2021-03-05, 14:39
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hobbe1991
jag fick 0.4 g i övervikt utav det heroinet jag beställde.

vet inte hur mycket jag tog utav det med säkert 70-100 mg, som jag blandade med cirka 120 mg 4-mmc.

Noddade till och från men klockan var så mycket och jag hade sovit dåligt dagen innan så somnade ganska omgående.

Vad som var nojjigt utan att outa mig var att någon misstänkte att jag drog droger mellan två kort, så jag låg hög och horsade i sängen och lyssnade med grannen försökte tvinga polisen att gå in i huset.

Var riktigt obehagligt.

Tänker dock försöka skjuta idag men eftersom jag aldrig gjort det innan så vet jag inte om jag vågar slösa det.

Hade isåfall tänkt göra en blandning på 4- mmc och heroinet.
4-MMC finns inte längre. Det syntetiseras inte ens längre, inte ens i Kina. Så ditt 4-MMC är med största sannolikhet 3-MMC eller nån CMC.

Prekursoren till 4-mmc är bannad i Kina.
Citera
2021-03-05, 14:44
Medlem
hobbe1991s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
4-MMC finns inte längre. Det syntetiseras inte ens längre, inte ens i Kina. Så ditt 4-MMC är med största sannolikhet 3-MMC eller nån CMC.

Prekursoren till 4-mmc är bannad i Kina.

Spelar inte någon roll vilken mmc det är vice city sålde men för 100 kr g så var det riktigt bra.

Hade hellre kört det än tjack i små doser typ 50-80 mg i alla tillfällen.

Välmåendet är riktigt bra.
Citera
2021-03-17, 20:37
Medlem
Är det stor risk att få fentanylspetsade varor vid köp på fs? Har en kompis som menar att det slog på ovanligt hårt IV. Använder inte detta själv utan bara gräs o lite benso ibland och där har det varit pålitligt
Citera
2021-03-18, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SDless
Är det stor risk att få fentanylspetsade varor vid köp på fs? Har en kompis som menar att det slog på ovanligt hårt IV. Använder inte detta själv utan bara gräs o lite benso ibland och där har det varit pålitligt
Din kompis är van dåligt horse förmodligen, man känner om det är fentanyl i horset, helt annorlunda rus.
Citera
2021-03-18, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hobbe1991
jag fick 0.4 g i övervikt utav det heroinet jag beställde.

vet inte hur mycket jag tog utav det med säkert 70-100 mg, som jag blandade med cirka 120 mg 4-mmc.

Noddade till och från men klockan var så mycket och jag hade sovit dåligt dagen innan så somnade ganska omgående.

Vad som var nojjigt utan att outa mig var att någon misstänkte att jag drog droger mellan två kort, så jag låg hög och horsade i sängen och lyssnade med grannen försökte tvinga polisen att gå in i huset.

Var riktigt obehagligt.

Tänker dock försöka skjuta idag men eftersom jag aldrig gjort det innan så vet jag inte om jag vågar slösa det.

Hade isåfall tänkt göra en blandning på 4- mmc och heroinet.
Fattar ingenting, din granne såg dig ta droger *mellan två kort*?? Och försökte få snuten att göra en rannsakan?? Haha va
Citera
2021-03-18, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Din kompis är van dåligt horse förmodligen, man känner om det är fentanyl i horset, helt annorlunda rus.

Möjligen. Undrar mest över hur stor risken är, dvs hur pass vanligt det är
Citera
2021-03-18, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SDless
Möjligen. Undrar mest över hur stor risken är, dvs hur pass vanligt det är
Inte så vanligt bland FS säljare skulle jag tro, hade blivit dåliga betyg snabbt, på gatan är det väl lite vanligare men än så länge är det väl mest i usa det gäller dock procentuellt har jag ingen aning då måste nån som handlar mycket horse på fs svara på det tyvärr.
Citera
2021-03-19, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Inte så vanligt bland FS säljare skulle jag tro, hade blivit dåliga betyg snabbt, på gatan är det väl lite vanligare men än så länge är det väl mest i usa det gäller dock procentuellt har jag ingen aning då måste nån som handlar mycket horse på fs svara på det tyvärr.
Har aldrig varit någon Fentanyl i det H jag köpt på FS. Inte utanför FS, måste vara väldigt ovanligt i Sverige.

