2021-06-28, 15:25
Medlem
Cashews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Izzardking
fan, fick tag på ett halv gram schysst horse i hgb idag, å fan va bra det var! jag går laro och har metadon 100mg men horset slog igenom mettat, jag rökte en 0.2:a å jag tog 3st blå en timme innan så det slog på riktigt bra! jag har nya verktyg hemma så jag ska koka upp en fix på 0.3:an jag har kvar å slå i mig den när jag är hemma...ska bli jävligt nice! har inte tagit heroin på nästan 2 år så jag längtar som fan på att komma hem så jag kan ta fixen, visst är det nice å röka det men att skjuta det är ju 10 gånger bättre!!
Bästa är nog att fortsätta att inte ta heroin och försöka bli nykter.
Citera
2021-07-05, 12:59
Medlem
Izzardkings avatar
fan fick tag på ett halv gram bra horse idag för 400kr, det var bra som fan! trots att jag hade tagit min dagliga dos metadon innan jag tog dopet så bröt det igenom metadonet!👍👌😎
rökte en 0.2:a å sköt en 0.3:a av dopet å det funkade som fan!! har ytterligare ett g kvar å det ska bli fett nice att slå i mig det jag har kvar i kväll!
Citera
2021-07-05, 23:09
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Izzardking
fan fick tag på ett halv gram bra horse idag för 400kr, det var bra som fan! trots att jag hade tagit min dagliga dos metadon innan jag tog dopet så bröt det igenom metadonet!👍👌😎
rökte en 0.2:a å sköt en 0.3:a av dopet å det funkade som fan!! har ytterligare ett g kvar å det ska bli fett nice att slå i mig det jag har kvar i kväll!

Låter som en fin kväll. Får du mettat lagligt? Testar dom inte för h i sånna fall
Citera
2021-07-06, 15:49
Medlem
syndarbockens avatar
första gången ska testa heroin, nålen är slipad, hur ska man vinkla den? vet att den ska va riktad mot hjärtat. ska den spetsiga kanten vara närmast venen eller ska den kortare kanten vara närmast venen? också varför behöver man ett filter om man har heroinet, nålar, sprutorna, vatten tändare ock askorbinsyran?
Citera
2021-07-06, 18:09
Medlem
syndarbockens avatar
vilken injektionmetod är rätt? https://ibb.co/tbsmN7v
Citera
2021-07-16, 17:25
Medlem
syndarbockens avatar
varför behöver man ett filter? och hur många gram heroin kan jag injicera men 5ml sprutor luft bubblorna måste bort också ur sprutan hur? får inte samma efori av alkohol längre så går över till heroin come on kan nån svara lr? sista hur mycket vatten per heroin behövs?
Citera
2021-07-17, 08:40
Medlem
Charliework86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av syndarbocken
varför behöver man ett filter? och hur många gram heroin kan jag injicera men 5ml sprutor luft bubblorna måste bort också ur sprutan hur? får inte samma efori av alkohol längre så går över till heroin come on kan nån svara lr? sista hur mycket vatten per heroin behövs?

Du känner själv när nålen är för slö.
Citera
2021-07-17, 10:18
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av syndarbocken

Att gå från alkohol till heroin tycker jag låter lite väl drastiskt..
Har du ingen erfarenhet av andra substanser förutom alkohol råder jag dig att tänka ett extra varv till innan du kör nålen i armvecket.

Att vara slav under opioider är inget att rekommendera någon.

Edit; läste en av dina trådstarter där du beskriver att du får stånd av att plåga djur och känner plötsligt att heroin kanske ändå inte är så dumt, kör på bara!
Citera
2021-07-17, 11:36
Medlem
whosEHTs avatar
Tog heroin första gången igår, brunt heroin.
Tog nasalt, och rökte, men tyckte jag fick dålig effekt, till slut när jag rökte kände jag mig skön och det kliade i ansiktet osv,
Skrev i en annan tråd om att jag tagit subutex för ett tag sen.

