2021-05-22, 23:47
Medlem
Angående de andra två kvinnorna
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Jag är nyfiken på EAs medbrottslingar i förtalsmålet. Säkert någon här som vet vilka det är. Utan att avslöja någons ID, vad är det för typer? Kriminella? Prostituerade? Punderskor? Aktivister?

Finns inte mycket information om Sekretess A. Av att förstå av Görans blogginlägg så var det denna kvinnan som EA hade kontakt med under julafton 2020, som också intygade att EA skulle varit "redlös" - om jag minns rätt.

Det var denna kvinnan som gjorde den ursprungliga anmälan om våldtäkt mot PA, dagen efter (25:e) den påstådda våldtäkten som skulle skett 24:e september.
Intressant var att anmälan endast nämnde ett BO - Sekretess A.
-------

Sekretess C finns det mycket mer information om, i form av domar. Jag har fått ut 3 av dem. Finns eventuellt några till.

Jag skulle inte kalla henne för kriminell eller pundare. Hon har dock stått åtalad för och också dömts för ringa narkotikabrott.

Hon har också dömts för ringa vapenbrott (pepparspray) & brott mot kvivlagen (batong).
Båda dessa "vapen" innehade hon för att "försvara sig mot sin expojkvän".
-------

Vad jag kan tyda av domstolshandlingar så har EA fortfarande kontakt med Sekretess A, men inte med Sekretess C. Dock en gissning.

Citat:
Ursprungligen postat av outoftheblue
En av de som var med och blev "torterade och våldtagna" verkar ha varit EAs syster, kolla chatkonversationen i länken nedan. Bara EA anklagades för förtal, vad jag vet. Blir det en anmälan om falsk tillvitelse kanske alla tre kommer att misstänkas då de tycks ha pratat ihop sig om en samstämmig berättelse.

EA använder sig av "syrran" i samma mening som när unga säger "min bror" när de pratar om en killkompis. Vad jag fått fram så är EA och Sekretess A, som EA syftar på med "syrran", inte syskon. De har t.ex. inte samma efternamn.

Ja, bara EA "förtalade" PA. Skulle han, som han uppgett tänker göra, anmäla för falsk tillvitelse så anklagar han alla tre kvinnor. Sekretess A, Sekretess C och EA.

Citat:
Ursprungligen postat av outoftheblue
Tror det finns någon uppgift om att Lind* Cl*esson (*a) skulle ha varit den 3e kvinnan, men inte säker.

Antar att du syftar på regnbågs-håret. Nej, det är inte L*nné*.
Citera
2021-05-22, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Är inte hundra säker på att jag minns vem PA är, är det han som står på en mingelbild med EA? Lite mager, ljus, risig frisyr och klädstil?

Nej. Men han på bilden är nån C-kändis.
Citera
2021-05-22, 23:53
Medlem
Citat:
Det här var tom värre än man kunde föreställa sig. Det var inte ens en gråzon, bara ren skär psykiatri från flickorna i fråga.

Du såg väl att jag skrev att det inte var ett riktigt citat. Men min tolkning av chatten.
Citera
2021-05-23, 00:28
Moderator
farbror_barbros avatar
Citat:
Är inte hundra säker på att jag minns vem PA är, är det han som står på en mingelbild med EA? Lite mager, ljus, risig frisyr och klädstil?
Du syftar väl på bilden med trollkarlen? (och häxan)
Det är inte PA.
Citera
2021-05-23, 00:30
Medlem
outoftheblues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JKLambertz

Finns inte mycket information om Sekretess A. Av att förstå av Görans blogginlägg så var det denna kvinnan som EA hade kontakt med under julafton 2020, som också intygade att EA skulle varit "redlös" - om jag minns rätt.

Det var denna kvinnan som gjorde den ursprungliga anmälan om våldtäkt mot PA, dagen efter (25:e) den påstådda våldtäkten som skulle skett 24:e september.
-------

Sekretess C finns det mycket mer information om, i form av domar. Jag har fått ut 3 av dem. Finns eventuellt några till.

Jag skulle inte kalla henne för kriminell eller pundare. Hon har dock stått åtalad för och också dömts för ringa narkotikabrott.

Hon har också dömts för ringa vapenbrott (pepparspray) & brott mot kvivlagen (batong).
-------

Vad jag kan tyda av domstolshandlingar så har EA fortfarande kontakt med Sekretess A, men inte med Sekretess C. Dock en gissning.

EA använder sig av "syrran" i samma mening som när unga säger "min bror" när de pratar om en killkompis. Vad jag fått fram så är EA och Sekretess A, som EA syftar på med "syrran", inte syskon. De har t.ex. inte samma efternamn.

