Flashback bygger pepparkakshus!
2021-05-11, 21:51
Medlem
Nu advertisar Anna igen om att boka en personlig hälsning från henne.

”Överraska mamma”
”Letar du efter den perfekta födelsedagspresenten?”
Citera
2021-05-11, 21:58
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Men var det rån?
Grov stöld var brottsrubriceringen om man ska vara ”korrekt”. Hon borde fått fängelse men klarade sig (igen) tack vare att hon/mamma/advokaten åberopade psykisk sjukdom ... samma ”diagnos” användes 2012 när hon åkte dit både för snatteri och stöld.
Någon som tror att hon varit ”stöldfri” mellan 2012 och 2020?.... mer än Märstamorsan...förstås
Citera
2021-05-11, 22:36
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Men var det rån?

Nej, men det begriper inte allmogen på Flashback.
Citera
2021-05-12, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Jag informerade denna person Gunilla Persson om AnnaTooks dotter om vad hon gjort och vad hon dömdes för. Personen använde sitt blockeliblockfinger Glöm inte att denna person är en rättshaverist och har många ”hål i huvudet”

😄 Härligt att läsa.. så förbaskad hon blev bara av att tro äldrevårdaren hade tagit något.. När Anna och Gunilla träffas får Gunilla ha högläsning av bibeln, om att inte tjuva ljuga och framförallt inte på tvinga sig sex..
Hoppas Anna livar då 😇..
Men ärligt så skulle jag vilja se dom diskutera dessa saker.. ♨ -skulle det bli. 😜
Citera
2021-05-12, 01:06
Medlem
Anna suktar efter rubriker i pressen,vilken dröm det vore för Anna om pressen skulle uppmärksamma hennes ev. vänskap/ovänskap med Gunilla,,,.

Anna har då verkligen inga gränser då hon har en baktanke med att skriva på Gunillas IGkonto,för guds skull,så genomruttet att försöka utnyttja situationen för egen vinning nu när Gunillas mor är sjuk.
Och nej Anna,du är ingen nära vän till henne,hm,,,hur var det nu,"någon"stal Gunillas kamera när hon var med i fångarna på fortet,tror det var sista året du och Felicia var med?

Spännande att varje dag vakna upp och titta på Annas IG och se vad nytt busigt och spännande hon hittat på.
Minsann,idag hade hon lagt till ett halvt pocherat ägg på sin vanliga avocadomacka,fast det såg ut precis som ett vanligt helt skalat löskokt ägg,inte ens halvt såg det ut att vara.
Pocherade ägg kokas utan skal och förlorar därmed formen,men som den mästare hon är i köket så har hon säkert något husmorstips.#pocheradäggform #vadallamåstehaiköket

Festligt också att hon härmar Katrin Zytomierskas inlägg på IG när hon delar ett ägg där hon skär ägget och gulan rinner ut.
Anna har i flera år lagt ut saker på IG där hon härmar katrin Z och andra populära instagrammare med bilder och uttalanden,och så förstår hon inte så fel allt blir när hon härmas.
Anna och Katrin har bland mycket annat det gemensama att bägge har gjort IG-reklam för bikinis #Lovebylola och nu har Katrin köpt det företaget.
Vi minns väl alla när Anna "lyckades" med konststycket att ta en filtrerad selfie på sin bakdel i framstupa läge över sin säng?
Det fotot är sannerligen ett av det märkligaste jag sett på Instagram.
Snälla Katrin om du läser här eller någon upplyser dig,kan vi inte få se dig i samma pose?
Citera
2021-05-12, 01:16
Medlem
cece123s avatar
Bara så ni vet förutom bröd,chips, godis.. Så äter inte Anna kakor heller... Enligt henne själv..
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/WLkObG/utan-barnen-hade-jag-inte-levt-langre För 10 år sedan lät det så här, det låter likadant i år..
Citat:
Jag äter inte ens kakor fast jag är tjock. Men Bert Karlsson – han äter kakor.
Anna har ju även uttryckt sig på samma sätt om godis.. Då belyste hon att Felicia minsann var fet pga att hon tröståt massor av godis.
Citat:
Bert har hotat med att stämma mig för förtal och så pratar man om man är skyldig.
Host, host, host... Hur var det nu med Annas egna klagan om förtal..
Citat:
Nu befarar Anna att hennes karriär är över.
– Jag kommer inte få några jobb efter det här.
– Det är bara rövslickeri i den här branschen men mitt anus är bara till för att skita med, säger hon bestämt.
Annas "karriär" var över innan den startade..
Däremot har Anna rätt.. hennes anus är bara till för att skita med.
Anna har ju ingen vidare social talang..
Är det verkligen sant att Anna fått hot?
Eller var det busringare som sa..att hon borde äta mindre för att hon är så fet, resten har hon kokat ihop.
Citat:
Anna berättar att hon fått motta flera hot per telefon den senaste tiden.
– De säger att jag ska passa mig. Att det är lika bra att jag inte har några pengar så att jag inte kan köpa mat för att jag redan är så tjock, säger hon – och fortsätter gråta.
Citat:
– Hon lever i en fantasivärld, säger Bert till Klick!
Japp, Anna lever i Annas a l l d e l e s egna Universum.
Citera
2021-05-12, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Hmm jag har följt tråden helt men har absolut missat uppgiften att han kände sig mobbad.....? Intressant.

Jag har ej heller uppfattat att han slapp de sista timmarna samhällstjänst ej heller att han skulle vara mobbad.
Misstänker mer att det var jobbigt för honom när det ställdes krav på honom
Citera
2021-05-12, 07:56
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Jag har ej heller uppfattat att han slapp de sista timmarna samhällstjänst ej heller att han skulle vara mobbad.
Misstänker mer att det var jobbigt för honom när det ställdes krav på honom

Han fick väl 130 timmar, men gjorde bara 119 timmar eller hur var det nu?
Citera
2021-05-12, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123

Jo jag var in och läste hans tråd han fick 130 men var i det oklara med hur mycket han gjorde, snacka om att stupa på målsnöret, 11 tim kvar
Citera
2021-05-12, 09:28
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123

130 timmar, alltså knappt en vanlig arbetsmånad och inte ens det klarar sonen av. Bara att inse att de två äldsta aldrig någonsin kommer klara av ett hederligt arbete och ta det jobb som erbjuds.
Citera
2021-05-12, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piluta
😄 Härligt att läsa.. så förbaskad hon blev bara av att tro äldrevårdaren hade tagit något.. När Anna och Gunilla träffas får Gunilla ha högläsning av bibeln, om att inte tjuva ljuga och framförallt inte på tvinga sig sex..
Hoppas Anna livar då 😇..
Men ärligt så skulle jag vilja se dom diskutera dessa saker.. ♨ -skulle det bli. 😜

Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Vem använde sitt ”blockeliblockfinger” på vem?
Gunilla Persson äger också ett blockeliblock-finger Värre än värst. Här ligger TookAnna i lä
Citera
2021-05-12, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Gunilla Persson äger också ett blockeliblock-finger Värre än värst. Här ligger TookAnna i lä

Menar du att GP har blockerat AB?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in