2021-06-14, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagheladagen
Nån som såg hennes live idag?

Jag såg några korta snuttar. Dels när hon surnade till över att bl a fått frågan om hur hon försörjt sig nu under pandemin, trots att hon själv nyss pratat just om svårigheterna i branchen under pandemin, hon hade minsann ingen redovisningsplikt så sådana frågor går hon förbi! Dels när hon pratade om hur tillfreds hon är med sig själv och sin kropp. Och dels när hon pratade om BL, om hur hon satte Runar på plats och hur det var så mycket skitsnack bland de andra men då gick hon iväg och rakade "fiffi" eller tvättade sina kläder..

Äter igen visar Anna sina svårigheter med att förstå vart gränsen går med privat och inte. Varför tala om hon att rakade ”fiffi”? Hade räckt med att Anna sagt att när de andra skvallrade om varandra gick hon och gjorde annat
Citera
2021-06-14, 17:48
Medlem
TPLs avatar
Citat:

Jag såg några korta snuttar. Dels när hon surnade till över att bl a fått frågan om hur hon försörjt sig nu under pandemin, trots att hon själv nyss pratat just om svårigheterna i branchen under pandemin, hon hade minsann ingen redovisningsplikt så sådana frågor går hon förbi! Dels när hon pratade om hur tillfreds hon är med sig själv och sin kropp. Och dels när hon pratade om BL, om hur hon satte Runar på plats och hur det var så mycket skitsnack bland de andra men då gick hon iväg och rakade "fiffi" eller tvättade sina kläder..
Konstigt att alla flunsor reser jorden runt och jobbar medan Anna sitter hemma och gråter.
Vem rakade hon skrevet för på bantarlägret?
Citera
2021-06-14, 17:55
Medlem
nyfiltrerat på insta

https://postimg.cc/gallery/3rX837R
Citera
2021-06-14, 18:15
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nyfiltrerat på insta

https://postimg.cc/gallery/3rX837R
Har "Mysan" tid att fika? Förra veckan var det ju panik med att tömma garderober och förråd innan flytten i september. Tur att hon inte packat ner sugrören.

Och Anna fick med hela skallen. HelpAnna i stället för halvpAnna. Bravo.
Citera
2021-06-14, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Har "Mysan" tid att fika? Förra veckan var det ju panik med att tömma garderober och förråd innan flytten i september. Tur att hon inte packat ner sugrören.

Och Anna fick med hela skallen. HelpAnna i stället för halvpAnna. Bravo.

Bilder som filter som gör att hon ser ut som en Barbiedocka i ansiktet
Citera
2021-06-14, 19:16
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Bilder som filter som gör att hon ser ut som en Barbiedocka i ansiktet

Helt otroligt, Anna förnekar sig inte.
Citera
2021-06-14, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
1. Skramliga 2-glasfönster utan tätningslister.
2. Sprickor i skorstenen efter häftigt eldande
3. Det svarta i taken i källaren (mögel?)
4. Trädäcket som inte skötts om
5. Halvfärdiga byggen (garage och lekstuga)
6. Växterna tar över mer och mer av tomten
7. Anna klarar inte trappor länge till
8. Målning armeringsjärnsstaketet
9. Målning fönster (om ej byte)
10. Alla vitvaror + värmepumpen (åtm service)
11. Svärfars pengar slut
Osv
Såpass. Ja, det går inte länge till. Familjen passar inte att ha hus då det krävs intresse och jobb.
Citera
2021-06-14, 19:49
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetektivBlomkvist
Såpass. Ja, det går inte länge till. Familjen passar inte att ha hus då det krävs intresse och jobb.
Min lista visade bara nuvarande brister + sånt som väntar eller kan tänkas.
Det där med golvvärme i källaren - tror plattan måste ha en viss tjocklek. Golvvärme var inget man förberedde för på 60-talet. Har sett hus där man kunnat knacka hål genom betongen med en hammare.
Citera
2021-06-14, 21:41
Medlem
De hade väl bara lagt den röda mattan över plattorna och allt gräs mellan dem. Det blev väldigt ojämnt och det var väl därför grannen höll på att ramla.
Citera
2021-06-14, 22:34
Medlem
toyys avatar
Citat:

Jag såg en snutt på jobbet. Någon frågade hur mycket hon tränade när hon var med i BLVIP, och hon svarade MINST 10 timmar om dagen. Bara jag som har svårt att se det framför mig? Hon som knappt klarar av att gå i trappor utan att få andnöd. Hennes kropp måste ju vara alldeles för kass för att klara av den träningsbelastningen?
Citera
2021-06-14, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Äter igen visar Anna sina svårigheter med att förstå vart gränsen går med privat och inte. Varför tala om hon att rakade ”fiffi”? Hade räckt med att Anna sagt att när de andra skvallrade om varandra gick hon och gjorde annat

😣Åå Anna du har konstig gräns för vad som är privat och inte privat.. Nog tycker jag att hångla på Ica's toa och att raka fiffi är väldigt privat och för mycket information ... men du tycker att frågor om arbeten och överlevnad under pandemin är väldigt privat 😯....
Men jag förstår.. du har svårt att acceptera ditt åldrande som vi kan se bla med alla dina filterade foton på dig och självklart måste du vissa hur sexig och frigjord du är.. tyvärr så blir det bara patetiskt och larvigt... 🙈🙉🙊
Citera
2021-06-14, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piluta
😣Åå Anna du har konstig gräns för vad som är privat och inte privat.. Nog tycker jag att hångla på Ica's toa och att raka fiffi är väldigt privat och för mycket information ... men du tycker att frågor om arbeten och överlevnad under pandemin är väldigt privat 😯....
Men jag förstår.. du har svårt att acceptera ditt åldrande som vi kan se bla med alla dina filterade foton på dig och självklart måste du vissa hur sexig och frigjord du är.. tyvärr så blir det bara patetiskt och larvigt... 🙈🙉🙊
Haha mitt i prick!
Det går hur bra som helst att berätta om att man rakar fiffi men frågor om jobb är ju så PRIVAT så det pratar vi INTE om. Hur konstig är hon?!
För övrigt hade de sex på ICAs toa, inte bara hånglade. 🤮
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in