2021-05-12, 18:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av saltazar
va menar du ? det ser ju ut som nån runt hållen och compani sitter och ringer upp folk från flashback. det är ingen som ringt mig så då har de tatt fel . vem är Ann*Li SJ*berg och vad har hon med nått att Göra ?

Lyssna på det här så klarnar det kanske
https://www.youtube.com/watch?v=V6DaMZbvBzw
Citera
2021-05-12, 18:54
Medlem
Citat:
va menar du ? det ser ju ut som nån runt hållen och compani sitter och ringer upp folk från flashback. det är ingen som ringt mig så då har de tatt fel . vem är Ann*Li SJ*berg och vad har hon med nått att Göra ?

Jag kommenterade det relevanta i det du länkade till, nämligen twitter-tråden. Vem som ringer upp folk, varför, när etc etc framgår inte av tråden du länkade till, förmodligen pga att tråden du länkade till inte har något med den saken att göra?

Ann*lie Sj*berg har inte med saken att göra, det var ett exempel på när Henko beter sig mot någon annan på i princip samma sätt som i Twitter-tråden, vilket också är ett angreppssätt som går igen i de flesta ”intervjuer” Henko genomför i podden och i andra sammanhang. Jag hade dock fel om vilket TV-program det var, för det var SVT Opinion:
https://m.youtube.com/watch?v=AojcbnVAN9g
Senast redigerad av LinusSarud 2021-05-12 kl. 19:23.
Citera
2021-05-12, 19:30
Medlem
saltazars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LinusSarud
Jag kommenterade det relevanta i det du länkade till, nämligen twitter-tråden. Vem som ringer upp folk, varför, när etc etc framgår inte av tråden du länkade till, förmodligen pga att tråden du länkade till inte har något med den saken att göra?

Ann*lie Sj*berg har inte med saken att göra, det var ett exempel på när Henko beter sig mot någon annan på i princip samma sätt som i Twitter-tråden, vilket också är ett angreppssätt som går igen i de flesta ”intervjuer” Henko genomför i podden och i andra sammanhang. Jag hade dock fel om vilket TV-program det var, för det var SVT Opinion:
https://m.youtube.com/watch?v=AojcbnVAN9g

aa men vi kan gissa att det är hallen eller en viss dörrvakt va .
Citera
2021-05-12, 20:45
Medlem
Citat:
aa men vi kan gissa att det är hallen eller en viss dörrvakt va .

Gissa på du.
Citera
2021-05-13, 00:00
Medlem
saltazars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LinusSarud
Gissa på du.

fatta inte varför jag var så intressant för de här psykona
Citera
2021-05-13, 02:01
Medlem
KomTillGullmarss avatar
Citat:
fatta inte varför jag var så intressant för de här psykona
Av samma skäl du verkar besatt av Myra som du tvångsmässigt får in i precis varenda sammanhang oavsett vad du skriver om.
Citera
2021-05-13, 04:41
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KomTillGullmars
Ja, självklart var det där skon klämde tillsammans med det faktum att man i sin iver också trodde lyckats hitta den bästa kopplingen som går för att kunna förskjuta någon av goda skäl -- nazism!

Gällande min uppgift så sålde jag redan färdigt material främst. Men jag sammanställde även en form av "relationsdatabas" genom att gå igenom förundersökningar i mål på de namn som var bekräftade medlemmar i olika nätverk, för att de skulle kunna ha nyhetsbevakning på folk som var kopplade på olika konkreta sätt (suttit med i bilen när polisen stoppat, stora överföringar, c/o-skrivningar). Man kan lägga in bevakningar i Acta på personnummer och inkommer ett åtal för exempelvis mord där de vet att den åtalade på något sätt är kopplad till ett nätverk, går det väl inte minst att kränga först av alla på grund av just den stenkoll de har på färska myndighetsdokument av alla dess slag.

Namnen på gängmedlemmarna kom från ett dokument de hintade om att de snuten läckt till dem.

Jag kartlade även anhöriga till Södertäljenätverkets bekräftade medlemmar där slutkunden, enligt vad jag senare fick höra muntligt på deras redaktion, var Södertälje kommun. Vad Södertälje kommun skulle med anhöriga till nätverkets medlemmar kan säkert Martin Fredriksson eller kommunen svara på.

Men om någon anhörig till någon medlem blivit nekad bostad på lustiga grunder eller så, ställer jag givetvis upp och kollar om det skulle vara så att den personen finns med i det material som jag senare alltså fick reda på överlämnades till Södertälje kommun. Annars finns de vid Björns Trädgårdsgränd 1.

Detta börjar bli off-topic så har du fler frågor bör de nog ställas i trådarna rörande Martin eller tjänsten, så vi slipper ge Carlbom huvudvärk.

(Innan kreativa tolkningar som "kolla hur illojal han är" sätter igång, jag har inte yppat ett ord om detta förrän på senaste tiden -- särskilt efter att Martin hade den goda smaken att diskutera mig personligen som före detta frilans åt honom på Discord.)

OMFG..! Ping alla men mest Reallokal!

Innan kreativa tolkningar som "kolla hur illojal hen är" sätter igång nu från er mot mig, jag har inte yppat ett ord om nåt alls som rör mig eller er förrän på absolut senaste tiden.

Finns länkat i tråden jag varirt pissig och jag står för det. Har i Myras chatt bett om ursäkt pga länkat saker från Twitter, och hon som fått lida mest verkar fan ta en uppriktig ursäkt.

Nu till mig. Så här är det:
Sant är NI muckade efter jag släppt i månader. Det är ju så att Henko taggat mig i en annan vodcast "det kommer i pärmen" och du Axel i samma "ses på Gullmars" lääänge efter avsnitt 91. Ni taggade mig månadar efter det och sen LJUGER att jag ältar med div tillskrivna diagnoser.

