Resultat: Tror du Pernilla fortsätter som allsångsledare också 2027?
Ja
38,46%
5 röster
Nej
61,54%
8 röster
2021-07-13, 20:18
Medlem
DyslexiKungens avatar
Helsike vilket dåligt program, sen att se Sanna med putad mage också som stoltserar att hon har fått stake, nej fy fan, Lotta på Liseberg vinner med hästlängder med både musik och artister det är mer show...
Citera
2021-07-13, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Helsike vilket dåligt program, sen att se Sanna med putad mage också som stoltserar att hon har fått stake, nej fy fan, Lotta på Liseberg vinner med hästlängder med både musik och artister det är mer show...
Undrar om Ewa Roos också är gravid. Lite svårt att riktigt avgöra eftersom hon hade ett tält på sig. Vågade inte Eva och Ewa ta med sig rollatorn ut på scenen?
Citera
2021-07-13, 20:55
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
Undrar om Ewa Roos också är gravid. Lite svårt att riktigt avgöra eftersom hon hade ett tält på sig. Vågade inte Eva och Ewa ta med sig rollatorn ut på scenen?

Haha, nej de tror jag inte, men Eva Rydberg är 78 år och pigg som en 40 åring, kvällens höjdare
Citera
2021-07-13, 20:56
Medlem
Tore skogman skulle fyllt 90 år och hyllas. Låtarna är bättre än många av de nyare som varit med ikväll.
Citera
2021-07-13, 20:58
Medlem
DyslexiKungens avatar
Ola Forsmed ska alltid spela en förståndshandikappad individ
Citera
2021-07-13, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Ola Forsmed ska alltid spela en förståndshandikappad individ
Ja, alla ska väl ha en diagnos nu för tiden
Citera
2021-07-14, 00:29
Medlem
HAHAHA nu har produktionen plockat upp att min tjej i kören är i riskzonen att bli en buzz här på flashback och gömmer henne längst bak och knappt ger henne någon eter-tid alls. Så jävla svagt. Taskigt mot henne när hon ger så mycket och inte alls verkar obekväm med uppskattning från äldre män. FUCK YOU.
Citera
2021-07-14, 02:12
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Helvete vilken jätteröv på Sanna.
Hon ser ju ut som luftballong.
Sanna är personlighetslös vilket hennes sommarprogram på P1 visade som bara innehöll massa sönderspelade låtar av Rihanna och Bruno Mars. Jag antar att svenska folket vill ha en programledare som är lika tråkiga som de själva är. Att folk uppskattar Sanna är för mig helt otroligt. Hon får Jill Johnson att framstå som livfull.
Senast redigerad av The Beach boy 2021-07-14 kl. 02:14.
Citera
2021-07-14, 02:18
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Tore skogman skulle fyllt 90 år och hyllas. Låtarna är bättre än många av de nyare som varit med ikväll.
Med mästerverk som Pop opp i topp med en text som hade gjort Shakespear avundsjuk. Jag kan inte se hur Thore Skogmans musik skulle vara lättare att relatera till än Yasins texter, men jag antar att det påminner rasisterna på flashback om det GAMLA Sverige.
Citera
2021-07-14, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The Beach boy
Med mästerverk som Pop opp i topp med en text som hade gjort Shakespear avundsjuk. Jag kan inte se hur Thore Skogmans musik skulle vara lättare att relatera till än Yasins texter, men jag antar att det påminner rasisterna på flashback om det GAMLA Sverige.

Så du tror att det handlar om rasism bara för att män över 50 inte kan relatera till Yasins texter?
Citera
2021-07-14, 11:57
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kilimandjaro
Så du tror att det handlar om rasism bara för att män över 50 inte kan relatera till Yasins texter?
Många ogillar honom dock för att han är invandrare, men det har inte med tråden att göra. SVT vänder sig inte bara till människor som är över 50 och därför måste de också ha med yngre artister.
Citera
2021-07-14, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
Allsång på Skansen är extremt dåligt i år. Allt verkar tillkämpat hysteriskt och dom flesta artisterna är ointressanta med intetsägande melodier. Inget feelgoodprogram precis. Man får spela in det och sedan köra igenom det mesta fort för den mesta musiken är plågsam att lyssna på. Sedan hjälper det inte hur mycket Sanna än gapar. Bara skit iallafall.
Håller helt med dig.
Helt klart bättre med Lotta på Liseberg, mera show.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in