2021-04-28, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Snittar runt 150. Nu ikväll gick det mycket snabbare, spammade på rejält så fick ihop 900 meddelanden idag, 300 "på kontot" till imorgon om det går segt då med.

Det är väldigt märkligt hela kösystemet, för när vissa har sjukt hög kö, verkar andra inte få ett dugg, etc etc.

Skapa en kurs i hur man blir en expert på att prata snusk med äckliga gubbar effektivt
2021-04-28, 00:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av slicediceRR
pic or it didnt happen dude.

Pic of what? Snittar 600 dagligen, noll problem, lägger man manken till 900 enkelt, vad är problemet här? Är det så många värdelösa jävlar här inne? COME ON
2021-04-28, 00:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429
Skapa en kurs i hur man blir en expert på att prata snusk med äckliga gubbar effektivt

Alltså att snacka är ju det simpla, problemet är att när kön fuckar så man får sitta och vänta en jävla minut mellan varje meddelande, tappar flow helt.
2021-04-28, 00:23
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Pic of what? Snittar 600 dagligen, noll problem, lägger man manken till 900 enkelt, vad är problemet här? Är det så många värdelösa jävlar här inne? COME ON
pic of din 25 slak gullet
2021-04-28, 00:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Nice så ska de låta

Du verkar erfaren också, hur mycket brukar du snitta dagligen?

Det här jobbet är så jävla bra, det är fan mitt favoritjobb. Vem fan kan klaga? Snacka med kåta gubbar hela dagarna, garva åt dom och håva in en rejäl summa pengar varje månad bara man pallar sitta en 5-7 timmar med idioterna? Jobba var du än vill i världen? Noll utbildning krävs? Riktigt gött. Hoppas det aldrig sinar.
2021-04-28, 00:49
Medlem
Citat:
Alltså att snacka är ju det simpla, problemet är att när kön fuckar så man får sitta och vänta en jävla minut mellan varje meddelande, tappar flow helt.

Ja, i o för sig var det med glimten i ögat, jag förstår att det kommer med erfarenhet, blir helt klart snabbare med tiden. Men jävlar vad kön fuckar nu, oskönt att skicka ut en bonus från 00:00 - 02:59 och så är det ingen kö alls, förstör ju helt ens flow som du säger
2021-04-28, 00:50
Medlem
Citat:

Det här jobbet är så jävla bra, det är fan mitt favoritjobb. Vem fan kan klaga? Snacka med kåta gubbar hela dagarna, garva åt dom och håva in en rejäl summa pengar varje månad bara man pallar sitta en 5-7 timmar med idioterna? Jobba var du än vill i världen? Noll utbildning krävs? Riktigt gött. Hoppas det aldrig sinar.

Var inte så skönt när det kom upp 5 kukar på 6 meddelanden förut innan midnatt
2021-04-28, 01:01
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429
Ja, i o för sig var det med glimten i ögat, jag förstår att det kommer med erfarenhet, blir helt klart snabbare med tiden. Men jävlar vad kön fuckar nu, oskönt att skicka ut en bonus från 00:00 - 02:59 och så är det ingen kö alls, förstör ju helt ens flow som du säger
Du fattar väl att alla är inloggade och skriver nu drf finns det ingen kö?
2021-04-28, 01:32
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:

Ja detta jobb är det bästa. Jag har jobbat med detta i över 3 år, finns inget att klaga över. Enda problemet är att man undrar hur man ska kunna återgå till en normal livsstil där man måste följa scheman och skit haha.
Själv snittar jag 200-500 dagligen. Men det är bara för att jag gör annat också. Var en gång jag tjänade över 11 000 kr. en vecka sommaren 2018, det var gött. Allt är möjligt.
2021-04-28, 06:29
Medlem
Bbobis avatar
Citat:

Säger han som inte vet hur man lägger upp en screenshot?

Jag skrev 1300 igår så du kanske ska lära dig ett och annat istället för att vara så värdelös. Det gjorde jag trotts 1 min väntan mellan varje meddelande dessutom.
Senast redigerad av Bbobi 2021-04-28 kl. 06:31.
2021-04-28, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Säger han som inte vet hur man lägger upp en screenshot?

Jag skrev 1300 igår så du kanske ska lära dig ett och annat istället för att vara så värdelös. Det gjorde jag trotts 1 min väntan mellan varje meddelande dessutom.

Du vet om att ett dygn (24timmar) har 1440minuter?
2021-04-28, 07:23
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slippos
Du vet om att ett dygn (24timmar) har 1440minuter?

Förstog kanske inte att det var parodi på när salmon som jag citerade skrev 200 inlägg på 2 timmar medan han klagade på 1-3min väntan mellan meddelandena några sidor bak?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in