2021-01-27, 21:10
Medlem
Skulle kanske köpa en titt som någon form av U-hjälp
Citera
2021-01-27, 21:32
Medlem
Topgun855s avatar
MatTv blir det sista Anna gör.
För vi hoppas.

Offentlig.

När ska hon bli realistisk?
Du är ingen stjärna längre med fejktänder och antitjock filter.
Citera
2021-01-27, 21:44
Medlem
Ikeas-julbords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boolwi
Jag äter jävligt stora portioner men inte ens jag skulle dra i mig ett halvt kilo potatis till EN måltid

Det rör sig förmodligen om bastukilon.
Citera
2021-01-27, 21:47
Medlem
Har länge undrat varför Smail väldigt ofta kommenterar på Annas bilder. Känns väl inte riktigt som att dom hör till samma liga?
Citera
2021-01-27, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svajmastartisten
Även om det ligger uppdukat som ett dignande smörgåsbord av möjligheter, så tänker jag i nuläget inte göra mig lustig över Annas Cook-Together-initiativ.
Hon får ofta - och med all rätt - utstå spe för sina klavertramp. Hon hånas för sin lathet, och för sin oförmåga att tjäna pengar. När hon nu ändå gör ett försök att bidra till hushållskassan, så tycker jag nog ändå att hon ska få en "tummen upp" för det.
Om jag tror att det kommer bli en succé? Nej. Men om jag har fel, så är jag glad för hennes skull. Hon skulle behöva tjäna pengar, bygga självkänsla och bli självständig.
Mitt enda huvudbry gällande hennes Cook-Together är om hon säger "Sätt in kycklingen i ugnen på 200 grader". Hur ska man då veta vilken slags grader det är? Vanliga grader? Bastugrader? Märsta-grader?
.

Mycket bra skrivet!

Det kommer att bli katastrof är jag övertygad om men rätt hanterat kan idén generera stålar.
Ta in en kok som lagar käk och så kör Anna live i stil med en talkshow under tiden. Det hade många tittat på men det löser hon aldrig.
Senast redigerad av brasnyggman 2021-01-27 kl. 21:50.
Citera
2021-01-27, 21:58
Medlem
Rätt kul faktiskt!

Brukar följa en del kockars cook-along på Instagram. Men, då är det gratis och utannonseras i tid vad som ska lagas. Betala för det? Tveksam. Är det nån okänd kock så aldrig att jag betalat för det.

Om jag varit ett hardcorefan av nån, så ja, kanske att jag betalat.

Med tanke på att det är mellan 200 till 300 som tittar på hennes Lives, så hade man kanske räknat att i alla fall hälften typ 150 till 200 hade betalat för detta OM det varit en känd artist med en hängiven skara följare.

Hur många av Anna BOoks följare som är hängivna, äkta fans visar sig nu.
Citera
2021-01-27, 22:03
Medlem
cece123s avatar
Anna lägger ju fram hur duktig Felicia är, kanske kommer det bli pyssel med vissa moment i matlagningen där Anna smyger fram grejer, med ursäkter att
OJ, det var uppkopplingen som bröts, uppkopplingen laggar, proppen gick etc och plötsligt är maten klar, pga att Anna köpt en färdigrätt och lagt i kastrullen och försöker dölja det eller kanske tom Felicia rörde ihop något och slängde upp det på diskbänken i mörkret, så att Anna får ta åt sig äran.
Senast redigerad av cece123 2021-01-27 kl. 22:59.
Citera
2021-01-27, 22:04
Medlem
Loquitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Loquita - jag litar på dig. Hoppas det går att spela in och bevara.

Försökte gå in på nya länken på IG (cooktogethermedannabook) men insåg att vi som är blockade av Märstamorsan kommer inte in där

Min tid och utrymme på telefonen kan jag avvara, men jag kan bara inte lägga ner pengar på att se Anna book laga mat 😅

Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Hoppas någon har spelat in hela ugnsgallerintermezzot, för det går utan tvivel in på Annas Tio och Toppslista av galna saker.

Citera
2021-01-27, 22:05
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmmamedE
Rätt kul faktiskt!

Brukar följa en del kockars cook-along på Instagram. Men, då är det gratis och utannonseras i tid vad som ska lagas. Betala för det? Tveksam. Är det nån okänd kock så aldrig att jag betalat för det.

Om jag varit ett hardcorefan av nån, så ja, kanske att jag betalat.

Med tanke på att det är mellan 200 till 300 som tittar på hennes Lives, så hade man kanske räknat att i alla fall hälften typ 150 till 200 hade betalat för detta OM det varit en känd artist med en hängiven skara följare.

Hur många av Anna BOoks följare som är hängivna, äkta fans visar sig nu.

De som inte betalar blir väl blockade, för att de de svek henne, Anna behöver inga svikarfans.
De är inget att ha, hellre 2 trogna fans än 100 otrogna..
Citera
2021-01-27, 22:30
Medlem
Hennes mat (ja, hela hon) känns så mycket 80-tal, kan inte skaka av den känslan. "Scampi" mm. Fattas bara räkcocktailen, ostfondue och friterad camembert med hjortronsylt nu. Men det är väl så att en del kändisar fastnar hårt i den tid då de blev kända, speciellt barnstjärnor.
Fizan får väl agera kameraperson, men för fan Felicia om du läser här-slå dig fri från din narcissistiska mamma, sök en utbildning och flytta. Gärna utom pendlingsavstånd från Sigtuna. Det finns hjälp att få. Ingen som vet hur det är att ha en sådan mamma dömer dig, resten kan du skita i.
Citera
2021-01-27, 22:35
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svajmastartisten
Även om det ligger uppdukat som ett dignande smörgåsbord av möjligheter, så tänker jag i nuläget inte göra mig lustig över Annas Cook-Together-initiativ.
Hon får ofta - och med all rätt - utstå spe för sina klavertramp. Hon hånas för sin lathet, och för sin oförmåga att tjäna pengar. När hon nu ändå gör ett försök att bidra till hushållskassan, så tycker jag nog ändå att hon ska få en "tummen upp" för det.
Om jag tror att det kommer bli en succé? Nej. Men om jag har fel, så är jag glad för hennes skull. Hon skulle behöva tjäna pengar, bygga självkänsla och bli självständig.
Mitt enda huvudbry gällande hennes Cook-Together är om hon säger "Sätt in kycklingen i ugnen på 200 grader". Hur ska man då veta vilken slags grader det är? Vanliga grader? Bastugrader? Märsta-grader?

Ja precis. Det här är åtminstone för en gångs skull mer konstruktivt än att sitta och gapa på Instagram i flera timmar. Kanske hade hon kunnat skapa en YouTube-kanal eller något där hon kan försöka komma med i något partnerprogram för annonsering och dra in ytterligare slantar åt det hållet.

Sedan så är jag väl sedvanligt pessimistisk över utsikterna - även om det blir en "framgång" (låt oss säga 25 betalande tittare, vilket jag skulle se som "framgångsrikt" då det är svårt att få människor att betala för material som vanligtvis är gratis) så skulle vet jag inte om Anna skulle orka att vara ihärdig nog för att driva vidare det hela vecka-till-vecka. Det är ju därför hon har reglerats till att skrika på Instagram liksom - Anna orkar inte riktigt slutföra saker hon påbörjat och förstår inte att man måste bygga ett varumärke.
Citera
2021-01-28, 00:07
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twiceas
Har länge undrat varför Smail väldigt ofta kommenterar på Annas bilder. Känns väl inte riktigt som att dom hör till samma liga?
Fattar inte heller det. Smail måste ha slagit i huvudet ordentligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in