2021-07-07, 00:26
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/8L45wXP

Ännu en vän som hamnat i onåd och detta var flera år sedan.
Anna som ställt upp i 30 år!
Märkligt att hon så ofta hamnar i sådana här situationer.
Någon som vet vem det gällde?
Det var Luciano Ingrosso som blev dömd till dagsböter för att ha kastat en tändare mot Tookan. Den träffade inte ens, men enligt Took var det förstås en attack mot henne och ett mordförsök, att kasta en varm (hon påpekade särskilt just att tändaren var varm) tändare mot henne.

Luciano var då tillsamman med en väninna till Tookan. Antar att hon vittnade FÖR Luciano och MOT Took. Därav dessa svekanklagelser från fru Took-Stolle.

Ingen vanlig människa hade anmält händelsen till polisen öht.
Citera
2021-07-07, 00:57
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Det var Luciano Ingrosso som blev dömd till dagsböter för att ha kastat en tändare mot Tookan. Den träffade inte ens, men enligt Took var det förstås en attack mot henne och ett mordförsök, att kasta en varm (hon påpekade särskilt just att tändaren var varm) tändare mot henne.

Luciano var då tillsamman med en väninna till Tookan. Antar att hon vittnade FÖR Luciano och MOT Took. Därav dessa svekanklagelser från fru Took-Stolle.

Ingen vanlig människa hade anmält händelsen till polisen öht.
Enligt Anna var tändaren både glödande och hopknycklad. Jag vill se hur en sån ser ut.
Anna var i alla fall nöjd med domen, hon fick väl 5 000 som säkert gick till lite skönhetsfix.
Roligt var det att den lille pojkscouten Antonio berättade sanningen när dom var i rätten. Ett litet föredöme redan då, mammas lilla guldklimp. Ingen visste då att han skulle få klippkort inom det rättsliga. 👍
Citera
2021-07-07, 01:23
Medlem
Coolvid19s avatar
Idag skrev någon illbatting något om att hon borde visa sina sexiga bröst. Då gick tanten bananas och sa att ja, hon hade väldigt stora svettiga sexiga bröst. Till skillnad från trollet som skrev. Som förmodligen hade säckiga hängpattar. Ja,hon sa live att hennes lökar var sexiga och fina. Sen fick hon frispel igen.

Anna lugnade ner sig se och berättade att hon tvättat Antonios keps. Hon hade tvättat den så bra att han trodde den var ny. Nu ska hon tvätta lakan och bädda rent, för hon och maken ska se på fotboll. Till det åt de varsin hamburgare. Sen kan hon kalla det var hon vill. Men de åt tydligen hamburgare i sängen och såg på fotboll. Italen vann rättvist. Spanien räckte inte till.

Det roligaste i hennes live var att hon satt i köket och "larvade" när kvinnan i fråga frågade om hennes bröst. Då sa Anna att hon borde skaffa sig ett liv. Gå ut i det vackra vädret och göra något, träffa vänner kanske och leva ett bra liv. För det skulle hon ha gjort... Anna är sinnessjuk.
Citera
2021-07-07, 06:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Kvällens live. Var tvungen att klippa bort lite i början. Fick en notis som avslöjar var jag bor 😬

