Citat:
Ursprungligen postat av
Omniman
Ser man på-Tunnan (Roberto dårå) har KÖPT tvättmaskin. Jag hade fel!

Anna-jag tror inte IKEA är glada att se dig efter att du kastade skit på deras julbord…
CeCe123: Tror det är alldeles försent tyvärr. Skulle inte bli förvånad om gullpojken har diverse empatistörningar och annat vid sidan om ADHD och ev intellektuell funktionsnedsättning.
Du behöver inte tro någonting. Finns väl ingen normal person som stoppar kuken i en däckad tjejs mun. Om inte det är bevisning nog vet jag inte vad är.
Inget han gör säger heller att han ångrar sina handlingar, snarare tvärtemot.
Gällande störningar så gillar jag inte hur man klistrar sådant på folk. Men om jag kommer ihåg rätt så har väl Anna själv sagt något om detta. Jag kommer inte på rak hand ihåg vad men var han inte för tidigt född eller något? Att han är efterbliven av något skäl är ju klart utefter vad folk sagt om hans "lives". Men varför är väl inte.
Gissar att han bara brås på föräldrarna. Roberto är ju inte den skarpaste kniven i lådan och Anna är ju helt tokig och elak.
Jag gissar på en våldtäktsdom inom tio år för ´lil T. Knarkande och langade kommer han göra något fruktansvärt rätt snart. Dvärgväxt utan haka har han ett otroligt behov av att visa sig stor och stark. Jag gissar att han tar ut det på underåriga tjejer.
Red: Kanske inte idag men som sagt inom tio år. Han har fått smak och vet att han kan komma undan med det.