Er lögn fick konsekvenser för mig jag bad om att slippa. Ursäkta, men att allt annat släppa taget men påstå JAG ÄR galen när ni muckat först och bitter:

Vad har någon helt galen kvar att förlora..? Inte är det tid. Ser ni har fullt upp, jag har tålamod as fuck.
Citera
2021-05-13, 05:08
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
OMFG..! Ping alla men mest Reallokal!

Innan kreativa tolkningar som "kolla hur illojal hen är" sätter igång nu från er mot mig, jag har inte yppat ett ord om nåt alls som rör mig eller er förrän på absolut senaste tiden.

Finns länkat i tråden jag varirt pissig och jag står för det. Har i Myras chatt bett om ursäkt pga länkat saker från Twitter, och hon som fått lida mest verkar fan ta en uppriktig ursäkt.

Sant är NI muckade efter jag släppt i månader. Det är ju så att Henko taggat mig i en annan vodcast "det kommer i pärmen" och du Axel i samma "ses på Gullmars" lääänge efter avsnitt 91. Ni taggade mig månadar efter det och sen LJUGER att jag ältar med div tillskrivna diagnoser.

Er lögn fick konsekvenser för mig jag bad om att slippa. Ursäkta, men att allt annat släppa taget men påstå JAG ÄR galen när ni muckat först och bitter:

Vad har någon helt galen kvar att förlora..? Inte är det tid. Ser ni har fullt upp, jag har tålamod as fuck.

Mitt perspektiv: ville inte Henko ska vara paraniod. Lol...

Och stör mig seriöst på usel koll, OFTA hen KOLLAR SKIDSKYTTE seriöst oherre. 0 av 10 kumde vi dela konto.

Tacken efter vad jag TRODDE ändå skulle vara mindre noga men skönt för honom så värt: Henko VET om han inte behövede frukta mig. Eller våra nätbekanta. Och att HAN inte avslöjade eller listade ut, utan JAG skrev till en.

Och då tror han ändå jag EFTER avsnitt 91 arr han kan tagga mig i en en chatt, att "detta hannar i pärmen" = jag ska lägga mig PLATT? Tolerera han åsiktsregistristrerar mig. Lol.

Bruh. att JAG inte släppete taget, beror inte pga jag är SNÄLL, eller är samna sak som du är mesig. Och du blockade MIG - hade du vågat snacka hade vi kanske inte varit här.
Senast redigerad av Spritnota 2021-05-13 kl. 05:41.
Citera
2021-05-13, 05:32
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Mitt perspektiv: ville inte Henko ska vara paraniod. Lol...

Och stör mig seriöst på usel koll, OFTA hen KOLLAR SKIDSKYTTE seriöst oherre. 0 av 10 kumde vi dela konto.

Tacken efter vad jag TRODDE ändå skulle vara mindre noga men skönt för honom så värt: Henko VET om han inte behöver frukta om mig. Eller våra nätbekanta. Och att HAN inte avslöjade eller listade ut, utan JAG skrev till en.

Och då tror han jag EFTER avsnitt 91 han kan tagga mig i en en chatt, att "detta hannar i pärmen" = jag ska lägga mig PLATT? Tolerera han åsiktsregistristrerar mig. Lol.

Bruh. att JAG inte släppete taget,
Att jag är SNÄLL, är inte samna sak som du är mesig. Och du blockade MIG - hade du vågat snacka hade vi kanske inte varit här.

Äckligast är den ensidiga bild som nån faktiskt bröstat, sonat och inte är idag fått utstå. Jag har en annan bild av henne; ibland hetsig, alltid (ja alltid) så jävla varm, hjälpsam och en fin människa. Och sagt förut: vill du ha nån helt slätstruken men VÄLJ NÅN SOM ÄR DÅ.

Det där jag stöttar en ni har beef med - det var fel då, känner inte "på riktigt" men vill mer och mer bo granne med. Så aa, jag backar henne.
Citera
2021-05-13, 07:51
Medlem
Citat:

Er lögn fick konsekvenser för mig jag bad om att slippa. Ursäkta, men att allt annat släppa taget men påstå JAG ÄR galen när ni muckat först

Så KONSTIGT det här att VARENDA GÅNG nån som råkat ut för det här packet berättar sin sida visar det sig att saker hände i en annan ordning än den Henrik J försöker med. Så himla tokigt!
Senast redigerad av media876 2021-05-13 kl. 08:36.
Citera
2021-05-13, 15:41
Medlem
moralhoras avatar
Nytt Patreon-avsnitt: https://twitter.com/mrhenko123/status/1392830961960853505

Det handlar om fall där kvinnor anklagat män för våldtäkt. Förvisso ingenting som inte kan läsas gratis på Flashback, precis som deras andra intressanta avsnitt om Wallin och Claesson så är gissningsvis mycket direkt rippat från här. Jag antar att de som anser att läsa Flashback är förbjudet finner det intressant. Kanske.
Citera
2021-05-13, 22:35
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Nytt Patreon-avsnitt: https://twitter.com/mrhenko123/status/1392830961960853505

Det handlar om fall där kvinnor anklagat män för våldtäkt. Förvisso ingenting som inte kan läsas gratis på Flashback, precis som deras andra intressanta avsnitt om Wallin och Claesson så är gissningsvis mycket direkt rippat från här. Jag antar att de som anser att läsa Flashback är förbjudet finner det intressant. Kanske.
Det är ju något som slog mig just när jag lyssnade på avsnitten av Claesson och Wallin; att det är saker som vi har dryftat här sen första stund deras trådar startades. "Vi" försöker ju dock inte att skapa personliga beefs med allt och alla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in