2021-05-13, 19:57
Medlem
anre24s avatar
Ja jag berättar bara mina intressen du frågade ju. Hur mår Dekoratören i dag? I dag är väl min Dekoratör ledig? Här blir en varm dag redan 15 grader i dag kommer en vännich fikar kl 10. Du som är så ung och vacker måste ju få jättemånga meddelanden. Jag får 100 per dag ungefär. Därför bla vill jag inte vara här. På Tisdag kommer pengar så vi får höras då. Får önska en fin o trevlig helg älskling.
2021-05-13, 20:12
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stepbrother
På Jobba-hemifrån är det prestationsbaserat till viss del, får ledningen upp ögonen för dig kan du få såkallat VIP-konto och då får du 0,2 euro per mess oavsett hur många du skriver. Coacherna har såklart sådana konton samt dom som gjort hög kvalité under längre tid.

Inget som är menat för oss vanliga operatörer. Isåfall hade man väl sagt rakt ut att man kunde få ett sådant konto om man sköter sig så hade kvaliten fördubblats på en gång bara sådär.

Ser inte heller någon anledning för dom att kontakta någon som redan skriver tusentals kvalitativa meddelanden. Vad är poängen med det? För att vara snälla? Tvivlar på det.
2021-05-13, 20:28
Medlem
fanvaslitets avatar
Lowkey triggered ibland av kville lol sarkastiske jävel redan från första messet ska beckna shurdan nån vacker dag med amir
2021-05-13, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Inget som är menat för oss vanliga operatörer. Isåfall hade man väl sagt rakt ut att man kunde få ett sådant konto om man sköter sig så hade kvaliten fördubblats på en gång bara sådär.

Ser inte heller någon anledning för dom att kontakta någon som redan skriver tusentals kvalitativa meddelanden. Vad är poängen med det? För att vara snälla? Tvivlar på det.

Känner en kille som gjort ca 500 i veckan under en längre period, och dom gav han VIP-konto för att trigga han att skriva lite mer då han höll hög kvalité på sina meddelanden.
2021-05-13, 20:37
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Känner en kille som gjort ca 500 i veckan under en längre period, och dom gav han VIP-konto för att trigga han att skriva lite mer då han höll hög kvalité på sina meddelanden.

Okej, där förstår jag det så att dom får honom att skriva mer men skrev han säg 1.500 per vecka redan så hade det nog inte varit någon större mening för dom. Kanske om man skulle sluta ett tag så att dom vill få tillbaks en.
2021-05-13, 21:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kobent
Samma ibland hamnar man i värsta kön sen tar den bara slut..

Men det är garanterat någon algoritm bakom för så fort du tar en paus och tappar dina ”trådar” med gubbarna så tar någon annan över dom och du får dom där du behöver ”väcka” massa gubbar istället.
Ibland tar du över någon annans som nyss loggat ut och får ta över den personens flow.

Hur gör ni med era meddelanden när man ska ”väcka” kunden som inte svarat på ett dygn, jävligt lätt att dom meddelandena blir ganska lika. Svårt att ha fantasi där tycker jag.

Precis så är det, man har turen att hamna i en asbra kö ibland, ibland är det totalt dött. Riktigt intressant.
2021-05-13, 21:24
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Kan absolut tänka mig att det är så. Tror inte att dom kör sina regler utan anledning.
2021-05-13, 21:26
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Precis så är det, man har turen att hamna i en asbra kö ibland, ibland är det totalt dött. Riktigt intressant.
Har full fart hela tiden. Meddelanden från det jag loggar in till det jag loggar ut.
2021-05-13, 21:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Har full fart hela tiden. Meddelanden från det jag loggar in till det jag loggar ut.

Jodå jag tror dig, så hade jag det under ett helt års tid, oavsett tid på dygnet, morgon som natt.
Sen för 3 veckor sen sa det STOPP, och det började gå segt utav bara fan.
2021-05-13, 21:34
Medlem
Skulle köra min första helkväll idag och se hur mkt man kunde dra ihop, men det är en jävla väntan mellan alla meddelanden men tycker det kan vara lite skönt. Dratt ihop 40 meddelanden på 1,5h nu för att det går så långsamt. Men o andra sidan ligger jag bara i sängen och har det gött samtidigt så det är dumt att klaga.
2021-05-13, 21:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Yooo123
Skulle köra min första helkväll idag och se hur mkt man kunde dra ihop, men det är en jävla väntan mellan alla meddelanden men tycker det kan vara lite skönt. Dratt ihop 40 meddelanden på 1,5h nu för att det går så långsamt. Men o andra sidan ligger jag bara i sängen och har det gött samtidigt så det är dumt att klaga.

Jo nog fan är det värdelöst. Man planerar att köra många timmar för att samla ihop många meddelanden, men ICKE, man får sitta och vänta som en jävla tomte, ibland flera minuter mellan meddelandena.

Väldigt synd, det som tidigare var så bra, nu har dom välkomnat alldeles för många.
2021-05-13, 21:53
Medlem
PussyLiquors avatar
Jag måste nog börja ta lite 24 timmars breaks från det här jobbet snart. När jag får ifrågasättande mess eller samma satans fråga fem gånger i rad "när ska vi träffas" så känner jag att jag blir jävligt otrevlig i tonen mot dom. Jag tar det för personligt. Samma sak när de undviker att svara på frågor som inte ens jag har ställt, då blir jag också rasande.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in