2021-04-26, 22:01
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Precis, Anna beter sig precis som en sektledare och det är därför de andra är så medberoende att de inte kan eller ens vågar att lämna henne. Hon har väl inbillat dem att hon dör på fläcken och att de inte kommer att klara sig ensamma ute i världen om de lämnar henne, det är ett vanligt knep sådana filurer kör med. Vanessa försökte ju med svärfaderns hjälp att plugga i Spanien men det gick inte pga pandemin. Hela familjen är dysfunktionell och det är ute med allihop. Utan karlns jobb och hjälppengarna så hade de suttit utanför affären och tiggt pengar nu.
Var det något skumt med Vanessas studier i Spanien? Hon kunde väl ha stannat kvar och pluggar under pandemin? Det har ju gått att resa dit i stort sett under hela pandemin. Jag gissar att de inte hade råd med terminsavgiften.
Citera
2021-04-26, 22:22
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Var det något skumt med Vanessas studier i Spanien? Hon kunde väl ha stannat kvar och pluggar under pandemin? Det har ju gått att resa dit i stort sett under hela pandemin. Jag gissar att de inte hade råd med terminsavgiften.

Hon var ju tvungen att avbryta studierna där nere inför vårterminen efter jullovet. Men du har rätt, troligen var det mamman som tvingade henne att åka hem pga att hon tyckte att Vanessa hade blivit för självständig för de två tjejerna som hälsade på henne hade väl pluggat klart även vårterminen där nere vad jag förstod det.

Anna grät ju förstås floder när dottern skulle åka och det var ju så hemskt skrev hon.
Troligen ett skådespel för att hon var rädd att förlora makten över dottern. Sjukt är det!! Barn ska bli självständiga och kunna se sig om i världen men det fattar hon inte utan håller både barnen och karln i strama mentala koppel.
Citera
2021-04-26, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Lite bilder från liven.
Vanessa ska släpas in framför alla så att hon kom pussa på henne och prata bebisspråk.
Hon kletade med någon olja och kom på sig själv när hon strax efter började dra I löshåret i vanlig ordning.
"Bäst att sprita av händerna innan man tar sig i håret. Det ör inte lätt att vara Anna Book "
Nej vi har förstått det 🙄😁
Uppenbarligen läser hon här då detta med att hon kletar och drar i håret och petar sig i ansiktet hela tiden har diskuterats här flera gånger.

https://postimg.cc/gallery/DyKSk0S

NEJ.. DET ÄR FÖRSENT 😭...
Ser ut som Vanessa trivs i mammas knä framför liven.. hon är nog redan fast i Annas käftar, sorgligt nog 😟
Citera
2021-04-26, 22:28
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Jag tycker det ser ut som huset på Nybrogatan. där Dr Alban bor (3 våningar upp som man når via 5 halvtrappor).
Det har ju varit lite tyst om Alban sen hon började hänga med Kin... men hon känner väl igen sin egen trappa? Varför skulle det vara en hemlighet att hon träffar Alban?
Citera
2021-04-26, 22:31
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix

Tror nog att hemlängtan efter morsan blev för stor.
Citera
2021-04-26, 22:38
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Lite bilder från liven.
Vanessa ska släpas in framför alla så att hon kom pussa på henne och prata bebisspråk.
Hon kletade med någon olja och kom på sig själv när hon strax efter började dra I löshåret i vanlig ordning.
"Bäst att sprita av händerna innan man tar sig i håret. Det ör inte lätt att vara Anna Book "
Nej vi har förstått det 🙄😁
Uppenbarligen läser hon här då detta med att hon kletar och drar i håret och petar sig i ansiktet hela tiden har diskuterats här flera gånger.

https://postimg.cc/gallery/DyKSk0S

Pinsamt, Anna gastar på megamycket om att Vanessa klarat av den teoretiska delen av körkortsprovet precis som om Vanessa klarat av att ta körkortet.
Inte undra på att folk grattar henne för hennes körkort.. Som hon ännu inte har.
Förvisso tror jag det inte lär bli några problem att ta körkortet till.. 100%.
Citera
2021-04-26, 23:05
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
Det kom en fråga i liven. Har du blivit tillfrågad att medverka i Masked Singer?
Den frågan hopade hon snabbt över.
Hahah hon skickade alltså en förfrågan men blev nobbad!
Citera
2021-04-26, 23:16
Medlem
Loquitas avatar
Dagens live:

https://youtu.be/PXcy6OjiOGQ
Citera
2021-04-27, 00:04
Medlem
ElimGaraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Anna är verkligen bland det mest osympatiska som finns. Hon blockar folk som inte gjort något, är otrevlig mot sina följare , hon är obildad , hennes svenska är bedrövlig, hon vet inte hur man skriver och hennes engelska är urusel. Hon försöker försörja sig som tiggare av olika saker, nu tror hon att hemmadottern skall få ge ut en bok som heter "snodda recept i olika nyanser av brunt". Marknaden är redan mättad av kokböcker, de flesta är utgivna av kockar och folk som sysslar med mat, marknaden har inte plats för latmaskar.

Ja, tänk bara när hon blockade min stackars jobbarkompis, en glad och trevlig tjej som jag under sommaren som var lyckats förvandla till en 100% Bookoman.

Det enda denna stackars tjej gjorde var att fråga Anna angående hennes röst-jobb i någon Disney-film om det var Anna som var Tjuren Ferdinands morsa!

Blockeliblock!
Senast redigerad av ElimGarak 2021-04-27 kl. 00:14.
Citera
2021-04-27, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Dagens live:

https://youtu.be/PXcy6OjiOGQ

Tack snälla Loquita 👍.
Har nu tittat, det va väldigt vilket bra humör hon bjöd på... vart inte ens arg på såna frågor hon brukar bli förbannad på.. nä hon 🐦 kvittrade på så glatt och önskade alla en trevlig kväll och nu skulle hon gå upp och umgås för Roberto hade köpt tårta 🎂..

Ja det vart nog mer jag som blev utan dramatiken i kväll 😁😂
😕
Citera
2021-04-27, 07:31
Medlem
på story har hon nu tagit på sej nån typ kostym o ska väl likna en affärskvinna då hon står o babblar om nån clinic, hon har fått såååå mkt frågor. Ser bara löjligt ut
Citera
2021-04-27, 07:40
Trappuppgången är skrämmande lik Bonniers hus. Har själv varit där och pitchat böcker. De brukar ha sk öppna pitchar vid den här tiden då man får presentera en bokidé inför redaktionen. Iaf på Bonnier fakta. Jag var där för 3 år sedan och då blev man slussad genom receptionen ut i en trappuppgång, flera våningar i trappa upp (dock inte fem utan mer två) och bakom en lägenhetsdörr fanns kontor.

Hon kanske försöker sälja in sin kokbok
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in