2021-06-09, 14:28
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amatoll
Vilka filmer?
Länk/Källa?

Filmen blev dessvärre nedplockad när den kom till allmän kännedom. Lite märkligt kanske då den sannolikt genererade mer klick och intäkter nu än någonsin!

Här är en jämförelse från EA's utvik och EA i porrfilmen: https://ibb.co/8NbKxKb

Filmen var härligt amatörsex där EA sög och red kuk för att sedermera ta emot en creampie i doggy.

EA såg väldigt nöjd ut när hon konstant stirrade in i kameran!
Senast redigerad av Vaxad 2021-06-09 kl. 14:30.
Citera
2021-06-09, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tvarodalappar
De du missade innan de plockades ner. Jobbigt med tung pung.
Testa länkat istället
https://m.youtube.com/watch?v=wqKdZv2Ap9Y

Jag minns ett klipp som lades ut relativt tidigt i tråden, där det SPEKULERADES i om det var hon.
Det har alltså tillkommit fler filmer, och du VET att det är hon i dem?
Citera
2021-06-09, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Filmen blev dessvärre nedplockad när den kom till allmän kännedom. Lite märkligt kanske då den sannolikt genererade mer klick och intäkter nu än någonsin!

Här är en jämförelse från EA's utvik och EA i porrfilmen: https://ibb.co/8NbKxKb

Filmen var härligt amatörsex där EA sög och red kuk för att sedermera ta emot en creampie i doggy.

EA såg väldigt nöjd ut när hon konstant stirrade in i kameran!

Ja jag förstår att du tycker det är "härligt" och "trevligt" att titta på porr eftersom det är det närmaste du kommer sex med snygga tjejer.

P.S inte samma hårfäste på de tjejerna...
Citera
2021-06-09, 14:38
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ja jag förstår att du tycker det är "härligt" och "trevligt" att titta på porr eftersom det är det närmaste du kommer sex med snygga tjejer.

Låt oss nu diskutera ämnet. Inte dina fantasier.

Jo, hårfästet är extremt likt. EA's dåliga vanor har givetvis bidragit till att hårfästet snart sitter på mitten av skallen.

Dvs. utviket är sannolikt gjort långt innan porrisen, sistnämnda gissar jag inte är allt för längesen i tiden.
Citera
2021-06-09, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Hon säger jag hade minnesluckor och var berusad och därför spelade hon in. För min del är det den sämsta ursäkt jag har sett. Minnesluckorna minns man dagen efter och det är bara en usel ursäkt. Tillvägagångssättet är det samma som i tidigare fall och det skulle inte förvåna mig om hon döms för falsk tillvitelse och får fängelse.
Åklagaren och domstolen har bevisat att man häktar på väldigt lösa grunder trots hög misstankegrad och det är inte rättssäkert.
Jag ska erkänna att jag också har spelat in så när man pratat om något viktigt och jag är för full för att hänga med. Men det var aldrig i en sån här situation om att det ska vara en "kladdig" man. Jag tror att hon spelade in för att samla in bevis för att hon ville sätta dit honom då hon har en tendens att anmäla människor för våldtäkt. Så i detta fall är det väldigt skumt att hon är mån om att spela in, även dagen efter när hon är nykter och hon försöker falla in på samtalsämnet flera gånger
Citera
2021-06-09, 14:42
Medlem
Citat:

Typiskt personligt angrepp på FB när man vill sänka nivån rejält. Finns nog en och annan som kollar på porr trots bra, kärleksfulla relationer med mycket sex....

Amatoll, kanske vill du prova att hålla en högre nivå? Kan hända att dina argument anses lite mer respektingivande då.

Sedan var det spekulation om hennes medverkan i filmen där, ja. Själv målar jag en del och har därav känsla för komposition och detaljer. Har ändå svårt att avgöra helt. Oavsett, så är det orelevant för tråden.
Citera
2021-06-09, 14:49
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Hur menar du, att det räcker så?
Den informationen borde räcka för att Göran ska vara på sin vakt. Ha en bordsskiva mellan sig och klienten eller så, osv. Sedan tillkommer en mängd information när man kommunicerar och träffar henne, som man har möjlighet att dra slutsatser av.

Citat:
Ursprungligen postat av awoke11
Min teori är att hon försökte på nått vrickat sätt visst visa att hon blev våldtagen genom att stagea ännu en våldtäkt. Vissa kvinnor gör allt för uppmärksamhet
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jag tror att hennes intention inför julafton var 50/50, att hon har för vana att dokumentera för att ha något i efterhand, om hon dagen/dagarna efter dejt med man börjar "må dåligt" (vilket man också gör när kemin går ur kroppen och också efter berusning med massiva minnesluckor). Jag tror såklart inte ett smack på att de avhandlade viktiga saker när dom var dyngraka, viktiga saker som inte kunde upprepas dagarna efteråt, men jag tror säkert att hon ofta dokumenterar sina fylleslag för att dagen efter pussla ihop kvällen.