I USA vet jag(mitt knarkarsläkte sträcker sig enda dit) att det är extremt vanligt att dealers bankar med Fentanyl(tyvärr). Det låter helt sjukt men dem gör detta för att dem vet att tyngsta missbrukarna VILL ha Fentanyl och inte bryr sig om dem dör, typ. Langarna ger då sina kunder det dem vill ha, liksom. Riktigt fult är det jag skulle aldrig tycka att något pris är värt att leka med någon människas liv... hela min släkt på den sidan är antingen alkisar eller narkomaner om dem inte redan supit eller knarkat ihjäl sig...
Citera
2021-03-20, 08:16
Medlem
Bullsquids avatar
Sist jag körde H från fs kände jag knappt någonting...
gjorde åt ett halvt gram på 2 dagar och nodda inte en enda gång blev knappt sänkt ens...det va brunt och stenigt och såg ok ut men fick knappt någon effekt.

Hade väntat lite över 48 timmar sedan min senaste dos sub och nästa dag hade det ju gått ett dygn till så du borde jag känt, men icke...fick nästan ingen effekt alls. Lite trött typ inget som helst rus. Behöver nåt starkare än heroin tydligen, fentanyl vill jag inte ta för kan inte dosera det. Finns det inget mellanting mellan heroin och fentanyl i styrka?

Vilket är starkast av de syntetiska?
Kan ju inte kasta pengar i sjön på att köpa horse för alla pengar och inte få effekt!!
Citera
2021-03-20, 11:33
Medlem
RapLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
Sist jag körde H från fs kände jag knappt någonting...
gjorde åt ett halvt gram på 2 dagar och nodda inte en enda gång blev knappt sänkt ens...det va brunt och stenigt och såg ok ut men fick knappt någon effekt.

Hade väntat lite över 48 timmar sedan min senaste dos sub och nästa dag hade det ju gått ett dygn till så du borde jag känt, men icke...fick nästan ingen effekt alls. Lite trött typ inget som helst rus. Behöver nåt starkare än heroin tydligen, fentanyl vill jag inte ta för kan inte dosera det. Finns det inget mellanting mellan heroin och fentanyl i styrka?

Vilket är starkast av de syntetiska?
Kan ju inte kasta pengar i sjön på att köpa horse för alla pengar och inte få effekt!!
Oxy är starkare än dåligt/medelmåttigt horse, morfin är starkare än dåligt horse. Finns ju typ hydromorfon som är snäppet vassare (enligt många, själv föredrog jag oxy) men rätt svårt/dyrt att komma över. Ketogan ska vara starkare än oxy, men håller inte med där heller. (lättare att jämföra med oxy som mellan tummen och pekfingret är som medelmåttigt H, än med varor som varierar fruktansvärt i styrka/effekt)
Citera
2021-03-20, 15:41
Medlem
Jag har också fått dåligt horse nu också nåt skit från FS enligt kranen från nån säljare som börjar på R.

Jag har en fråga, jag försöker snorta mitt H men effekten är inte bra. Så tänkte prova att röka det men sist jag provade och följde guider så gick det åt helvete. Rökte på folie och rullade ett rör med folien att röka igenom men jag fick inte till det riktigt. Brändes och fick inte så mycket rök öht, bara en snabb "rökpust" typ när jag lutade folien.

Tänkte prova nästa gång att göra diametern på röret större så att röken liksom går igenom röret oavsett så att ingen rök går utanför. Sedan elda längre ifrån osv.

Om någon har någon riktigt bra guide eller har lust att förklara så att en idiot förstår så skulle jag vara grymt tacksam.
Citera
2021-03-21, 05:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Jag har också fått dåligt horse nu också nåt skit från FS enligt kranen från nån säljare som börjar på R.

Jag har en fråga, jag försöker snorta mitt H men effekten är inte bra. Så tänkte prova att röka det men sist jag provade och följde guider så gick det åt helvete. Rökte på folie och rullade ett rör med folien att röka igenom men jag fick inte till det riktigt. Brändes och fick inte så mycket rök öht, bara en snabb "rökpust" typ när jag lutade folien.

Tänkte prova nästa gång att göra diametern på röret större så att röken liksom går igenom röret oavsett så att ingen rök går utanför. Sedan elda längre ifrån osv.

Om någon har någon riktigt bra guide eller har lust att förklara så att en idiot förstår så skulle jag vara grymt tacksam.
För att fånga all rök, skär av toppen på en 1,5L flaska, t.ex. cola så har du en stor jävla radie där röken far, sen tar du der bara försiktigt och inhalera söligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in