2021-05-10, 14:13
Medlem
ThetingGoezWilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av living4free
Seriöst han Amir då? Iranien eller vad han är..
Hela hans existens på den sidan verkar vara att kasta skit på "kvinnor" och "tjejer"..
han kvinnosyn är så jävla skev, tror vi har en potentiell våldtäktsman och kvinnomördare där.. usch..

Den där tomten vill gå rakt på sak och slänger in emellanåt nedvärderande slagord mot kvinna, mitt förslag - gå hårt mot hårt. Han blir mer roligare när han flyger i taket haha

Men ja, lite feeling åt det hållet har man ju. Han verkar vara en dum människa IRL.
2021-05-10, 14:16
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThetingGoezWild
Kära manliga, kvinnliga och till och med icke-binära kollegor!

Jag har en fråga kring flirten, det vill säga det första meddelande som skickas till en person.
Normalt sett har jag inga problem med att bygga upp en kontakt med personen i fråga, däremot upplever jag problematiken med att man har skrivit till den här personen - VILL DU TRÄFFAS NU ELLER!?!?

Och den jäveln svarar, jag kommer nu vart är du!?
Hur fan vänder ni den steken? Undviker ni frågan och mixar ihop en cocktail med sexuella inslag?
Vad gulligt av dig att du vill träffa mig så snabbt hihi. Men kan du inte presentera dig lite. Du har säkert en väldigt charmig nuna. Puss

För övrigt: att de vill att man använder korrekt grammatik är kanske inte så konstigt om man tänker efter. De vill ju inte att chattarna ska vara avvikande. Därför får du varningar om du använder för många smileys också.
2021-05-10, 14:28
Medlem
ThetingGoezWilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Vad gulligt av dig att du vill träffa mig så snabbt hihi. Men kan du inte presentera dig lite. Du har säkert en väldigt charmig nuna. Puss

För övrigt: att de vill att man använder korrekt grammatik är kanske inte så konstigt om man tänker efter. De vill ju inte att chattarna ska vara avvikande. Därför får du varningar om du använder för många smileys också.

Baby, du är en äkta pussgurka som man bara vill ha mer utav.
Tacksam för era svar.

Naturligtvis inte, det är ju rimligt att man använder korrekt grammatik. Men får folket verkligen varningar för sin grammatik? För folk skriver ibland som ett jävla kioskmongo från Kiruna.

Nåväl, jag ska inte hata. Peace & Love snyggingar.
Senast redigerad av ThetingGoezWild 2021-05-10 kl. 14:31.
2021-05-10, 14:30
Medlem
fanvaslitets avatar
Citat:

Hej bebis åh har tänkt på dig så mycket, har du haft en bra måndag än så länge? Hoppas verkligen att vi kan ses snart för jag är så sugen på dig och längtar så mycket. Får jag berätta en kåt tanke jag hade nu tidigare på jobbet hihi?
2021-05-10, 14:38
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Baby, du är en äkta pussgurka som man bara vill ha mer utav.
Tacksam för era svar.

Naturligtvis inte, det är ju rimligt att man använder korrekt grammatik. Men får folket verkligen varningar för sin grammatik? För folk skriver ibland som ett jävla kioskmongo från Kiruna.

Nåväl, jag ska inte hata. Peace & Love snyggingar.
Jodå, det klart att de får varningar om de är väldigt slarviga. Dock gäller det på JH, på oper får man aldrig någonting. Har inte ens fått feedback på en månad. Känns jävligt gött att inte ha Gestapo efter sig hela tiden.
Citat:
Ursprungligen postat av fanvaslitet
Hej bebis åh har tänkt på dig så mycket, har du haft en bra måndag än så länge? Hoppas verkligen att vi kan ses snart för jag är så sugen på dig och längtar så mycket. Får jag berätta en kåt tanke jag hade nu tidigare på jobbet hihi?
Berätta för mig, finis.
2021-05-10, 15:18
Medlem
PussyLiquors avatar
Är det någon jävla novell-dag idag eller? Får bara targets som skriver 1000 fakking tecken varje mess.
2021-05-10, 15:18
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Den där tomten vill gå rakt på sak och slänger in emellanåt nedvärderande slagord mot kvinna, mitt förslag - gå hårt mot hårt. Han blir mer roligare när han flyger i taket haha

Men ja, lite feeling åt det hållet har man ju. Han verkar vara en dum människa IRL.
Amir the type of nigga som loskar i vitlöksåsen för att sedan servera den lol.
2021-05-10, 15:23
Medlem
Citat:
Är det någon jävla novell-dag idag eller? Får bara targets som skriver 1000 fakking tecken varje mess.

Ja. Wall of text utan punkt och kommatecken. Sen blir de sur för att man missat deras meningslösa fråga var man åt till lunch.
2021-05-10, 15:51
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Kära manliga, kvinnliga och till och med icke-binära kollegor!

Jag har en fråga kring flirten, det vill säga det första meddelande som skickas till en person.
Normalt sett har jag inga problem med att bygga upp en kontakt med personen i fråga, däremot upplever jag problematiken med att man har skrivit till den här personen - VILL DU TRÄFFAS NU ELLER!?!?

Och den jäveln svarar, jag kommer nu vart är du!?
Hur fan vänder ni den steken? Undviker ni frågan och mixar ihop en cocktail med sexuella inslag?

Har det gått mer än 30 minuter sen poke skickats är det bara att säga att du faktiskt menade NU när du skickade inbjudan.

Hans fel, han var för sen. Låt han ångra att han svarade på andra före dig.

Men du är ju ofta så här spontan och kåt så det är väl bra att ni håller kontakten tills nästa tillfälle? Så frågar du om saker som är bra att veta om ett möte ska gå smidigt till.
Senast redigerad av Bbobi 2021-05-10 kl. 15:56.
2021-05-10, 16:05
Medlem
Lite sugen på att testa att jobba som operatör, främst dom tillfällena jag har dötid på mitt vanliga jobb och jag ändå sitter vid datorn. Hur funkar det, kan jag bara "avbryta" ifall jag helt plötsligt måste ta tag i något på mitt vanliga jobb eller är man bunden att göra klart vissa konversationer eller jobba vissa timmar man signar upp för?
2021-05-10, 16:06
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Fy fan vad äckligt. Nu vill jag kräkas upp lunchen som jag köpte på sibylla. Han som slevade upp käket var sjukt lik Amir..... Mår illa
2021-05-10, 16:15
Medlem
ThetingGoezWilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035

Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Fy fan vad äckligt. Nu vill jag kräkas upp lunchen som jag köpte på sibylla. Han som slevade upp käket var sjukt lik Amir..... Mår illa

Utan Amir, ingen vitlökssås till folket!

Skämt åsido, det skulle inte förvåna mig om kräket jobbar med snabbmat. Tur att man inte bor i den ort han befinner sig i!

Va på er vakt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in