2021-07-03, 15:50
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Vad är en ”granskad kändis”?

Kör lite FB-tugg. Hon är väl inte Anna Andersson? Väldigt många kommentarer iaf 😉. Hon är uppenbarligen en av de mest intressanta
Citera
2021-07-03, 15:52
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Hon försöker alltså i gårdagens live få det till att hon bara var med i BL för att vinna, hon ville inte alls förbli smal. Att hon blivit minst lika stor som när programmet började är helt enligt ritningarna (och kroppsbyggnaden beror mycket på att hon är från Medelhavet). Så allt hon sa i TV-soffor och program efter vinsten att detta var för livet och att hon aldrig mer skulle bli tjock menade hon inte då …

Detta får mig att undra om det hela var lite riggat eftersom hon ju behövde få in pengar snabbt för att betala av sonens skulder efter domen.
Jag tror, som vi har tagit upp i tråden tidigare, att hon åt piller under den tiden för att snabbt tappa vikt och kunna vinna.
Kanske rent av hade hon tvingat fram något skumt kontrakt som gjorde att hon skulle vinna och få pengarna för de andra kämpade ju mer än hon verkade göra i tävlingen.
Citera
2021-07-03, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Detta får mig att undra om det hela var lite riggat eftersom hon ju behövde få in pengar snabbt för att betala av sonens skulder efter domen.
Jag tror, som vi har tagit upp i tråden tidigare, att hon åt piller under den tiden för att snabbt tappa vikt och kunna vinna.
Kanske rent av hade hon tvingat fram något skumt kontrakt som gjorde att hon skulle vinna och få pengarna för de andra kämpade ju mer än hon verkade göra i tävlingen.

Hennes kämpande i BL var ju på ett sätt som hon inte har varit eller är någonsin annars. Hon har ju aldrig visat sig särskilt fokuserad på något alls. Men där jävlar var hon ju fokuserad. Och kanske då använde några piller. Det är ju svårt att förstå den viktminskningen annars egentligen.
Citera
2021-07-03, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Haha….. ni är för tråkiga vissa av er här. Ni lever som parasiter på Anna och hon på er. Hahaha……

Tycker hon är rätt sympatisk ibland för att vara ”granskad kändis”

Jo det går som för runt. Det är en makaber dans dessutom.
Citera
2021-07-03, 17:31
Medlem
Tuttlutts avatar
17 juni var sista gången Anna gillade något som My skrev på Instagram.
Efter att hon började träna i Spanien så blev det helt tyst på glada tillrop och "fina du".
Inte så kul längre när My inte vill sitta och äta kakor och annat kladd som Anna har en förkärlek till.
Nyligen började lilla Anna själv träna i sin källare.
Vad är det som det kallas nu igen 🤔
Avundsjuka och missunnsamhet men det är ju två karaktärsdrag som Anna inte har.
Hon är en sådan fin person.
Om hon får säga det själv alltså.
Vilket hon gör.
Ofta 😉😁
Citera
2021-07-03, 17:54
Medlem
Sladderbrallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damdanne
Jo det går som för runt. Det är en makaber dans dessutom.
Visst är det underligt. Så fullkomligt ointressanta saker hon gör och pratar om.
Bara de är ju nästan lite roande
Som om nån kollar på annas lives i timmar bara för att hon är så underhållande?
Tillåt mig småle.
Hon är ju som den otäcka olyckan man sitter å väntar på som ska komma, man borde blunda, titta bort, stänga av men de är smått omöjligt. Men jag är duktig, vägrar bidra till hennes lives tittarsiffror men tack och lov är många duktiga att uppdatera här
Olyckan hon skapar kommer igen å igen å igen.
Men anna är så pinsam och fel med sina försvar och attacker så behållningen blir bäst då hon själv gräver gravar å slår knut på sig själv. Totalt insiktslös. Alla ser det, utom anna själv
Citera
2021-07-03, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sladderbralla
Visst är det underligt. Så fullkomligt ointressanta saker hon gör och pratar om.
Bara de är ju nästan lite roande
Som om nån kollar på annas lives i timmar bara för att hon är så underhållande?
Tillåt mig småle.
Hon är ju som den otäcka olyckan man sitter å väntar på som ska komma, man borde blunda, titta bort, stänga av men de är smått omöjligt. Men jag är duktig, vägrar bidra till hennes lives tittarsiffror men tack och lov är många duktiga att uppdatera här
Olyckan hon skapar kommer igen å igen å igen.
Men anna är så pinsam och fel med sina försvar och attacker så behållningen blir bäst då hon själv gräver gravar å slår knut på sig själv. Totalt insiktslös. Alla ser det, utom anna själv

