Citat:
2 juli 2018.
Messenger SD, Ab 150:
(.) "Är orolig att åklagaren ska låsa in mig idag igen. Då kommer jag att droga. Har recept för det nu. Det är överjävligt hemskt att vara inlåst.
på sikt är jag såklart inte orolig att bli inlåst, men för dagen är det fruktansvärt. Skakar om händerna nu."
Att bli inlåst är nåt han upplever fruktansvärt.
På sikt tycks han tro att han blir friad?
11 sept 2018
TB skriver följande till SD, med primärfokus på SDs otrohet.
Det verkar uppdagas via mordet med tanke på ilska.
HD verkar ha dolt det hela för väninnan?
Meddelanden innan berör inte detta och har en mer lättsam ton.
"Nä, det är verkligen inget vanligt läge du befinner dej i.. Inte famiijen heller. Eller vännerna. Eller bekanta. Släktingar .. så svårt för alla på så många sätt.
Jag är arg på dej och det vet du. Det har jag inte hymlat med. Jag begriper inte hur du kunde gå bakom ryggen på H så länge. Och dessutom blåneka när hon ställer dej mot väggen. Får dessutom signaler på att ditt och Ls förhållande inte "bara" pågick några år utan många fler. Vet inte hur jag ska hantera vad jag känner kopplat till det. Arg. Ledsen. Besviken. Förlorad respekt. Massor av saker.
Huruvida du är skyldig till mordet har jag svårt att ens orka tänka över. Sveket mot H är mer än nog för att jag ska vara arg. och det kan tyckas konstigt, men det känns även som att du svikit mej genom att visa dej vara någon annan än jag trott."
SD svarar att det är bra med uppriktighet och nämner en "pensionärsgubbe" som tycker likadant. SOA?
Varav fokus ligger på otrohetssvek mot HD, sett till vad TB skriver.
Om så är fallet är iaf den biten inte lika lättsmält som det verkar utåt.
SD: Det är bra. Ni är blott två som r så uppriktiga.
Jag tycker du har rätt.
TB: Hoppas det går bra hos läkaren och att ni hittar en lagom nivå. Kommer säker att bli tufft att börja jobba igen.
Du vet att jag är uppriktig . Det är min styrka. Och ibland svaghet.
Vem är det mer som skäller på dej?
SD: Ingen som skäller. Inte du heller.
Men det finns en pensionärsgubbe som tg och jag känner som uttrycker ungefär samma som du .
Jag ber inte någon om förlåtelse. Tycker inte jag förtjänar någon. Men jag är ledsen för att jag svikit så många."
Messenger SD, Ab 150:
(.) "Är orolig att åklagaren ska låsa in mig idag igen. Då kommer jag att droga. Har recept för det nu. Det är överjävligt hemskt att vara inlåst.
på sikt är jag såklart inte orolig att bli inlåst, men för dagen är det fruktansvärt. Skakar om händerna nu."
Att bli inlåst är nåt han upplever fruktansvärt.
På sikt tycks han tro att han blir friad?
11 sept 2018
TB skriver följande till SD, med primärfokus på SDs otrohet.
Det verkar uppdagas via mordet med tanke på ilska.
HD verkar ha dolt det hela för väninnan?
Meddelanden innan berör inte detta och har en mer lättsam ton.
"Nä, det är verkligen inget vanligt läge du befinner dej i.. Inte famiijen heller. Eller vännerna. Eller bekanta. Släktingar .. så svårt för alla på så många sätt.
Jag är arg på dej och det vet du. Det har jag inte hymlat med. Jag begriper inte hur du kunde gå bakom ryggen på H så länge. Och dessutom blåneka när hon ställer dej mot väggen. Får dessutom signaler på att ditt och Ls förhållande inte "bara" pågick några år utan många fler. Vet inte hur jag ska hantera vad jag känner kopplat till det. Arg. Ledsen. Besviken. Förlorad respekt. Massor av saker.
Huruvida du är skyldig till mordet har jag svårt att ens orka tänka över. Sveket mot H är mer än nog för att jag ska vara arg. och det kan tyckas konstigt, men det känns även som att du svikit mej genom att visa dej vara någon annan än jag trott."
SD svarar att det är bra med uppriktighet och nämner en "pensionärsgubbe" som tycker likadant. SOA?
Varav fokus ligger på otrohetssvek mot HD, sett till vad TB skriver.
Om så är fallet är iaf den biten inte lika lättsmält som det verkar utåt.
SD: Det är bra. Ni är blott två som r så uppriktiga.
Jag tycker du har rätt.
TB: Hoppas det går bra hos läkaren och att ni hittar en lagom nivå. Kommer säker att bli tufft att börja jobba igen.
Du vet att jag är uppriktig . Det är min styrka. Och ibland svaghet.
Vem är det mer som skäller på dej?
SD: Ingen som skäller. Inte du heller.
Men det finns en pensionärsgubbe som tg och jag känner som uttrycker ungefär samma som du .
Jag ber inte någon om förlåtelse. Tycker inte jag förtjänar någon. Men jag är ledsen för att jag svikit så många."
Det sista känns som en läpparnas bekännelse när det kommer från SD. Det hade han kunnat tänka på tidigare, och gjort något åt det. Om inte annat så efter det omtalade avslöjandet. Men icke, då var det Telegram som gällde.