2021-07-06, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EricBlair
Är ju en lång tråd men det finns flera inlägg där flera av er rekommenderar frågvisa att inte börja med detta då det är personlighetsförändrande. Du själv säger ju att du efter ett tag helt skiter i klienterna och rekommenderar andra att göra likadant, dvs avhumanisera "kunden" vilket leder till förändrad mer cynisk människosyn.

Vidare en ständig oro hos vissa för skattmasen då det är svartjobb samt oro för vad som kan hända med fejkade konton. För att hantera detta i längden så antar jag det bästa är att kasta oron överbord och köra på så länge det går. Inte alla som klarar det. Var väl egentligen dessa aspekter som gjorde att jag läste mer i tråden då det gav lite insyn i en skuggbranch med knepiga förutsättningar för de som ger sig in i det.

Jag har aldrig brytt mig om folk. Och du har ju även utan att ha jobbat en sekund med detta lyckats med konststycket att uttala dig nedsättande om kunderna, så vad fan yrar du om? Oavsett vad så är jag gladeligen delaktig i att lura av perversa idioter alla deras pengar, det är ett nöje. Sen skriver vi mycket i denna tråden 99% är skitsnack, så är det ju på internet i allmänhet vet du.

Jo det är gulligt att du bryr dig. För egen del har det gått utmärkt med allt i 5 år, ingen oro. Däremot en problemfri och fin tillvaro i solskenet långt bort från kalla pissiga Sverige.
Senast redigerad av gurka111 2021-07-06 kl. 16:14.
2021-07-06, 16:24
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Kan bara säga såhär Eric, efter att jag nu har jobbat med detta ett tag så finns det inte en chans att jag någonsin kommer att vilja ha ett vanligt jobb. Det finns fan ingenting bättre än att få välja sina egna förutsättningar i livet. Med detta jobbet väljer du vart du jobbar, hur du jobbar, med vem du jobbar, hur mycket du tjänar och när du jobbar. Väldigt många punkter som uppfyller många människors drömmar helt enkelt. Det enda som kan toppa det är att vinna på lotto och inte behöva göra någonting alls men ehhhhh...

Utöver det, så är det inte bara porr, porr, kuk, kuk, fitta, röv, fitta, knulla, hela tiden. Många samtal handlar egentligen om ensamhet och att man längtar efter någon eller någonting som kan fylla ens tomrum. Sen finns det ju självklart såna gubbar som Sten från Solna som bara skickar kukbilder till en. Eller Egon i Östersund som skriver som ett cp-barn. Men charmen med jobbet är ju att man upptäcker så mycket nytt folk, så många olika karaktärer. Det känns inte som att det är på riktigt ibland. Många har som jag misstänkt att många av gubbarna är fejk, men det är ju självklart befängt att tänka så.

Men ibland känns det verkligen som att det är helt omöjligt att det skulle finnas någon som Jocke eller Amir. Nu jobbar inte du med detta så du har ju ingen jävla aning om hurdan de är. Men det är två riktigt sorgliga individer, som trots alla motgångar, trots alla raseriutbrott som leder till spaltmetrar av förolämpningar med diverse könsord, fortfarande återkommer till oss underbara operatörer i hopp om att denna gången ska det fan lyckas.
2021-07-06, 16:29
Medlem
Oavsett vad så måste man koppla bort, så är det på alla jobb, åtminstone service yrken. Du kan ju för fan inte vara emotionellt investerad. Text i rutan, skicka iväg, sen punkt sen slut vänta på lön.
2021-07-06, 16:55
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Kan bara säga såhär Eric, efter att jag nu har jobbat med detta ett tag så finns det inte en chans att jag någonsin kommer att vilja ha ett vanligt jobb. Det finns fan ingenting bättre än att få välja sina egna förutsättningar i livet. Med detta jobbet väljer du vart du jobbar, hur du jobbar, med vem du jobbar, hur mycket du tjänar och när du jobbar. Väldigt många punkter som uppfyller många människors drömmar helt enkelt. Det enda som kan toppa det är att vinna på lotto och inte behöva göra någonting alls men ehhhhh...

Utöver det, så är det inte bara porr, porr, kuk, kuk, fitta, röv, fitta, knulla, hela tiden. Många samtal handlar egentligen om ensamhet och att man längtar efter någon eller någonting som kan fylla ens tomrum. Sen finns det ju självklart såna gubbar som Sten från Solna som bara skickar kukbilder till en. Eller Egon i Östersund som skriver som ett cp-barn. Men charmen med jobbet är ju att man upptäcker så mycket nytt folk, så många olika karaktärer. Det känns inte som att det är på riktigt ibland. Många har som jag misstänkt att många av gubbarna är fejk, men det är ju självklart befängt att tänka så.

