2021-05-11, 16:10
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Fan sparar du alla bilder på minneskortet gumman?
Haha, skickar till min syrra när jag får upp riktigt äckliga targets
2021-05-11, 16:15
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Om target skriver ett normalt mess och det är full rulle ska du då skriva 400 ord?

Man måste väl inte skriva 400 tecken för att skriva som en normal människa?

Är allt under 399 tecken rinkebysvenska?
2021-05-11, 16:21
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Man måste väl inte skriva 400 tecken för att skriva som en normal människa?

Är allt under 399 tecken rinkebysvenska?
Ska man skriva 400 tecken när det är trafik? Det är såna som er som gör det segt för mig och salmonella. Ni tar pengar från min plånbok.
2021-05-11, 16:29
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ska man skriva 400 tecken när det är trafik? Det är såna som er som gör det segt för mig och salmonella. Ni tar pengar från min plånbok.
Vem har sagt något om 400 tecken?
2021-05-11, 16:43
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Mom cheri Armor ,hoppas att du befinner dej i bästa av hälsa mental ö fysiskt,fick du nåt påhälsningar av dina sötingar på Mörs dag antar jag?E hemma nyss ett tåg sen ö hålla på m tvätten ö lite matlagning!Dem har redan rullar ute fas 4 Vaccin (18-59)i måndags(du kan kolla Alltid ÖPPET eller telephone tjänsten)i region Sthlm.Tror att d finns bara Pfizer (Astra e för dem som e äldre ö Jansson e tillfälligt stoppad!)Dagligen rapport e annorlunda (lite påfrestande nog,måste jag säger)Inatt drömt jag av att vi skära upp den drömtårta tillsammans (vit i färg )ö plötslig drömmen försvann när klockan ringer )Undra om du har drömt nånting dem här dagarna?
10 poäng till den som kan gissa denna target.

Har inte sett honom på flera månader, men han är den absolut jobbigaste kåtgubben som finns.
2021-05-11, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
10 poäng till den som kan gissa denna target.

Har inte sett honom på flera månader, men han är den absolut jobbigaste kåtgubben som finns.

Hur många IQ tappar man om man försöker läsa det där? 15?
2021-05-11, 16:57
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallekallekalle
Hur många IQ tappar man om man försöker läsa det där? 15?
Ville inte riskera grå starr så jag loggade ut istället
2021-05-11, 16:59
Medlem
Bbobis avatar
Citat:

Poängen är ju att man inte behöver det.
2021-05-11, 17:07
Medlem
se8035s avatar
Sådär flickor då var 700 mess gjorda. Går iväg och snarkar en snabbis innan det nalkas bonus igen. Det är ju trots allt negerbollens dag fin afton som man säger.
2021-05-11, 17:10
Medlem
Citat:
Tror inte du förstår vad jag menar. För uppenbarligen så faller rätt mycket på grammatiken hos operatörerna. Att de flesta targets skiter i om du skriver "äntligen" eller "entligen" kanske stämmer, men då är de ju redan så lobotomerade så deras kognitiva förmåga är ju som bortblåst.

Jodå jag fattar du vad du menar, men nu backar du och ger mig rätt, från början handlade det om att grammatiken var viktig för att targets inte skulle bli misstänksamma.

Förutsättningen för att detta ska fungera överhuvudtaget är att kunden är mer än villig att ljuga för sig själv, ovanpå helt vanlig naivitet och dumhet, osv. Grammatik och stavning och sådant är gravt underordnat vad gäller potentiella varningsklockor.

Den där härliga kåta tjejen är 50 år yngre, tio gånger mer attraktiv, bilderna hon skickar är tagna i studiomiljö, hon svarar på dina meddelanden inom 17 sekunder, oavsett tid på dygnet osv osv. Och du väljer att peka på grammatik som en möjlig felande länk? Kom igen nu fittlikören...
2021-05-11, 17:14
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Jodå jag fattar du vad du menar, men nu backar du och ger mig rätt, från början handlade det om att grammatiken var viktig för att targets inte skulle bli misstänksamma.

Förutsättningen för att detta ska fungera överhuvudtaget är att kunden är mer än villig att ljuga för sig själv, ovanpå helt vanlig naivitet och dumhet, osv. Grammatik och stavning och sådant är gravt underordnat vad gäller potentiella varningsklockor.

Den där härliga kåta tjejen är 50 år yngre, tio gånger mer attraktiv, bilderna hon skickar är tagna i studiomiljö, hon svarar på dina meddelanden inom 17 sekunder, oavsett tid på dygnet osv osv. Och du väljer att peka på grammatik som en möjlig felande länk? Kom igen nu fittlikören...
Nej, du har inte förstått vad jag menade.

För FÖRETAGET så är grammatiken viktig ... det var väl det du svarade på först? Att grammatiken är usel ur targets perspektiv kanske inte spelar någon roll men det är ju inte för dem man jobbar för.
2021-05-11, 17:16
Medlem
Citat:
Ville inte riskera grå starr så jag loggade ut istället
Ah, den passningen har jag gjort själv några gånger. Det är då man tar rast. Rutinerad som man är.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in