2020-06-29, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Det är oklart vad appen har för funktion, det går inte att se saldot i den. Just nu har Bitsafe problem med korten då de använt Wirecard som kortutgivare.
Hört något nytt om kortet ännu? Vet vi när det fungerar igen? Har dom inget uttal om hur lång tid det kan ta? Låter ju som att detta skulle kunna ta flera veckor/månader om dom ska öppna upp utredning och skit?
2020-06-29, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XX1
Hört något nytt om kortet ännu? Vet vi när det fungerar igen? Har dom inget uttal om hur lång tid det kan ta? Låter ju som att detta skulle kunna ta flera veckor/månader om dom ska öppna upp utredning och skit?

Nej jag har inte sett något nytt, det var i fredags de skickade ut info och då skrev de: We hope to enable your Bitsafe Debit Card again in the next couple of days, after the research by the FCA and MasterCard has been completed.

Vi får förhoppningsvis mer info snart.
2020-06-29, 16:01
Medlem
Citat:
Nej jag har inte sett något nytt, det var i fredags de skickade ut info och då skrev de: We hope to enable your Bitsafe Debit Card again in the next couple of days, after the research by the FCA and MasterCard has been completed.

Vi får förhoppningsvis mer info snart.
Okej okej då får vi hoppas på att det ordnar sig denna veckan. FIck även samma mail från payoneer då jag inte tagit bort det ännu.
2020-06-29, 16:04
Medlem
Citat:
Okej okej då får vi hoppas på att det ordnar sig denna veckan. FIck även samma mail från payoneer då jag inte tagit bort det ännu.

Jag fick också det, Payoneer uppgav ingen tidsram dock.
2020-06-29, 16:05
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Haha, jag har inte vilselett någon med vad som ska loggas. Har till och med svarat utförligt på vad som bör loggas på JH.

Ja det var dåligt gjort av mig, tråkigt om jag sårade dina känslor när jag frågade om du hade rökt crack hela natten. Det var så klart också en seriös fråga från min sida, jag undrade verkligen om du hade rökt crack hela natten. Men nu har jag lärt mig att du bara klarar av att tolka saker ordagrant.
Tråden handlar om chattoperatörer absolut INTE om crack droger och skit.Du kanske får hoppa över
till andra trådar där du kan leka farbror polis med dina påstående..
Jag har högt till tak humor glimten i ögat men när man kastar skit på folk och påstår saker.
Då är du liksom på fel bana du kanske ska fundera på hur du formulerar dig innan du spelar allan.
Som jag sa tråden handlar om chattoperatörer vad dom ska göra och inte göra,
Allt annat skit du vill ta upp det med dina vänner och bekanta inte med mig.Såna korkade kommentarer är inget som intresserar mig angående droger
2020-06-29, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Tråden handlar om chattoperatörer absolut INTE om crack droger och skit.Du kanske får hoppa över
till andra trådar där du kan leka farbror polis med dina påstående..
Jag har högt till tak humor glimten i ögat men när man kastar skit på folk och påstår saker.
Då är du liksom på fel bana du kanske ska fundera på hur du formulerar dig innan du spelar allan.
Som jag sa tråden handlar om chattoperatörer vad dom ska göra och inte göra,
Allt annat skit du vill ta upp det med dina vänner och bekanta inte med mig.Såna korkade kommentarer är inget som intresserar mig angående droger

Det är du som börjar härja och kasta skit och ska lägga dig i vad andra skriver och inte skriver, gör reklam för eller inte gör reklam för. Om det är någon som verkar vilja vara polis över tråden så är det du. Men om det får dig att må bra och känna dig stor, så fortsätt med det.
2020-06-29, 16:17
Medlem
Citat:
Jag fick också det, Payoneer uppgav ingen tidsram dock.
Loggade in på payoneer, hittade detta:

Citat:
Editor’s Note: This post was updated on June 29th, 2020.