Jag har tagit subutex nästan varje dag, tror det va nån dag jag inte tog något.
Pågick ungefär 8-9 dagar
Inga stora doser, sammanlagt har jag tagit 16mg.

Det va ca 4,5 dygn sen jag senast tog subutex när jag tog mitt H igår, funderar om det kan ha påverkat mitt rus mycket, Det kan ju vara så att jag har dåligt heroin också, det va som jag förstår billigt, köpte på FS, men eftersom det är första gången jag tar heroin så är det svårt att avgöra om det va skit jag köpte eller om subutexen förstörde allt,
För även om jag mådde bra så va de ju inte värst speciellt, men inte tagit opiater på många år, så lika som med subutexen så har jag fegat med dosering väldigt mycket.

Kan tillägga att jag började nasalt, sen rökte, det va efter jag rökt som jag bra fick effekt,
Hade inte möjlighet senare på
Kvällen när jag ville fylla på att röka så tog nasalt igen, men då kände jag inte värst mycket, och då hade jag tagit 1mg klonazepam dessutom.

Får en våg idag så nästa gång ska jag hålla koll på doser och så, nu började jag mest smått och jobbade mig uppåt.
Citera
2021-07-17, 13:40
Medlem
syndarbockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Att gå från alkohol till heroin tycker jag låter lite väl drastiskt..
Har du ingen erfarenhet av andra substanser förutom alkohol råder jag dig att tänka ett extra varv till innan du kör nålen i armvecket.

Att vara slav under opioider är inget att rekommendera någon.

Edit; läste en av dina trådstarter där du beskriver att du får stånd av att plåga djur och känner plötsligt att heroin kanske ändå inte är så dumt, kör på bara!

din läsförståelse är inte den bästa skrev "Är det normalt att man får stånd av att plåga djur som barn? Tror det är ganska vanligt förekommande faktiskt. Era synpunkter och åsikter?". skrev inget om att det handlade om mig men hade några kompisar i barndomen som fick det.
Citera
2021-07-17, 13:45
Medlem
syndarbockens avatar
att blanda ihop lösning borde vara lätt suger jag sen upp den med nålen eller bara sprutan? och läste om att det in får finnas luft in sprutan hur fixar man det? bra med lite aktivitet i tråden för en gångs skull
Citera
2021-07-17, 13:51
Medlem
syndarbockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whosEHT
Tog heroin första gången igår, brunt heroin.
Tog nasalt, och rökte, men tyckte jag fick dålig effekt, till slut när jag rökte kände jag mig skön och det kliade i ansiktet osv,
Skrev i en annan tråd om att jag tagit subutex för ett tag sen.

Jag har tagit subutex nästan varje dag, tror det va nån dag jag inte tog något.
Pågick ungefär 8-9 dagar
Inga stora doser, sammanlagt har jag tagit 16mg.

Det va ca 4,5 dygn sen jag senast tog subutex när jag tog mitt H igår, funderar om det kan ha påverkat mitt rus mycket, Det kan ju vara så att jag har dåligt heroin också, det va som jag förstår billigt, köpte på FS, men eftersom det är första gången jag tar heroin så är det svårt att avgöra om det va skit jag köpte eller om subutexen förstörde allt,
För även om jag mådde bra så va de ju inte värst speciellt, men inte tagit opiater på många år, så lika som med subutexen så har jag fegat med dosering väldigt mycket.

Kan tillägga att jag började nasalt, sen rökte, det va efter jag rökt som jag bra fick effekt,
Hade inte möjlighet senare på
Kvällen när jag ville fylla på att röka så tog nasalt igen, men då kände jag inte värst mycket, och då hade jag tagit 1mg klonazepam dessutom.

Får en våg idag så nästa gång ska jag hålla koll på doser och så, nu började jag mest smått och jobbade mig uppåt.

hur mycket klonazepam och heroin tar du som mest om man får fråga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in