OM hon druckit så mycket som han sa att dom gjorde förstår jag att tågresan hem till Stockholm kändes otäck: säker kallsvettig, darrig, hjärtklappning, magknip m.m. -> avtändningssymptom/abstinens. Jag betvivlar inte på att hon i mellandagarna hade "ångest", men jag vågar påstå att den sannolikt berodde på fler bakomliggande faktorer (allmän oordning på livets alla områden) än ett fylleligg med G.
Det kemiska perspektivet!
Men ja, det är ett inre kaos som ska repareras med att berätta om en yttre kränkning.
Citera
2021-06-09, 14:51
Medlem
Citat:
Låt oss nu diskutera ämnet. Inte dina fantasier.

Jo, hårfästet är extremt likt. EA's dåliga vanor har givetvis bidragit till att hårfästet snart sitter på mitten av skallen.

Dvs. utviket är sannolikt gjort långt innan porrisen, sistnämnda gissar jag inte är allt för längesen i tiden.

Diskutera ämnet, inte dina fantasier?

Det var ju du som började babbla om dina personliga åsikter om filmen, "härligt", "mycket trevligt" o.s.v.
Men jag ser att du redan har redigerat bort delar av ditt inlägg, du insåg väl själv vad det sa om dig.

Så håll dig du till ämnet själv istället.

Nej, hårfästet är inte detsamma, hur mycket du än vill att det ska vara det.
Citera
2021-06-09, 15:03
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Diskutera ämnet, inte dina fantasier?

Det var ju du som började babbla om dina personliga åsikter om filmen, "härligt", "mycket trevligt" o.s.v.
Men jag ser att du redan har redigerat bort delar av ditt inlägg, du insåg väl själv vad det sa om dig.

Så håll dig du till ämnet själv istället.

Nej, hårfästet är inte detsamma, hur mycket du än vill att det ska vara det.

Sitt inte här och hitta på nu Amatroll

Jodå, det är EA i porrisen. Det vet vi alla vid det här laget.

Hon är en riktigt misslyckad bedragerska och porrfilmsaktör, måste jag säga.
Citera
2021-06-09, 15:13
Medlem
outoftheblues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Varför bjuder män kvinnor på brännvin när de är ensamma med dom?

Ensamma män som inte tidigare kommit i skottposition på denna kvinna.

Svar: Hoppet om doppet och brännvinet skall göra kvinnorna möra viljelösa
eller omdömeslösa så att den oattraktive blir någorlunda acceptabel.

Samma män som inte direkt skulle våldta kvinnan med våld försöker genom
brännvinet skaffa sig en position där det blir en kvasivåldtäkt som inte är
straffbar kombinerat med kvinnans skam att hon låtit sig luras och bli full.

GW råkar faktiskt ha rätt sett till nuvarande men inte gamla lagstifningen.

Sen kan faktiskt våldtäktsanmälan vara arrangerad såtillvida att E A såg till
att annan person formellt gjorde anmälan.

Fjant Lambertz fel är inte att han lät henne komma hem till sig utan att han
bjöd på brännvin för hoppet om doppet. Utan brännvin och våld men med
frivilligt sex hade han haft ett stort imponerandevärde som lolitafixare.

Många män skulle dock uttala förakt men med dold avundjuka inombords-
fan en sån där tur har jag aldrig haft och kommer aldrig att någonsin få.
Och skulle jag ha turen skull jag nog inte få upp den pga ålder. Fan den
där Göran Lambertz verkar ha mycket innanför brallorna
Det är en svensk tradition med nubbe till maten vid högtider. Inget konstigt. Hon tog dessutom med sig en flaska kanadensisk kanelwhisky som julklapp.

Av chatten mellan henne och ett tidigare offer (PA, som hon dömdes för att ha förtalat) framgår med all tydlighet att hon gillar att gå på nattklubb. Tror du hon är så främmande för att alkohol ingår i helgfirandet? Det är trots allt två vuxna människor som möts, hon är 30.

Chat. https://www.docdroid.net/XRMgsGG/stockholms-tr-b-4666-19-aktbil-87-chatt-konv-maskad-pdf

Hon umgås dessutom med en som dömts för narkotikabrott och vapenbrott

(FB) Förtalsmålet mot Lambertzkvinnan som ska upp i rätten i början av April

Så hur naiv tror du egentligen hon är?
Citera
2021-06-09, 15:14
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Men ja, det är ett inre kaos som ska repareras med att berätta om en yttre kränkning.
Det var nog det mest poetiska inlägget i den här tråden.
Citera
2021-06-09, 15:23
Medlem
Citat:
Sitt inte här och hitta på nu Amatroll

Jodå, det är EA i porrisen. Det vet vi alla vid det här laget.

Hon är en riktigt misslyckad bedragerska och porrfilmsaktör, måste jag säga.

Jag tvivlar verkligen på att det är EA i filmen.

Citat:
Ursprungligen postat av JKLambertz
...fått fram att samtliga anmälningar angående grovt förtal kommer från en och samma person (...) Den så kallade "Lambertz-kvinnan".

I anmälan (som är maskad) står det:
Citat:
Somliga av bilderna som däremot föreställer mig har tagits av mig och utgör därför dessutom upphovsrättsintrång.
JK:s delbeslut: https://docdro.id/EqDC9YV/
Anmälan mot Stoppa Pressarna: https://docdro.id/JWjwowZ/
Anmälan mot SVT och Expressen: https://docdro.id/ZcYrJ5E/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in