Flashback bygger pepparkakshus!
2021-06-19, 12:50
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Hur mycket brukar stripstänger hålla för?
Är det ens möjligt att hon kan greppa stången med sina korvfingrar? Eller ens orka lyfta sig, där snackar vi om att bryta mot fysikens lagar..

Förresten, solarier, hur mycket är maxvikten för att få sola?
Vad är grejjen med att fota sitt ben, samt filtrera bilden så det blir abnormt?
Oljad stång och välfylld gasbehållare kan ge nåt som liknar Uppskjutet på Liseberg. Eller Virvelvinden.
Ingen koll på vad stången tål, aldrig sett den. För mörkt och rökigt där jag varit.

Ska enligt en annan tråd hålla för 300 kilo.
Tydligen en helt annan typ av solarier nu mot för när jag solade senast. Då knakade det och lät konstigt i plexiglaset. Nu blir man tydligen inte ens svettig.
Citera
2021-06-19, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Oljad stång och välfylld gasbehållare kan ge nåt som liknar Uppskjutet på Liseberg. Eller Virvelvinden.
Ingen koll på vad stången tål, aldrig sett den. För mörkt och rökigt där jag varit.

Ska enligt en annan tråd hålla för 300 kilo.
Tydligen en helt annan typ av solarier nu mot för när jag solade senast. Då knakade det och lät konstigt i plexiglaset. Nu blir man tydligen inte ens svettig.
Det är tydligen möjligt fast man är något större, kolla här: https://youtu.be/Mh9vyg9NsXw
Citera
2021-06-19, 14:59
Medlem
Nu gör Anna reklam på story att man skall gratta en nybliven student. Alla har tagit studenten senast förra veckan och dessutom vet inte nyblivna studenter vem Anna är , det är bara de som gått i samma skola som hennes barn som vet och de vill inte ha en hälsning från Anna.
Citera
2021-06-19, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Nu gör Anna reklam på story att man skall gratta en nybliven student. Alla har tagit studenten senast förra veckan och dessutom vet inte nyblivna studenter vem Anna är , det är bara de som gått i samma skola som hennes barn som vet och de vill inte ha en hälsning från Anna.

Kan ju tänka mig att en peng i ett kuvert är mer uppskattat en hälsning av Anna Book. Men bara kanske
Citera
2021-06-19, 15:12
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Är inte Anna upptagen med den där kransbindarkursen? Hon och hennes familj. Efterlyste hon inte deltagare via Instagram?
Fullt upp, det får bli hämtpizza igen. Det var ju längesen.

Vad är det som skiljer det grattandet från hennes Memmo-hälsningar?
Citera
2021-06-19, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Är inte Anna upptagen med den där kransbindarkursen? Hon och hennes familj. Efterlyste hon inte deltagare via Instagram?
Fullt upp, det får bli hämtpizza igen. Det var ju längesen.

Vad är det som skiljer det grattandet från hennes Memmo-hälsningar?
Kursen är på torsdag, det kan inte vara någon annan skillnad än att hon säger grattis till studenten istället för på födelsedagen eller bröllopet.
Citera
2021-06-19, 15:58
Medlem
A är både korkad och förslagen!

Hon outar sina vänner K & Dr som legat lågt med info om sin separation.
Efter sitt IG-inlägg där A – som vanligt – fotar allt, till och med namnskylten på dörren så att det inte ska gå att missa vem hon är hos, har media en bra källa att hämta information från.

Media ringer genast upp Dr och K, båda bekräftar separationen men K säger att hon inte vill säga mer med respekt för barnen.

K:s nya hem är nu offentligt, vare sig hon vill eller ej.
(brukar hon själv lägga ut bilder från sitt hem?)
Frågade A först om det var ok att göra eget hemma-hos reportage?

Hur känner Dr och K nu?
Eller hade A fått detta i uppdrag?
Var det därför en av bilderna hade bildtext ”Frukost OCH jobbmöte samtidigt”?

Eller råkade K bara säga något om kanaltrassel när hon var på studentfesten och genast ställde sig A upp
(nej, nu skrev jag fel, hon stod ju redan, hon satte sig ju inte förrän sent på kvällen har hon själv berättat)
ok, den redan stående A sa då kanske, som den fina vän hon är ”jag kommer hem till dig och fixar det där”
och därmed hade K fått en alldeles egen PF, personlig fixare.

A har även varit hemma hos sin andra väninna, M, där passade hon på att fota frysen där en låda var full av glass.
WOW! Vilken grej! Glass i en frys!!!
Så wow:ig att till och med en världsvan artist (sedan 36 år) plockar fram mobilen för ett IG-inlägg.

Det är lite svårt att förstå att vänkretsen inte tycks reagera men A kör med ”förvirra-mottagaren”-tekniken,
hon slår med ena handen och smeker samtidigt med den andra och det kan vara svårt att ha rätt att vara arg
på den som skämtar och öser på med komplimanger.
I den andan fotar hon M:s sambo J när han har hunden upp i sin famn.
Inledningsvis uppmanar hon honom att ”du måste hålla upp ögonen vännen”.
Trots att A inte tycker att bilden blev bra, lägger hon ut den på sitt IG, hon skriver Inte bästa bilden jag vet (sorry) MEN, jag måste bara berömma dig för att du är SÅ FIN med Svea [hunden].

