Citat:
Ursprungligen postat av
EricBlair
Är ju en lång tråd men det finns flera inlägg där flera av er rekommenderar frågvisa att inte börja med detta då det är personlighetsförändrande. Du själv säger ju att du efter ett tag helt skiter i klienterna och rekommenderar andra att göra likadant, dvs avhumanisera "kunden" vilket leder till förändrad mer cynisk människosyn.
Vidare en ständig oro hos vissa för skattmasen då det är svartjobb samt oro för vad som kan hända med fejkade konton. För att hantera detta i längden så antar jag det bästa är att kasta oron överbord och köra på så länge det går. Inte alla som klarar det. Var väl egentligen dessa aspekter som gjorde att jag läste mer i tråden då det gav lite insyn i en skuggbranch med knepiga förutsättningar för de som ger sig in i det.
Jag har aldrig brytt mig om folk. Och du har ju även utan att ha jobbat en sekund med detta lyckats med konststycket att uttala dig nedsättande om kunderna, så vad fan yrar du om? Oavsett vad så är jag gladeligen delaktig i att lura av perversa idioter alla deras pengar, det är ett nöje. Sen skriver vi mycket i denna tråden 99% är skitsnack, så är det ju på internet i allmänhet vet du.
Jo det är gulligt att du bryr dig. För egen del har det gått utmärkt med allt i 5 år, ingen oro. Däremot en problemfri och fin tillvaro i solskenet långt bort från kalla pissiga Sverige.