Resultat: Tror du Pernilla fortsätter som allsångsledare också 2027?
Ja
38,46%
5 röster
Nej
61,54%
8 röster
2015-07-21, 20:08
Medlem
SVT har tydligen slängt in en hyllning till honom enl Aftonbladet. Ser dock inte ut som det är speciellt mycket folk på plats kväll. Regnet skrämmer iväg många
Citera
2015-07-21, 20:23
Medlem
Det är mitten av juli, men mörkret på Allsången påminner om sista avsnittet i augusti. Programmet lider i regnet, publiken är ju inte speciellt aktiva
Citera
2015-07-21, 20:27
Medlem
Nu fick jag magkatarr av att se ruggugglan Af Ugglas i rutan. Och att hon dessutom blivit glasögonorm gjorde saken än värre sen förstörde hon allsången också. Tappade bort mig i tonarten för att hon sabbade sången Hon slaktade en mycket bra låt.
Citera
2015-07-21, 20:29
Medlem
Readyfreddies avatar
Dessa kvinnor som ska förstöra allting...

Humor, förr Robert Gustafsson som Peps och nu den här Sussie. Vet inte vad hon försöker med ens.
Citera
2015-07-21, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Dessa kvinnor som ska förstöra allting...

Humor, förr Robert Gustafsson som Peps och nu den här Sussie. Vet inte vad hon försöker med ens.
Sussie gör sig bäst som "Cilla" i C/OSegemyhr men inte ens där var hon särskilt bra. Nånting säger mig att Allsången gräver sin egen grav.
Citera
2015-07-21, 20:33
Medlem
SilentLuciditys avatar
Detta program har förvandlats till en hög skit. Helt omöjligt att njuta av. Är detta Allsångens sista säsong på SVT? Vad sjutton har hänt med produktionen?
Citera
2015-07-21, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilentLucidity
Detta program har förvandlats till en hög skit. Helt omöjligt att njuta av. Är detta Allsångens sista säsong på SVT? Vad sjutton har hänt med produktionen?
"Sommartider" fick mig på bättre humör men det kan visserligen bero på att jag sjöng den på Helsingforsbåten för några veckor sen. Men SVT borde verkligen rannsaka sig själva efter denna hittintils floppsäsong. Snälla Måns kom tillbaka!
Citera
2015-07-21, 20:43
Medlem
Som norrlänning blir jag djupt provocerad av den här kören. Nu har jag fått både magkatarr och huvudvärk inom loppet av en halvtimme. Jag kräver ersättning SVT!
Citera
2015-07-21, 20:47
Medlem
Nu blir det "tittarstorm" och anmälningar till granskningsnämnden!

"Men lapparna på honom ser ner" - rasism och ståhej och hela publiken var delaktig!

Vi måste verkligen skriva om våra gamla klassiska visor så vi trampar någon på tårna.
Citera
2015-07-21, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Ulrik kanske borde syssla med något annat, för hans musik är tyvärr inte bra.
Känns som en sämre version av Håkan Hellström. Dålig, musik, dåliga låtar och dessutom sjunger han falskt. Inget muntert där inte...
Citera
2015-07-21, 20:52
Medlem
Vad händer på SVT? Det är inte bara Allsången som suger nu för tiden. De sabbade Eurovision i Malmö. Varje Melodifestival är en katastrof. Förr var det kvalite och klass.

Hoppas Petra stannar till nästa säsong. Hon sjunger bra och ser helt okej ut. Hon gör bra covers och det kompenserar hennes svårighet med intervjuerna.
Men produktionen, allt från artisterna till sk "komik" är under all kritik.

Hoppas SVT anställer lite kompetent folk inför Eurovision 2016, annars kommer de att göra bort sig (igen) inför hela Europa.
Citera
2015-07-21, 20:55
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macca2013
Hoppas Petra stannar till nästa säsong. Hon sjunger bra och ser helt okej ut. Hon gör bra covers och det kompenserar hennes svårighet med intervjuerna.
Men produktionen, allt från artisterna till sk "komik" är under all kritik.

Tyvärr är det mycket hennes fel att känslan blir så kall och tom. Hon är säkert bra på mycket men i det här formatet krävs det värme, charm och utstrålning. Berghagen var ju perfekt om man nu kan hitta någon liknande, ungdomshetsen borde man slippa i det här programmet om någonstans.

Ja, hela produktionen har blivit kall och otajt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in