En skitbild enligt fotografen själv alltså men varför tog hon inte en annan bild?
Hon är ju så noga att själv ”upplevas” både vacker och ung på sina egna bilder.
Och varför räckte det inte att hylla honom privat. Muntligt.

Han är nog för övrigt en prövad man.
A:s dotter F 29 år, var gäst hos M & J la ut ett klipp med texten ”JONAS ÄR TRÖTT PÅ MIG OCH MYMARTENS”.
J har grillat och F flamsar som hon vore förälskad och säger (troligen till M) ”Han hatar oss just nu”.

Ja, bara han inte börjar ogilla läget så mycket att han drar.
För av den kvinnliga kvarteten (M, K, F & A) är det då bara A kvar som har en underbart lycklig relation.
Bikås ches wort it. De hole av hör.
Citera
2021-06-19, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AstasGranne
A är både korkad och förslagen!

Hon outar sina vänner K & Dr som legat lågt med info om sin separation.
Efter sitt IG-inlägg där A – som vanligt – fotar allt, till och med namnskylten på dörren så att det inte ska gå att missa vem hon är hos, har media en bra källa att hämta information från.

Media ringer genast upp Dr och K, båda bekräftar separationen men K säger att hon inte vill säga mer med respekt för barnen.

K:s nya hem är nu offentligt, vare sig hon vill eller ej.
(brukar hon själv lägga ut bilder från sitt hem?)
Frågade A först om det var ok att göra eget hemma-hos reportage?

Hur känner Dr och K nu?
Eller hade A fått detta i uppdrag?
Var det därför en av bilderna hade bildtext ”Frukost OCH jobbmöte samtidigt”?

Eller råkade K bara säga något om kanaltrassel när hon var på studentfesten och genast ställde sig A upp
(nej, nu skrev jag fel, hon stod ju redan, hon satte sig ju inte förrän sent på kvällen har hon själv berättat)
ok, den redan stående A sa då kanske, som den fina vän hon är ”jag kommer hem till dig och fixar det där”
och därmed hade K fått en alldeles egen PF, personlig fixare.

A har även varit hemma hos sin andra väninna, M, där passade hon på att fota frysen där en låda var full av glass.
WOW! Vilken grej! Glass i en frys!!!
Så wow:ig att till och med en världsvan artist (sedan 36 år) plockar fram mobilen för ett IG-inlägg.

Det är lite svårt att förstå att vänkretsen inte tycks reagera men A kör med ”förvirra-mottagaren”-tekniken,
hon slår med ena handen och smeker samtidigt med den andra och det kan vara svårt att ha rätt att vara arg
på den som skämtar och öser på med komplimanger.
I den andan fotar hon M:s sambo J när han har hunden upp i sin famn.
Inledningsvis uppmanar hon honom att ”du måste hålla upp ögonen vännen”.
Trots att A inte tycker att bilden blev bra, lägger hon ut den på sitt IG, hon skriver Inte bästa bilden jag vet (sorry) MEN, jag måste bara berömma dig för att du är SÅ FIN med Svea [hunden].

En skitbild enligt fotografen själv alltså men varför tog hon inte en annan bild?
Hon är ju så noga att själv ”upplevas” både vacker och ung på sina egna bilder.
Och varför räckte det inte att hylla honom privat. Muntligt.

Han är nog för övrigt en prövad man.
A:s dotter F 29 år, var gäst hos M & J la ut ett klipp med texten ”JONAS ÄR TRÖTT PÅ MIG OCH MYMARTENS”.
J har grillat och F flamsar som hon vore förälskad och säger (troligen till M) ”Han hatar oss just nu”.

Ja, bara han inte börjar ogilla läget så mycket att han drar.
För av den kvinnliga kvarteten (M, K, F & A) är det då bara A kvar som har en underbart lycklig relation.
Bikås ches wort it. De hole av hör.
MM får se upp, kanske F är ute efter indianen.
Citera
2021-06-19, 16:54
Moderator
oilslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetektivBlomkvist

Hahaha.....det blir en kall dag i helvetet om han så skulle råka le åt hennes håll.
Citera
2021-06-19, 18:16
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetektivBlomkvist
Ja hon får se upp för F är riktigt het.
Men moraliskt sett skulle hon inte göra så mot sin vän. Eller är det mammas vän?
Citera
2021-06-19, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Ja hon får se upp för F är riktigt het.
Men moraliskt sett skulle hon inte göra så mot sin vän. Eller är det mammas vän?
F må ha gjort dumma saker, visst.. Men jag ser henne som 'friskare' än MM. Hon ser bättre ut också.
Citera
2021-06-19, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick
Hahaha.....det blir en kall dag i helvetet om han så skulle råka le åt hennes håll.
Menar du att MM skulle reagera? Hon tar indianen för given..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in