2021-04-22, 12:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chattare
Men då har du ingen fritid väl? Where do you squeeze in 5h per day? Lite svårt att tro, säger inte att du ljuger.

Fritid har jag, jag sitter dels på mitt vanliga jobb (vilket är en hel del dötid), brukar slå av c:a 2-3 timmar av chatt där, sen resten hemma.

Gillar detta "jobb" väldigt mycket, genererar en hel del extrainkomst minst sagt.

Irriterad idag dock, över kön, jag brukade få nya meddelanden direkt när jag svarat på ett, nu sitter man flera minuter och väntar, går sjukt långsamt, pallar inte om det ska vara så här i längden så klart.
2021-04-22, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Fritid har jag, jag sitter dels på mitt vanliga jobb (vilket är en hel del dötid), brukar slå av c:a 2-3 timmar av chatt där, sen resten hemma.

Gillar detta "jobb" väldigt mycket, genererar en hel del extrainkomst minst sagt.

Irriterad idag dock, över kön, jag brukade få nya meddelanden direkt när jag svarat på ett, nu sitter man flera minuter och väntar, går sjukt långsamt, pallar inte om det ska vara så här i längden så klart.

Det är ingen kö för mig jag pallar bara inte skriva sitter och kollar på worldstar.
2021-04-22, 12:30
Medlem
Citat:
Är det verkligen så svårt att förstå?

120 meddelanden per timme, ca 2 per minut, 5 timmar = 600 meddelanden.

På 7 dagar är det 4200 meddelanden, c:a 32.000 i månaden.

Så har det sett ut för mig i snart ett års tid.

Ni måste ju verkligen vara värdelöst långsamma om ni inte klarar av det när det är kö.

Men sluta ljug, det är fysisk omöjligt att hinna läsa, logga, tänka och skriva så pass mycket inom den timeframe som du beskriver, så sluta komma hit och snacka en massa skit.
2021-04-22, 12:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chattare
Det är ingen kö för mig jag pallar bara inte skriva sitter och kollar på worldstar.

Drygt när man får vänta så pass länge på varje, zzz
2021-04-22, 12:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EricBana87
Men sluta ljug, det är fysisk omöjligt att hinna läsa, logga, tänka och skriva så pass mycket så sluta komma hit och snacka en massa skit.

Jag har sagt mitt, klarar du inte av det är kanske detta "jobb" inte något för dig.

I somras var det c: 180 meddelanden per timme, jag började dock slarva och fick en hel del tillsägningar, så saktade ned tempot.

Har flera andra i tråden som ligger på det med.

Du måste vara riktigt långsam.
2021-04-22, 12:35
Bannlyst
Suttit i 2.5 timme nu, med värdelös kö, har bara lyckats skriva 160 meddelanden.
Vanligtvis är det c:a 300 nu.
2021-04-22, 12:53
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Suttit i 2.5 timme nu, med värdelös kö, har bara lyckats skriva 160 meddelanden.
Vanligtvis är det c:a 300 nu.

Bla bla bla.

Hur går det där ihop med kön du beskrev. Dina lögner börjar nystas ihop och blir svåra att räta ut.
2021-04-22, 12:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Bla bla bla.

Hur går det där ihop med kön du beskrev. Dina lögner börjar nystas ihop och blir svåra att räta ut.

Vilka lögner? Du är ju fan mer korkad än jag trodde.

Vanligtvis är det enorm kö, gubbarna står och väntar, smattrar lätt iväg 120 meddelanden per timme. Idag, seg kö, blivit c:a 200 meddelanden nu på två timmar. Således väldigt långsamt.

Märks att det mestadels är korkade åsnor som jobbar med detta, många av er måste vara ordentligt långsamma.
2021-04-22, 13:01
Medlem
sebastian66s avatar
Helt plötsligt blev tråden skoj när det dyker in tomtar.
Så nu ser ni är helt värdelösa alla ni som lägger under 100 mess.
Hujdea mig vi får nog gå på komvux för att bli effektivare och inte slappa arbetare.
2021-04-22, 13:01
Medlem
Citat:
Jag har sagt mitt, klarar du inte av det är kanske detta "jobb" inte något för dig.

I somras var det c: 180 meddelanden per timme, jag började dock slarva och fick en hel del tillsägningar, så saktade ned tempot.

Har flera andra i tråden som ligger på det med.

Du måste vara riktigt långsam.

Jag tjänar inte långt ifrån det som du gör, så jag vet vad jag snackar om, men 32k på en månad och med den tidsramen så är det omöjligt såvida du inte kör copy/paste och skiter i att logga.
2021-04-22, 13:02
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Vilka lögner? Du är ju fan mer korkad än jag trodde.

Vanligtvis är det enorm kö, gubbarna står och väntar, smattrar lätt iväg 120 meddelanden per timme. Idag, seg kö, blivit c:a 200 meddelanden nu på två timmar. Således väldigt långsamt.

Märks att det mestadels är korkade åsnor som jobbar med detta, många av er måste vara ordentligt långsamma.

Hur går det med 1-3 min kö? Kan du testa lite enkel matte?
2021-04-22, 13:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EricBana87
Jag tjänar inte långt ifrån det som du gör, så jag vet vad jag snackar om, men 32k på en månad och med den tidsramen så är det omöjligt såvida du inte kör copy/paste och skiter i att logga.

Du tjänar alltså inte långt ifrån det, men ändå ser du det som helt omöjligt?

Lyssna nu, 120 meddelanden per timme, låt säga 3 timmar, då är vi uppe i en inkomst c:a 16000 per månad. Dubbla det, (5-6 timmar beroende på kö), så har du c:a 30000 per månad.

Detta har jag kört på sedan maj förra året, dragit in över 300000 kronor.

Är det verkligen så svårt? Du sitter fem-sex timmar, smattrar på med meddelanden, det är inte svårt alls.

Hur fan kan detta ses som något otroligt? Vad sysslar vissa av er med egentligen? För mig RAMLAR det in meddelanden, hela tiden och har gjort så under ett års tid, det var därför jag blev brydd nu idag när det går långsamt.

Jösses.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in