Men ibland känns det verkligen som att det är helt omöjligt att det skulle finnas någon som Jocke eller Amir. Nu jobbar inte du med detta så du har ju ingen jävla aning om hurdan de är. Men det är två riktigt sorgliga individer, som trots alla motgångar, trots alla raseriutbrott som leder till spaltmetrar av förolämpningar med diverse könsord, fortfarande återkommer till oss underbara operatörer i hopp om att denna gången ska det fan lyckas.

du är en riktig poet du
2021-07-06, 17:17
Medlem
Citat:
Jo, jag hamnade här av en slump. Var har jag förolämpat någon? Möjligen klienterna som är i andra änden.
Du förolämpade alla och visade alla att du är på autism spekrummet när du a) kallade oss för horor i ditt första sperg-inlägg (dra åt helvete med dig från vårt fikarum föresten du är bara en fucking target för oss) b) inte ens visste om denna tråden förän nu visar att du har grov aspberger och aldrig kommer få knulla irl så du kommer in här och leker dig

Med all välmening DRA ÅT HELVETE TARGET OPS ONLY HÄR och lycka till med autismdejt.se
2021-07-06, 18:37
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Du förolämpade alla och visade alla att du är på autism spekrummet när du a) kallade oss för horor i ditt första sperg-inlägg (dra åt helvete med dig från vårt fikarum föresten du är bara en fucking target för oss) b) inte ens visste om denna tråden förän nu visar att du har grov aspberger och aldrig kommer få knulla irl så du kommer in här och leker dig

Med all välmening DRA ÅT HELVETE TARGET OPS ONLY HÄR och lycka till med autismdejt.se
Exakt! Bra skrivet. Dra åt Helvete Erik. Piss off 🖕
2021-07-06, 19:22
Medlem
Citat:
Fascinerande tråd, trodde den skulle handla om de som typ jobbar i Clas Ohlssons chat och hjälper folk med frågor kring produkter. Ack vad man bedrog sig. Visste ju att skiten finns men ingen aning om omfattningen i Sverige.

Vad jag förstår är många här "chatthoror" som jobbar anonymt åt någon skum chatthallick?
Hur billig kan en hora bli? 0,15€ per mess? Förstår att det leder till bristande tro på mänskligheten efter ett tag.

Verkar vara en uppsjö av chatthoror här, varför går ni inte ihop och öppnar en egen chattbordell och är era egna chatthallickar?

Haha är 20,000kr i månaden små pengar? Och du får ha i tanken att det är bara för att chatta, har ”vanligt” jobb också. Man kan även tjäna mer om man bara lägger ner mer tid på det, sen så är det ej svart ifall man väljer att skatta. Haha sökte du dig hit för att klaga på folk som tjänar pengar ifrån 2 olika jobb? 😂😂😂
Senast redigerad av Anomaal 2021-07-06 kl. 19:27.
2021-07-06, 19:29
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
du är en riktig poet du
Hej där! Jag ser att du inte har nämnt din stad, kan du berätta var du bor?
2021-07-06, 19:33
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anomaal
Haha är 20,000kr i månaden små pengar? Och du får ha i tanken att det är bara för att chatta, har ”vanligt” jobb också. Man kan även tjäna mer om man bara lägger ner mer tid på det, sen så är det ej svart ifall man väljer att skatta. Haha sökte du dig hit för att klaga på folk som tjänar pengar ifrån 2 olika jobb? 😂😂😂
Har en polare som gör 30K i månaden, och bor i ett varmt land i Asien. Men visst, en del kanske vill trängas bland bilar på morgonen, och gå runt i livet och vara en everyday normie
2021-07-06, 21:17
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Hej där! Jag ser att du inte har nämnt din stad, kan du berätta var du bor?

Bor i Värmland någonstans, ungefär själv då? Men du har inte ens skickat en bild på dig själv eller vad du heter ju? Det är mycket viktigare än en stad detta är väl ändå inte en geografilekion?

15 min. senare

*PLING!* Skype-mess från Elin: Ursäkta men vad i helvete håller du på med? Varför svarar du inte på targets fråga om din stad??? Och varför ger du inte komplimang på hans penisbild??? Du får 72h. ban på detta!
2021-07-06, 21:40
Medlem
Citat:

Vafan säger du

Egon är en poet
2021-07-06, 21:43
Medlem
Vilka fler sidor var det som är aktiva på ChattCentralen?

Operador eller Oper4u hette en av dom va?

operadorchat.com fungerar ju icke

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in