Citat:
Ursprungligen postat av
JokerMannen
Att SD plötsligt (och just den, speciella kvällen) lämnade sin mobila enhet inom hemmet då han gick ut på sin kvällspromenad, talar sitt tydliga klarspråk. (Natten mellan Fredagen och Lördagen den 11/5 -till- 12/5 2018).
Klarspråk talar också därtill även SD:s imaginärt producerade "Skogs-Mållgor" under den aktuella kvällen.
Att LW transmitterade SMS till SD:s i hemmet kvarlämnade mobiltelefon säger också ytterligare därtill väldigt mycket.
Tills vidare: Det finns ingen tvivel ifrån min sida beträffande HD.
HD var inblandad i mordet på L*na Wesstr*m, hur och på vilket sätt ? Ja, det skall åtminstone jag spinna vidare på.
Utöver det ovan skrivna vill jag säga, och vilket jag tidigare har framfört i ett av mina skrivna inlägg, att du är en djupt tänkande person som ser och upptäcker vad andra inte ser eller lägger märke till och dessutom är dina tankebanor kring detta fallet (Mordet på L*na Wesstr*m 2018) väldigt intressanta och du har för mig bevisat åtskilliga gånger hur väl bevandrad du är i detta mordfallet.
Mvh/JM.
Ang fetat:
Om man utgår från att HD är central som motiv (nämns även i HovR domen) och nystar efter en röd tråd så är det kanske ett slags "back to the future".
Vad än HD påstår om LW, vad hon än dramatiserar om ang cacher, att LW hotar hennne, är farlig eller dylikt:
....så är jag rätt säker på att SD ånyo försöker bilda ett slags du-och-jag med HD versus syndabocken likt mars 2017.
HD lär veta att han kröp och fjäskade, lydde förhållningsregler, gav insyn i konton - förutom att sluta med LW men blev oerhört nervös pga HD.
2018 lär han vara mer villig att vara till lags eftersom han är på ännu tunnare is.
.. och därför tror jag HD initierar bråk om cacher parallellt som hon kärleksbombar SD.
Att hon ljuger om att JS bara är en vän och ska döljas som sexpartners är föga förvånande.
Nu är det brist på tillit för hela slanten.
Relationen med JS gör även att SD a) suktar ännu mer och b) blir osäker och c) blir avundsjuk/svartsjuk när hon lever la dolche vita i burklandet.
SD är ett kontrollfreak, kan uppenbart inte läsa sociala koder så jag tror han får det besvärligt att tolka HDs dubbelbottnade beteende.
Det vet hon efter över 20 år.
Så jag tror att HD är en strateg och skapar intriger snarare än är nåt manipulerat offer.
Those days are gone.