2021-07-13, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
När det kommer till smärtor och Anna så är hon döende, hysteriskt gråtande oavsett om en mygga biter henne eller om hennes farsa dör skillnaden är väl att smärtan efter papsen sitter i en smula längre.
https://pasteboard.co/KaZvyow.jpg
Artikel är från 1995, ibland hittar man "fynd" på loppisar.
😁
Citat "Det var ju han som jag brukade prata med om allt.
Och så plötsligt var han bara borta."

Vad dog han av? Hjärtinfarkt vid 60 års ålder. Mamman dog av kol?ish?
Hon pratade i sin LIVE idag om hur hon ville bli ihågkommen, det var inte med alla affischer och urklipp, typ.
Det hade inträffat en vattenincident..så hennes sparade urklipp hade blivit vattenskadat och hon la ut det för att torka,(imorse) men bestämde sig för att nej, nu får det vara nog, hon skulle slänga skiten.

Kanske en vattenskada som förstört hennes fantastiska unika klippsamling som fick henne att gråta i precis tre timmar?!
Citera
2021-07-13, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Hon sa det vid något tillfälle om att färgen satt kvar i topparna, trots att det växer ut, det var någonting liknande, men man förstod att hon inte var helt hemma gällande hårets växtlighet..

Det är verkligen konstigt att en vuxen person inte förstår att håret växer från roten. Om Anna skulle sluta färga håret skulle hon få mer grått varje månad tills hon skulle vara helt grå. Om man inte förstår det när man skall fylla 51 år så är det något som inte stämmer i hjärnan.
Citera
2021-07-13, 17:55
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Det är verkligen konstigt att en vuxen person inte förstår att håret växer från roten. Om Anna skulle sluta färga håret skulle hon få mer grått varje månad tills hon skulle vara helt grå. Om man inte förstår det när man skall fylla 51 år så är det något som inte stämmer i hjärnan.
Hon är stenkorkad och så vansinnigt tjurig. HON har ALDRIG fel!!!
Citera
2021-07-13, 18:09
Medlem
nickomyras avatar
09 . 01
avbröt hon gråten o tandagnisslan och tog en dusch 👆
Senast redigerad av nickomyra 2021-07-13 kl. 18:15.
Citera
2021-07-13, 18:36
Medlem
nytt på story, anna har tagit hand om guddottern idag

https://postimg.cc/gallery/0xHvv6R
Citera
2021-07-13, 18:39
Medlem
Tagelapas avatar
Ett samtal i 6-rycket som varade i 1 minut och som hon grinade över i tre timmar.
Är det aina eller haklöse själv som ringt och sagt att han blivit inplockad för någon liten kriminell bagatell som absolut inte var hans fel.

Fan va' jag saknar Darrar här på fb. Han kunde dammsuga polishändelser och tingsrätter och hitta det mesta. R I P Darrar men du är saknad.
Citera
2021-07-13, 18:47
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Ett samtal i 6-rycket som varade i 1 minut och som hon grinade över i tre timmar.
Är det aina eller haklöse själv som ringt och sagt att han blivit inplockad för någon liten kriminell bagatell som absolut inte var hans fel.

Fan va' jag saknar Darrar här på fb. Han kunde dammsuga polishändelser och tingsrätter och hitta det mesta. R I P Darrar men du är saknad.

Tänkte oxå om det var ett samtal från häktet .
Citera
2021-07-13, 18:59
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40

Självklart stavar hon guddotter med stort G 😁
Min älskade Guddotter Wilma 🙄😄
Citera
2021-07-13, 18:59
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40

Vems barn är det?
Citera
2021-07-13, 19:03
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
När det kommer till smärtor och Anna så är hon döende, hysteriskt gråtande oavsett om en mygga biter henne eller om hennes farsa dör skillnaden är väl att smärtan efter papsen sitter i en smula längre.
https://pasteboard.co/KaZvyow.jpg
Artikel är från 1995, ibland hittar man "fynd" på loppisar.
😁

Om lilla pappa dog så tidigt i en hjärt-kärlsjukdom så borde Anna verkligen vara extra noga med sin hälsa!
Citera
2021-07-13, 19:04
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Och det första hon tänker trots ångest och smärta är att detta måste jag lägga ut på Instagram 🙄
Åh herregud...
Jag fick en pling om att det var live i morse när jag var på jobbet så jag lyssnade i lurarna samtidigt som jag jobbade. Jag orkade med en halvtimme och på den tiden hann hon berätta 4 ggr att hon inte vill prata om hur hon mår för hon mår verkligen inte bra.
Hon hade bestämt att hon inte skulle gråta mer eftersom hon gråtit i tre timmar redan. Sen talade hon om att hon inte skulle prata om hur hon mår, igen.

Som andra redan skrivit får Anna bara grå färg på håret 1,5 cm närmast skallen, övriga delen på hårstråna är naturligt bruna.
Ett Anna-hårstrå är alltså först grått men när det blir 1,5 cm flyttas den färgen ner mot roten ju mer hårstrået växer. Coolt! Alternativt så växer Annas hår på ett speciellt sätt, det liksom byggs på från toppen hela tiden.

Hon kunde inte för sitt liv förstå hur någon kunde ifrågasätta hur hennes hår fungerar, hon vet ju själv hur det är och det har ingen annan med att göra faktiskt.
Senast redigerad av Mussli 2021-07-13 kl. 19:06.
Citera
2021-07-13, 19:06
Medlem
Tuttlutts avatar
Tanten har live nu 😁
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in