Ja, bara EA "förtalade" PA. Skulle han, som han uppgett tänker göra, anmäla för falsk tillvitelse så anklagar han alla tre kvinnor. Sekretess A, Sekretess C och EA.

OK, då gissade jag helt fel. Tack för klargörande!
Citera
2021-05-23, 05:59
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Du såg väl att jag skrev att det inte var ett riktigt citat. Men min tolkning av chatten.

Ja, förstår. Syftade på deras handlande i efterförloppet. Tack för all info.
Citera
2021-05-24, 08:13
Medlem
Har domen kommit?
Citera
2021-05-24, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ApanApansson.
Har domen kommit?

Kommer om 24h och 34 minuter.
Citera
2021-05-24, 10:31
Medlem
Citat:
Ja, förstår. Syftade på deras handlande i efterförloppet. Tack för all info.

Förstod nog att du förstått! Ville bara försäkra mig om att inte vara upphovsman till desinformation!
Citera
2021-05-24, 15:38
Medlem
Citat:

-------

-------

Tack! Det är nog ändå så att As ”track record” tyder på att allt inte står helt rätt till. Var hon inte från Gbg? Läste tidigare att en av tjejerna nu var död. Antar att det var C?
Citera
2021-05-24, 17:39
Medlem
outoftheblues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Tack! Det är nog ändå så att As ”track record” tyder på att allt inte står helt rätt till. Var hon inte från Gbg? Läste tidigare att en av tjejerna nu var död. Antar att det var C?
Att en av dem skulle vara avliden verkar vara ren desinformation från en oseriös postare. Åtminstone enligt detta svar:

Citat:
@Lillroven s inlägg i denna tråd:
H*n anklagar nöjesprofilen för grova brott, men som det ska visa sig, ljuger bevisligen i centrala delar.

Lillröven, under 2020 skriver du 5 inlägg i denna tråd där du (med en stark självsäkehet och detaljrikedom som antyder på en absolut sanningsenlighet) beskriver om vad PA ska ha gjort. Du hävdar att du är vän med en av kvinnorna som PA ska ha våldtagit under 8 timmar. Du beskriver hemska detaljer om våldtäkten, hur dåligt kvinnorna mått och hur vidrig och klandervärd PA är i sitt beteende och som person.

Jag antar att du, då du var medveten om att offer för sexualbrott omfattas av sekretess, tänkte att du lätt kunde ljuga ihop en historia. Varför vet jag inte. Kanske har du ett förakt mot PA, och kände att det vore trevligt att måla ut honom som klandervärd. Kanske gillar du känslan av att okända människor på ett forum tror på dina lögner då du, genom stor detaljrikedom, får lögnerna att låta sanna.
Jag vet inte.

Det stora misstaget du gjorde var att inte tro att folk faktiskt skulle faktagranska vad nån skrev på FB. Samt, att du ljög om en detalj som enkelt kunde kollas upp.

Nu har jag fått ett definitivt svar att alla tre tjejer som anklagade PA för denna 8 timmar långa tortyr-våldtäkten, är vid liv.

Eftersom att du ljög om detta, så kan enkelt allt du skrivit avfärdas som hitte-på.

Du skrev ett inlägg i ett annat ämne så sent som 12.03.2021, jag drar därför slutsatsen att du fortfarande använder ditt konto.

Min fråga till dig, törs du svara, är varför var du delaktig i detta drevet mot PA?
Du förstår väl att när det kommer fram att flickor, så som du (om du saknar snopp d.v.s.), ljuger om våldtäkt, så kommer detta leda till att de i större utsträckning blir ifrågasatta, som du uppenbarligen är emot?

Citat:
"Till sist så är det tyvärr exakt den här typen av reaktion som gör att tjejer ofta inte vågar anmäla om de blivit utsatta för sexuellt våld. Och många gånger det ändå görs en anmälan blir de inte trodda..."
Senast redigerad av outoftheblue 2021-05-24 kl. 17:41.
Citera
2021-05-24, 18:37
Medlem
outoftheblues avatar
Citat:

-------

-------

Så det var sekretess A som gjorde anmälan att hon själv blivit "torterad och våldtagen" samma dag som hon egentligen skulle ha åkt till Thailand men eventuellt inte kom iväg. Lite långsökt tanke kanske, men kan hon ha gjort anmälan för att få tillbaka pengarna hon lagt ut på resan som kanske inte blev av eftersom hennes reskompis inte hittade pass och biljetter? EA verkar också ha varit på väg utomlands för morgonen efter skriver hon verkar inte bli Amster idag dock om hon är kvar och vill dra iaf.

För visst är man ivrig att resa utomlands just efter att ha blivit gruvligt traumatiserad av 8 timmars våldtäkt och tortyr?
Senast redigerad av outoftheblue 2021-05-24 kl. 18:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in