2021-06-05, 21:41
Medlem
fardtjanstens avatar
Har Roberto en egen skvaller tråd ?
Jag har sökt men hittar inget.
Citera
2021-06-05, 21:48
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fardtjansten
Har Roberto en egen skvaller tråd ?
Jag har sökt men hittar inget.
Det skulle se ut det... Anna styr och ställer, säger VI ska, VI tycker, VI äter - Eller hur älskling? Kom nu älskling!
Skulle han få ha en egen tråd?
Han fick ju inte ens garaget han längtat efter. Hans enda tillflykt är hörnan på jobbet.
Citera
2021-06-05, 23:06
Medlem
Coolvid19s avatar
Lugnet före stormen. Det var väldigt länge sedan Anna inte publicerade något på Insta över en helg. Då har det antagligen hänt något världsomvälvande. Kanske har bilen gått sönder? Eller så är det någon som inte vill vara kompis med henne längre?
Citera
2021-06-05, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Lugnet före stormen. Det var väldigt länge sedan Anna inte publicerade något på Insta över en helg. Då har det antagligen hänt något världsomvälvande. Kanske har bilen gått sönder? Eller så är det någon som inte vill vara kompis med henne längre?

Ja det är verkligen märkligt.
Inte ett ljud, inte en bild och ändå fyller den älskade maken år idag!
Hur klarar Fru ABC att inte visa upp hur de hyllar honom?
För de måste väl ändå ha sagt grattis?
Det hade ju räckt att plocka en bukett ängsblommor och serverat nån trevlig ostmacka.
Skiter hon helt enkelt i detta för att spara på kalasandet till studentfesten
eller är det maken som i födelsedagspresent önskat sig sociala-medier-tystnad i dag?
Citera
2021-06-05, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AstasGranne
Ja det är verkligen märkligt.
Inte ett ljud, inte en bild och ändå fyller den älskade maken år idag!
Hur klarar Fru ABC att inte visa upp hur de hyllar honom?
För de måste väl ändå ha sagt grattis?
Det hade ju räckt att plocka en bukett ängsblommor och serverat nån trevlig ostmacka.
Skiter hon helt enkelt i detta för att spara på kalasandet till studentfesten
eller är det maken som i födelsedagspresent önskat sig sociala-medier-tystnad i dag?
Jag har också funderat över varför hon inte lagt upp något idag. Hon brukar ju jämt skriva hur mycket hon älskar Roberto. Förra året hade de en kompis till Roberto som lagade maten och Anna dukade måltiden på spanska flaggan. Jag har aldrig sett någon annan använda en flagga som bordsduk.
Citera
2021-06-06, 08:32
Medlem
håll tillgodo , nytt på story

https://postimg.cc/gallery/545sxjC
Citera
2021-06-06, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
håll tillgodo , nytt på story

https://postimg.cc/gallery/545sxjC

Har funderat på varför Anna Block bookat mig, nej nu blev det fel....
Ville hon inte att jag skall få se att hennes svärfar klarade ett covid test?

Eller beror det på att jag tipsade henne om att det finns bokningsbolag som anordnar trädgårdsspelningar. Här Anna, det är en lätt match att få spelningar om man är bra, känd och har ett rimligt gage. Läs här Anna. Du skulle ju kunna anordna spelning i din egna trädgård, vore inte det något? Eller ta och booka hem Magnus Carlsson-barbados, Thomas DiLeva, Caroline af Ugglas, Staffan Hellstrand eller Torsson.
Backa inte Anna. Gör något. För du är väl en av Sveriges bästa och mest folkkära artister?
Det har du ju själv sagt. Och att vi på flashback bara hittar på lögner.
Varsågoda Anna. Här är en länk till ett seriöst bolag som anordnat många riktigt bra trädgårdsspelningar.
https://www.kulturaktiebolaget.se/ev.../tradgardslive
Citera
2021-06-06, 11:02
Medlem
Coolvid19s avatar
Lägg märke till "Jag har ordnat med allt". Hon körde alltså svärfar till Arlanda halvfyra i morse och såg till att han blev vaccinerad och förhoppningsvis kom ombord. Roberta syns inte i bild. Inte ett ord om honom, men allt fokus ligger på Vanessas bjudning. Inte ett ljud om vad svärfar skulle hitta på heller.
Citera
2021-06-06, 11:07
Medlem
Citat:
Lägg märke till "Jag har ordnat med allt". Hon körde alltså svärfar till Arlanda halvfyra i morse och såg till att han blev vaccinerad och förhoppningsvis kom ombord. Roberta syns inte i bild. Inte ett ord om honom, men allt fokus ligger på Vanessas bjudning. Inte ett ljud om vad svärfar skulle hitta på heller.

Farfar kommer inte att vara med och fira när barnbarnet tar studenten.
Citera
2021-06-06, 11:11
Medlem
ZecilieChalous avatar
Citat:

Fast hon verkar ju inte ens ha kört bilen själv, hon har ju tagit en bild från baksätet. Anna var ett bihang.
Citera
2021-06-06, 11:19
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Som vanligt trycker Anna med emfas på att HON har ordnat detta,åkt bil med svärfar, fått offra sin skönhetssömn, hållit i papper, tjatar hon om minsta grej hon gör dagarna i ända hemma så att alla ska tänka att mor Anna sliter ut sig när hon gör det många andra kvinnor gör, förutom då att dessa kvinnor inte är hemmafruar utan har ett jobb, ett riktigt jobb, förutom annat bestyr i hemmet.
Senast redigerad av cece123 2021-06-06 kl. 12:09.
Citera
2021-06-06, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZecilieChalou
Fast hon verkar ju inte ens ha kört bilen själv, hon har ju tagit en bild från baksätet. Anna var ett bihang.

Om man tittar närmare ser det ut som Roberto kör, svärfar bredvid och Anna i baksätet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in