smärta är att detta måste jag lägga ut på Instagram 🙄
Åh herregud...
Jag fick en pling om att det var live i morse när jag var på jobbet så jag lyssnade i lurarna samtidigt som jag jobbade. Jag orkade med en halvtimme och på den tiden hann hon berätta 4 ggr att hon inte vill prata om hur hon mår för hon mår verkligen inte bra.
Hon hade bestämt att hon inte skulle gråta mer eftersom hon gråtit i tre timmar redan. Sen talade hon om att hon inte skulle prata om hur hon mår, igen.
Som andra redan skrivit får Anna bara grå färg på håret 1,5 cm närmast skallen, övriga delen på hårstråna är naturligt bruna.
Ett Anna-hårstrå är alltså först grått men när det blir 1,5 cm flyttas den färgen ner mot roten ju mer hårstrået växer. Coolt! Alternativt så växer Annas hår på ett speciellt sätt, det liksom byggs på från toppen hela tiden.
Hon kunde inte för sitt liv förstå hur någon kunde ifrågasätta hur hennes hår fungerar, hon vet ju själv hur det är och det har ingen annan med att göra faktiskt.