2021-06-01, 22:03
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Skriver han så?

Ja. Han spelar Beethovens 9e glädjesymfoni (4e rörelsen) i D minor (Bmoll) på tyska så klart, och han är halvt lullig på farfars rödvin, i sin mammas källare, och runkar som en tok med sin runkmaskin (driven av kol) och oljar in sin snopp med olivolja och drar och rycker satan medan han skriver: SKÄRP DIG NU MED DINA MESS! Detta är SISTA varningen!! fyfan vad han kommer då
2021-06-01, 22:35
Medlem
artigass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Ja. Han spelar Beethovens 9e glädjesymfoni (4e rörelsen) i D minor (Bmoll) på tyska så klart, och han är halvt lullig på farfars rödvin, i sin mammas källare, och runkar som en tok med sin runkmaskin (driven av kol) och oljar in sin snopp med olivolja och drar och rycker satan medan han skriver: SKÄRP DIG NU MED DINA MESS! Detta är SISTA varningen!! fyfan vad han kommer då
Hahaha dina jävla inlägg i denna tråden är fan briljanta frekkinhead ändra dig aldrig.
2021-06-01, 22:47
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av artigas
Hahaha dina jävla inlägg i denna tråden är fan briljanta frekkinhead ändra dig aldrig.

Tack baby! *Strippar min håriga kropp naken och börjar skaka med rumpan framför dig*
2021-06-02, 02:03
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Det är så han lurar in er... tror att ni ska bli helt relaxade osv. Fast sen helt oväntat om han har en dålig dag och känner för att dra lite i den och dricka rödvin så kommer du få ett mess helt oväntat: "Ursäkta men vad i HELVETE håller du på med?! Kolla här:!!! vi får se då om du är lika glad i honom medan han sitter och får orgasm och ger dig en 24h ban för missad loggning av targets analplugg
Lol det är nog bara du som fått för mycket kuk av han.
Senast redigerad av se8035 2021-06-02 kl. 02:06.
2021-06-02, 11:36
Medlem
Resplendents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stepbrother
Någon här som kör affilate och drar in gubbarna till sidorna?
Pratade med en bekant som sa att han får 30% av allt gubbarna spenderar på krediter förevigt (!)
Det är nice. Sjysst passiv inkomst. Är avundsjuk på dem som fått in stortorskarna.
2021-06-02, 11:47
Medlem
När brukar er lön komma in till Bitsafe?
2021-06-02, 18:50
Medlem
frekkinheads avatar
vad vill du jävla apa försvinn sug kuk
-Amir
2021-06-02, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Resplendent
Det är nice. Sjysst passiv inkomst. Är avundsjuk på dem som fått in stortorskarna.

Ah den som fick in smulle på spåret hoppas jag sitter och njuter bra någonstans!
2021-06-02, 21:38
Medlem
frekkinheads avatar
Kan vi inte skapa en plan för att skrämma bort coach Felix? Hela nya JH-sekten är riktiga jävla pussies jämfört med den tidigare generationen.
2021-06-02, 22:24
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Kan vi inte skapa en plan för att skrämma bort coach Felix? Hela nya JH-sekten är riktiga jävla pussies jämfört med den tidigare generationen.
Låt han vara. Han är bra. Vad har han gjort dig?
2021-06-02, 22:34
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Låt han vara. Han är bra. Vad har han gjort dig?

Hotar med avstängning bara för att jag tjänar för mycket. Tydligen är inte mina meningar bra nog för honom. Han blir bara kåt av att ge varningar. Tur att jag har 5 andra konton där jag kan trolla med både honom och targets. *runkar sakta ut min flensost till Felix mun*
2021-06-03, 01:34
Medlem
Jävlar vilket erotik-proffs som vart inne och härjade, han skrev fan erotisk novell på typ 300ord på 30sek, så jävla najs att bygga kö med sånna här ordkonstnärer! Bara att hänga med i sexet liksom ta den djupt i halsen, fan bästa som hänt på hela dagen, så jävla trött på alla som ska småprata och tjata om träff, PENSIONÄRER SOM VET HUR DE SKRIVER EROTIK NOVELLER SNABBT SKA HA ALL CREDD DE ÄR FAN GRÄDDET PÅ MOSEN FÖR OSS LÄCKERBITAR!

Fan börjar bli arbetsskadad fml.

edit: omg, han tog precis novellen till köksbordet, nyp mig i armen jag tror jag drömmer, sån jävla kung denna gubben är
Senast redigerad av BronyFurry 2021-06-03 kl. 01:38.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in