Citat:
Ursprungligen postat av
PussyLiquor
För att alla kanske inte kan uttrycka sig på engelska? Då är det ju bättre (ur företagets perspektiv) att det är en ständig kontinuitet i chatten.
Förstår inte riktigt vad du menar med andra stycket. Ska man som op skita i reglerna för att man inte håller med om dem eller? Då föreslår jag att man slutar som operatör och gör någonting annat som ger en en inkomst.
Man är inte tvingad till att göra detta jobbet.
Ja men det var inte företaget som kallade op för idiot, det var du Pussy
Nej det var inte det jag menade, jag skrev att min poäng är att det är dumt att berättiga, att legitimera saker som för det första är meningslösa, grammatiken i detta fallet är vi ju eniga om, och för det andra saker som saktar ner och därmed innebär att du som op tjänar sämre.
Jag kan för allt i världen inte fatta alla i denna tråden som glada i hågen försvarar JHs system som om det vore det mest naturliga i världen. Det blir lite som en lokalvårdare som tvingas använda tandborste och saliv istället för mopp, svamp, och rengöringsmedel, och sen tycker att ameh vafan ja har inget o välja på så det är rimligt detta.
Din sista kommentar är bara så jävla dum att den kan du skriva till Amir istället.