Encouraging signs from the FCA
In their statement today, the FCA updated that over the weekend they had “seen good progress” by Wirecard Card Solutions in meeting their conditions for the freeze to be lifted. They reiterated that the primary objective of the freeze is “to protect the interests and money of consumers who use Wirecard”. The Payoneer team is continuing to communicate directly with the FCA and Wirecard Card Solutions. We are keeping up the pressure on them, and making sure they fully understand the impact being felt by so many of you, and the need to lift the freeze without delay. We won’t rest until this is resolved.

Jag antar att detsamma borde gälla för bitcsafe med så det är nog bara att hålla ut.
2020-06-29, 16:18
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Det är du som börjar härja och kasta skit och ska lägga dig i vad andra skriver och inte skriver, gör reklam för eller inte gör reklam för. Om det är någon som verkar vilja vara polis över tråden så är det du. Men om det får dig att må bra och känna dig stor, så fortsätt med det.
Det har du inga belägg för.jag påpekade om logg.Du ramlar in på droger vart ligger din nivå?
Är det en försvarsmekanik du har inpräntad i ditt liv när du inte kan försvara dig..
Droger hör inte till i tråden är det svårt att fatta?Sedan är det påhopp när du svamlar om att jag
kör på droger.Bättre att du stänger igen foderluckan istället för att sprida massa dynga.
Du får kanske läsa reglerna dom har på fb för har regler för alla.Ska du vara kung över droger crack så leta upp dom trådarna,
2020-06-29, 16:18
Medlem
Citat:
Loggade in på payoneer, hittade detta:

Jag antar att detsamma borde gälla för bitcsafe med så det är nog bara att hålla ut.

Ja det låter ju lovande, hoppas att det löser sig snart.
2020-06-29, 16:21
Medlem
Citat:
Det har du inga belägg för.jag påpekade om logg.Du ramlar in på droger vart ligger din nivå?
Är det en försvarsmekanik du har inpräntad i ditt liv när du inte kan försvara dig..
Droger hör inte till i tråden är det svårt att fatta?Sedan är det påhopp när du svamlar om att jag
kör på droger.Bättre att du stänger igen foderluckan istället för att sprida massa dynga.
Du får kanske läsa reglerna dom har på fb för har regler för alla.Ska du vara kung över droger crack så leta upp dom trådarna,

Herregud, ta och lugna ner dig. Det finns säkert massvis med operatörer som sitter och chattar påtända på både det ena och det andra, då får dom prata om det i tråden om dom känner för det. Eller ska alla fråga dig om lov först innan dom skriver något i tråden?
2020-06-29, 16:27
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Herregud, ta och lugna ner dig. Det finns säkert massvis med operatörer som sitter och chattar påtända på både det ena och det andra, då får dom prata om det i tråden om dom känner för det. Eller ska alla fråga dig om lov först innan dom skriver något i tråden?
Blanda inte in mig i andra jag är en person som alla andra.Vad dom gör eller du gör bekommer inte mig.
Men lägg inte ner tid på att sitta och snacka skit om crack som inte stämmer.Håll för faan detta på
en seriös nivå.Jag gillar inte när snorungar lägger sig ner och lipar och tar till drogrelaterade saker.
Det finns liksom gränser om hur man beter sig.har du ingen uppfostran pojk,
2020-06-29, 16:30
Medlem
Citat:
Blanda inte in mig i andra jag är en person som alla andra.Vad dom gör eller du gör bekommer inte mig.
Men lägg inte ner tid på att sitta och snacka skit om crack som inte stämmer.Håll för faan detta på
en seriös nivå.Jag gillar inte när snorungar lägger sig ner och lipar och tar till drogrelaterade saker.
Det finns liksom gränser om hur man beter sig.har du ingen uppfostran pojk,

Herregud, jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag skämtade med dig på ett dumt sätt när jag frågade om du hade rökt crack hela natten. Jag trodde inte att du hade rökt crack hela natten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in