https://youtu.be/qzSqX7RNPck

https://youtu.be/2DGbng3NMRQ
Hon nämner ju A och att hon tvättat hans keps som han gav till henne i morse och att den såg ut som ny efteråt. Då är han hemma.
Shit vad hon växlar i humöret, obehagligt.
Citera
2021-07-07, 08:58
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Hon nämner ju A och att hon tvättat hans keps som han gav till henne i morse och att den såg ut som ny efteråt. Då är han hemma.
Shit vad hon växlar i humöret, obehagligt.
Hon sa också att det just då, under liven, bara var hon och Vanessa som var hemma.
Citera
2021-07-07, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hon sa också att det just då, under liven, bara var hon och Vanessa som var hemma.
Märkligt.. sen var det någonting som lät, varpå A sägerr någonting om korsdrag?! Det lät inte som det direkt.
Varför kan hon inte bara vara ärlig, prata om de problem som finns. Att barnen inte alltid gör som man önskar?
Alla människor har saker de skäms över, gjort saker eller sagt sånt man ångrar, men hon A, ska sitta och låtsas att allt är så bra, hon är så förlåtande, vill sprida kärlek och peppa andra. Sen blir hon på en sekund tvärförbannad när hon (åter igen) misstolkar en följares fråga. Tex att hon ska ta det lugnt når hon börjat träna igen. Eller om att hon har en dålig mage.
Är det konstigt om man undrar om magen ska spricka för 19:e gången? Hon blir ju gråtmild då hon tänker på alla gången hon nästan dött.. pga magen som "gått sönder"
Eller när hon blir pissed off när hon berättar att hon äter minsann inte allt som hon räknar upp eller ställerfram, hon äter pyttelite, mini av sakerna.. jo, vi säger så
Citera
2021-07-07, 10:15
https://i.postimg.cc/XJQMbCmk/F3-BAA...699-D429-D.png
Citera
2021-07-07, 10:47
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
När jag tittade var det någon som gick förbi bakom hennes rygg. Men jag reagerade inte på det eftersom jag inte visste att någon annan inte skulle vara hemma. Jag uppfattade det också som att hon hade tvättat Antonios keps på förmiddagen. Jag reagerade på två saker, vem blir förvånad att smutsiga kläder blir rena efter en tvätt? Det andra var att hon skulle tvätta igen, medan hon duschade. Det är inga små maskiner de har i tvättstugan. Skulle vara kul att veta vad de har för elräkning. Det är en jäkla förbrukning om man tvättar på dagtid på vardagar. Halva priset om man tvättar sent på natten eller helger.

Återigen upprepar hon allt hon säger exakt tre gånger. Det tyder på att hon är i en manisk period. Det skulle vara intressant om hon tvångsmässigt även gör andra saker tre gånger? Tvättar hon kanske tre maskiner varje dag?
Citera
2021-07-07, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
När jag tittade var det någon som gick förbi bakom hennes rygg. Men jag reagerade inte på det eftersom jag inte visste att någon annan inte skulle vara hemma. Jag uppfattade det också som att hon hade tvättat Antonios keps på förmiddagen. Jag reagerade på två saker, vem blir förvånad att smutsiga kläder blir rena efter en tvätt? Det andra var att hon skulle tvätta igen, medan hon duschade. Det är inga små maskiner de har i tvättstugan. Skulle vara kul att veta vad de har för elräkning. Det är en jäkla förbrukning om man tvättar på dagtid på vardagar. Halva priset om man tvättar sent på natten eller helger.

Återigen upprepar hon allt hon säger exakt tre gånger. Det tyder på att hon är i en manisk period. Det skulle vara intressant om hon tvångsmässigt även gör andra saker tre gånger? Tvättar hon kanske tre maskiner varje dag?
När det var inlägg från när de kollade på forboll, visst var det väl sonen som skymtade förbi? I mjukis
Citera
2021-07-07, 11:16
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/Wh4zDb9

Tycker synd om hennes barn som släpats ut på Instagram enbart i syfte att ge Anna uppmärksamhet.

Postade detta imorse har jag för mig men nu syns det inte.
Hoppasjag inte brutit mot någon regel admin.
Citera
2021-07-07, 11:30
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/Wh4zDb9

Tycker synd om hennes barn som släpats ut på Instagram enbart i syfte att ge Anna uppmärksamhet.

Postade detta imorse har jag för mig men nu syns det inte.
Hoppasjag inte brutit mot någon regel admin.

Makalöst att man åker ambulans med en klämskada. Men i Books familj åker man kanske till akuten med förkylning?
Citera
2021-07-07, 11:34
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Läs mitt inlägg #55414. Du och Omniman verkar inte ha förstått vilka som var på fotona, dom med halvsyskonen.

#55414? Om du menar bilden med Annas halvbror och Fetlicia ca 4 år, så jodå.
Annas pappa var ju äldre än Annas mamma möjligt att han tom var bortåt 50.
Eller menar du något annat?
Senast redigerad av cece123 2021-07-07 kl. 11:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in