Resultat: Tror du Pernilla fortsätter som allsångsledare också 2027?
Ja
38,46%
5 röster
Nej
61,54%
8 röster
2006-06-27, 21:19
Medlem
offe_mans avatar
Så var det permiär idag på vad som kan vara ett måste för vissa för att det skall bli svensk sommar.

Tycker dock att det var 50 50 idag. Frans, Ledin och Povel Ramel var bra.
Tycker att Lundin stressade igenom avsnittet mkt fort, lät inte alla tala till punkt osv.

Sen, orka de där kvinnorna som stod med en hjöd arm och ett rött skynke och föröskte göra ett sång nummer. Orka få in politiskpropaganda i programet.

Blir nog bättre framåt
Citera
2006-06-27, 21:36
Medlem
Lisa Regerar!s avatar
Tycker att det bara har gått utför med Allsång. Själv orkar jag inte se det längre. Skräpiga gäster är det oftast också.
Citera
2006-06-27, 22:26
Medlem
Sjuttiotvås avatar
Ledin, ett litet barn och en gammal gubbe. Och gubben är ju inte Mick Jagger, direkt. Inte direkt tilltalande. Inte för mig i alla fall.

Som Lisa Regerar! skriver går det bara utför. Blir sämre och sämre för varje år. Såg inte idag, men gissar att det är samma typ av publik som dom senaste åren. Fjortistjejer med skyltar som har ett hjärta och Anders på.
Citera
2006-06-28, 08:48
Medlem
Martinsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offe_man
Så var det permiär idag på vad som kan vara ett måste för vissa för att det skall bli svensk sommar.

Tycker dock att det var 50 50 idag. Frans, Ledin och Povel Ramel var bra.
Tycker att Lundin stressade igenom avsnittet mkt fort, lät inte alla tala till punkt osv.

Sen, orka de där kvinnorna som stod med en hjöd arm och ett rött skynke och föröskte göra ett sång nummer. Orka få in politiskpropaganda i programet.

Blir nog bättre framåt

Körschemat är nog väldigt pressat.
Citera
2006-06-28, 10:09
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ledin, ett litet barn och en gammal gubbe.

Ledin är väl typisk Allsångsmusik och Povel Ramel är ju underbar. Vad den där lilla ungjäveln gjorde där begrep jag dock inte... Jag tycker den där Zlatanlåten suger hårt faktiskt.
Citera
2006-06-28, 16:47
Medlem
erikbes avatar
Anders Lundin ser ut som ett miffo och kan inte sjunga. Oldsberg passar t.o.m bättre som allsångsledare, han har iaf utstrålning
Citera
2006-06-28, 19:12
Medlem
Lisa Regerar!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Jag tycker den där Zlatanlåten suger hårt faktiskt.
Du och mååånga andra...
Citera
2006-06-28, 23:04
Medlem
Tycker Lundin varit ganska skön tidigare somrar och jag hoppas det blir bättre än så här i sommar då man inte har kabel-tv på sommarstället.

Povel Ramel är är bara extremt jävligt tröttsam med sin käcka stil, kräkvarning faktiskt.

Fett minus för alla fjortisluder som skriker för VARJE sak som händer i programmet:

"här kommer han Tooomas Ledin!!!" *skkrriiiikkkkk*

"en man blev mördad i Göteborg i morse!!!" *skrriiikkkkk*

Minus även för de alltmera politiskt korrekta inslagen,

självklart mörkhyad unge i folkdräkt, genomskinligt, att dom orkar.

"kvinnor kan" - inslaget, vidrigt, vidrigt.
Citera
2006-06-29, 05:56
Medlem
Bråkmakarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wattford

Minus även för de alltmera politiskt korrekta inslagen,

självklart mörkhyad unge i folkdräkt, genomskinligt, att dom orkar.

"kvinnor kan" - inslaget, vidrigt, vidrigt.
Ja, fy.

Tycker Lundin är larvig. Den iakttagelsen får jag säkerligen anledning att återkomma till.
Citera
2006-06-29, 15:30
Bannlyst
Jag tycker inte heller att Lundin passar in där. Massa artister som inte passar in på Allsång har blivit inbjudna sedan han tog över.
Var det inte ett hiphop-band förresten som blev inbjudna första gången Lundin körde som programledare?
Ett hiphop-band på Allsång på Skansen? Nej tack.
Citera
2006-06-29, 17:30
Medlem
Martinsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsan_
Jag tycker inte heller att Lundin passar in där. Massa artister som inte passar in på Allsång har blivit inbjudna sedan han tog över.
Var det inte ett hiphop-band förresten som blev inbjudna första gången Lundin körde som programledare?
Ett hiphop-band på Allsång på Skansen? Nej tack.

Inte läst tidningen de senaste sex åren eller? Har väl varit allmänt känt att man velat locka en yngre publik till skansen. Och det har man väl lyckats ganska bra med... genom artister som Håkan Hällström och Ricky Martin..
Citera
2006-06-29, 21:22
Medlem
sen alla jäkla allsånger.. samma visor som går om fast i annan ordning, år efter år efter år..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in