2021-06-15, 23:19
Medlem
Bara jag som får appen nedslängd såfort jag trycker på den? iPhone
Citera
2021-06-16, 12:21
Medlem
Finns det några sätt att veta om en profil är äkta utan verifiering? Är det rimligt att anta att bilder tagna i relativt ovanliga miljöer förmodligen är äkta? Man lägger ju knappast ut dessa på Facebook och Instagram? Och det måste ju vara därifrån hackarna tar bilderna.
Citera
2021-06-16, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarebe
Bara jag som får appen nedslängd såfort jag trycker på den? iPhone

Samma problem, iPhone jag med. Får köra via webbläsaren, lite segt
Citera
2021-06-16, 12:26
Medlem
Hur många matchningar får ni ungefär per dag?
Citera
2021-06-16, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L84
Hur många matchningar får ni ungefär per dag?

Nu har inte jag använt tinder på ett tag men när jag testade för ett tag sedan så hade jag väl kunnat fått 200/dag om jag velat, men jag likeade tillbaka väldigt få så blev nästan inga matchningar.
Tror jag totalt likeade 4-5 st under den tid jag hade tinder.
Senast redigerad av Jendy 2021-06-16 kl. 16:36.
Citera
2021-06-16, 16:52
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Nu har inte jag använt tinder på ett tag men när jag testade för ett tag sedan så hade jag väl kunnat fått 200/dag om jag velat, men jag likeade tillbaka väldigt få så blev nästan inga matchningar.
Tror jag totalt likeade 4-5 st under den tid jag hade tinder.
Vad är det egentligen för korkade cucks som tror att det blir bättre av att svepa höger på hela kortleken?
Begriper de inte att de bara försämrar sina egna chanser genom försämrad synlighet?
Citera
2021-06-16, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Vad är det egentligen för korkade cucks som tror att det blir bättre av att svepa höger på hela kortleken?
Begriper de inte att de bara försämrar sina egna chanser genom försämrad synlighet?

Ja just de, kom på att det var anledningen till att jag la ner det där.

Desperata, oseriösa killar är inget för mig.
Citera
2021-06-16, 17:16
Medlem
Agphyss avatar
Tror inte ja fick nån faktiskt
Citera
2021-06-16, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc

Det blir bättre. Du ökar din ranking desto fler matchningar du har och får därefter snyggare profiler i flödet. Därför ska man likea allt.
Citera
2021-06-16, 17:36
Medlem
realthugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuminousChrome
Det blir bättre. Du ökar din ranking desto fler matchningar du har och får därefter snyggare profiler i flödet. Därför ska man likea allt.

Du har fel där faktiskt.

Tinders algoritm är uppbyggd på ett helt annat sätt än vad du beskriver. Du kanske har märkt att när man startar om sitt tinder konto eller när kontot är nytt så ramlar det in matchningar/likes. Det är för du hamnar först i kortleken för alla i din närhet dem första 2-3 dagarna. Det är då tinder ser hur många som swiper på dig och ser hur "populär" du är. Sen är tinder uppbyggt i 3 faser. "Snygg, Medium och ful" faser. Som jag kallar det då.. Så du hamnar i den kategorin som tinder anses du ska ligga i. Du kommer inte ut ur den fasen när du väl hamnat där.

Så om du matchar med massa tjockisar och fula så är det för du har hamnat i 3e fasen. 2an kan man hitta guldkorn, 1orna är dem som är "modeller" och inte ens svarar om du hade skrivit till dem.
Citera
2021-06-16, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av realthug
Du har fel där faktiskt.

Tinders algoritm är uppbyggd på ett helt annat sätt än vad du beskriver. Du kanske har märkt att när man startar om sitt tinder konto eller när kontot är nytt så ramlar det in matchningar/likes. Det är för du hamnar först i kortleken för alla i din närhet dem första 2-3 dagarna. Det är då tinder ser hur många som swiper på dig och ser hur "populär" du är. Sen är tinder uppbyggt i 3 faser. "Snygg, Medium och ful" faser. Som jag kallar det då.. Så du hamnar i den kategorin som tinder anses du ska ligga i. Du kommer inte ut ur den fasen när du väl hamnat där.

Så om du matchar med massa tjockisar och fula så är det för du har hamnat i 3e fasen. 2an kan man hitta guldkorn, 1orna är dem som är "modeller" och inte ens svarar om du hade skrivit till dem.

Jag har inte fel. Du blir straffad för att svepa vänster för mycket oavsett hur färskt kontot är.. Det går att läsa om ifall du bara googlar.
Citera
2021-06-16, 20:50
Medlem
realthugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuminousChrome
Jag har inte fel. Du blir straffad för att svepa vänster för mycket oavsett hur färskt kontot är.. Det går att läsa om ifall du bara googlar.

Bara för Google säger det så betyder det inte det är sant. Jag har säkra källor som jobbar inom tinder appen.

Dom vill få folk och tro att det lönar sig och swipa höger för du har bara 100 höger swipes/dag. Och folks tålamod är inte alltid det bästa så då köper man + för att kunna kunna swipe mer. Men faktumet är att allting handlar om hur mycket DU blir swipad höger på. Det finns anledning till att du alltid får upp snygga brudar först i kortleken när kontot är färskt eller när du tar upp tinder första gången under dagen. Det är för dem är populära och fått mest höger swipes.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in