Det är en mycket bra tråd för att studera beteenden och intressen. Det görs och sägs är märkligt på ett underhållande vis hos Böckerna och här i tråden. Inget är för litet. Det är som en dokusåpa på sitt sätt. Förutom att Anna inte får betalt.
Citera
2021-07-03, 18:39
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Såg i liven att hon fick nån notis om Quizkampen. Spelar hon Q? Skulle vara hejdlöst roligt att tävla mot henne där.
Jag gissar att hon förlorar de flesta matcherna hon spelar, hennes nivå på allmänbildning lär inte ligga så högt.
Citera
2021-07-03, 18:46
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
17 juni var sista gången Anna gillade något som My skrev på Instagram.
Efter att hon började träna i Spanien så blev det helt tyst på glada tillrop och "fina du".
Inte så kul längre när My inte vill sitta och äta kakor och annat kladd som Anna har en förkärlek till.
Nyligen började lilla Anna själv träna i sin källare.
Vad är det som det kallas nu igen 🤔
Avundsjuka och missunnsamhet men det är ju två karaktärsdrag som Anna inte har.
Hon är en sådan fin person.
Om hon får säga det själv alltså.
Vilket hon gör.
Ofta 😉😁
My har inte varken gillat eller skrivit ngt på Märstamorsans ig heller. Inte ens på bröllopsdagen 🙄.
Citera
2021-07-03, 19:27
Medlem
Musslis avatar
Anna härmar ju My vad hon än tar sig för. Är My sjuk blir Anna plötsligt sjuk.
Mår My psykiskt dåligt mår Anna plötsligt psykiskt dåligt. Nu tränar My och visar upp sitt ofräscha ansikte och klyftan badande i svett. Gissa vad Anna gör då...
Citera
2021-07-03, 19:27
Medlem
Tuttlutts avatar
Det kan ju ha försvunnit saker i hennes hem.
Det är ju lätt hänt att saker ramlar ner i väskor t.ex 😉
Citera
2021-07-03, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Anna är så obildad och okunnig om nästan allt. Det är löjligt att lägga ut när de tittar på fotboll och skriker som idioter. Anna känner sig så spansk, hon är ett resultat av att en gift man var otrogen men hon vill få oss att tro att hon växte upp i en spansk familj. Jag tycker familjen skall flytta till Spanien så de får bo i landet de älskar.

Anna var säkert väldigt vilsen och kände sig utanför som barn och upp i vuxen ålder-bla pg att pappan inte brydde sig särskilt mycket om henne och att hon måste ha varit rätt oönskad åtminstone av honom.
Många som växer upp med sådana känslor idealiserar den förälder som man inte har kontakt med och hon har nog duktigt försökt förklara sin utanförskapskänsla med att hon är så spansk och inte passar in i Sverige. Hennes spanska omfattar väl bara "Hola", "Olé", "Para siempre", "mi amor", "te quiero" och ett par fraser till.
Ja, hade jag på riktigt känt mig så spansk och älskat Spanien som hon påstår sig göra hade åtminstone jag definitivt flyttat dit. Att hon inte gör det tror jag beror på att ingen skulle känna igen henne där, ingen skulle se henne som spansk. Hon skulle vara vem som helst och det pallar hon inte. Hon vet innerst inne att inget skulle bli bättre där, men det känns nog bra att fantisera om det och så får det förbli.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in