2021-05-17, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Altså jag stöööör mig på de där jävla guldsugrören, så ohygieniskt å svåra att göra rent. (har haft sånna, gav bort dom) Dessutom borde väl en kvinna på 50 år med hästtänder full käften kunna dricka kaffe (eller vad det nu är för nånting) som normala människor gör.
Håller med om att det är ohygieniskt, absolut mycket hellre sugrör i plast som man bara slänger efter användning.
Citera
2021-05-17, 15:50
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Nu visar hon före- och efterbilder för att visa hur bra botox är för arga rynkan. Det vore bra om de tre bilderna vore likvärdiga i övrigt, vad gäller mimik, ljusförhållanden, smink o s v men det är de inte 😉.

Så uppenbart att hon medvetet ser extra arg ut på första bilden, och den sista är en bild när hon ler stort. Hon använder den leende bilden lite längre fram i sin story.

Dubbelkolla även på hennes frågestundsstory med meddelandet som någon skickat till henne, där någon (antaligen Felicia) skrivit att Tunnan är "otroligt jävla stark".

Ordet "otrolig" har Anna Book SJÄLV skrivit dit/redigerat...
Hon har inte ens brytt sig om att hitta ett liknande typsnitt...

Någon som kan tipsa om någon bra tjänst som typ Imgur eller nåt så jag kan slänga upp skärmdumpen?
Så pinsamt att jag nästan VILL avfölja henne.
Citera
2021-05-17, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Håller med om att det är ohygieniskt, absolut mycket hellre sugrör i plast som man bara slänger efter användning.

Förstår inte varför vuxna ska använda sugrör överhuvudtaget?
Citera
2021-05-17, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Förstår inte varför vuxna ska använda sugrör överhuvudtaget?

Troligen för att det ilar i tandhalsarna där skarven från lösgaddarna möter de nedslipade tänderna.
Då funkar sugrör när man dricker varmt eller kallt...
Citera
2021-05-17, 17:39
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Anna skulle aldrig använda plastsugrör. Fint ska det vara, då får det hellre växa saker i sugröret än att byta till plast.
Citera
2021-05-17, 17:43
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Troligen för att det ilar i tandhalsarna där skarven från lösgaddarna möter de nedslipade tänderna.
Då funkar sugrör när man dricker varmt eller kallt...
Eller för att det t ex är smidigt när man har is i glaset? Jag har i princip alltid sugrör när jag har is och citron i, då ger det smak och kyla utan att komma i vägen 😄. Och IrishCoffee är t ex godare med sugrör tycker jag, fast det är ”fel” då man egentligen ska dricka det andra genom grädden.
Citera
2021-05-17, 17:49
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poisonous
Så uppenbart att hon medvetet ser extra arg ut på första bilden, och den sista är en bild när hon ler stort. Hon använder den leende bilden lite längre fram i sin story.

Dubbelkolla även på hennes frågestundsstory med meddelandet som någon skickat till henne, där någon (antaligen Felicia) skrivit att Tunnan är "otroligt jävla stark".

Ordet "otrolig" har Anna Book SJÄLV skrivit dit/redigerat...
Hon har inte ens brytt sig om att hitta ett liknande typsnitt...

Någon som kan tipsa om någon bra tjänst som typ Imgur eller nåt så jag kan slänga upp skärmdumpen?
Så pinsamt att jag nästan VILL avfölja henne.

När folk tar botox så görs en extra arg rynkning för att se hur det ser ut före, det tar en sisådär 2 veckor innan botoxet sätter sig fullt ut, den sista bilden är filtrerad de lux, alla har synliga porer även primadonnan Book...utan filter.
Citera
2021-05-17, 17:57
Medlem
ElimGaraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Det var jag som skrev. 100% säker men kan inte länka för att inte outa mig själv eller min informatör. Tro på det eller inte men min posthistorik visor nog på att jag inte brukar fara med osanningar.

Jag tror på dig när du skriver att Roberto söker jobb i Spanien.
Men jag tror inte att Roberto kommer att lämna Anna. Han är för kuvad för det.
Får han jobb i Spanien kommer han att flytta dit-med Anna!
Och barnen!

Vilket påminner mig om att den här Coronan måste ta slut snart så jag kan vallfärda till Casa Suckunge och beskåda helgedomen innan det är för sent!
Senast redigerad av ElimGarak 2021-05-17 kl. 17:59.
Citera
2021-05-17, 18:14
Medlem
från story

https://postimg.cc/gallery/DbPB4WM
Citera
2021-05-17, 18:23
Medlem
cece123s avatar
Lite bilder på primadonnan Book som junior

https://pasteboard.co/K2kzazV.jpg

https://pasteboard.co/K2kD4DX.jpg

https://pasteboard.co/K2kIeNp2.jpg

https://pasteboard.co/K2kDM3U.jpg

https://pasteboard.co/K2kEudp.jpg

Anna beskriver sig som lillgammal som ung, jo tack.
Renee Nyberg menade på att Anna körde tantstuket, syns tydligt att Anna lånat mammas papiljotter på sista bilden.
Senast redigerad av cece123 2021-05-17 kl. 19:14.
Citera
2021-05-17, 18:24
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Anna skulle aldrig använda plastsugrör. Fint ska det vara, då får det hellre växa saker i sugröret än att byta till plast.
Fast hon skulle givetvis motivera det med att hon värnar om miljön. Precis som att hon mest cyklar eller åker kollektivt när hon ska nånstanns ... eller hur det nu var 😂.
Citera
2021-05-17, 18:25
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElimGarak
Jag tror på dig när du skriver att Roberto söker jobb i Spanien.
Men jag tror inte att Roberto kommer att lämna Anna. Han är för kuvad för det.
Får han jobb i Spanien kommer han att flytta dit-med Anna!
Och barnen!

Vilket påminner mig om att den här Coronan måste ta slut snart så jag kan vallfärda till Casa Suckunge och beskåda helgedomen innan det är för sent!

Håller med. Roberto är en fatadmirer.
Anna kan lätt gå upp till 650 kg,utan en sekunds klagan från Robetto, tvärtom han skulle bara dreglande väsa fram.. The moore the better. 🤤
Anna har ju gång på gång kvittrat hur nöjd han är med henne som hon är och jag tror henne, med tanke på att hon vägde väl en 125 kg när de gifte sig.
Övervikten smög sig inte på efter de gifte sig sas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in