Citat:
Självklart ska dessa tre poddare ställas till ansvar för tre explosioner i Malmö, men först ska de ställas till ansvar för att deras kompis gav en hederlig dörrvakt sparken på felaktiga grunder.
Cubicle Kid, planen är alltså att ni ska hålla på i några år, inte att träffas och skaka hand?
Vad bra att ni inte vill knulla morsor längre, och att det aldrig var allvarligt menat. Det är ju framför allt infaltilt, det hoppas jag att du förstår.
Förstår fortfarande inte varför ni riktar ert fokus på Axel och Henrik (men inte Sanna) istället för på arbetsgivaren. Det kanske bara är jag som är kognitivt utmanad, men ju mer ni förklarar desto mer svårbegripligt blir det...
Cubicle Kid, planen är alltså att ni ska hålla på i några år, inte att träffas och skaka hand?
Vad bra att ni inte vill knulla morsor längre, och att det aldrig var allvarligt menat. Det är ju framför allt infaltilt, det hoppas jag att du förstår.
Förstår fortfarande inte varför ni riktar ert fokus på Axel och Henrik (men inte Sanna) istället för på arbetsgivaren. Det kanske bara är jag som är kognitivt utmanad, men ju mer ni förklarar desto mer svårbegripligt blir det...
Du måste kunna hålla två saker i huvudet samtidigt:
1) Vi har ju flera gånger sagt att vi är beredda att träffas och diskutera detta, om det finns en ärlig vilja till konfliktlösning. Men då innebär detta att samtliga inblandade är beredda att be o ursäkt för saker de gjort. Annars fortsätter konflikten och kommer med största sannolikhet att dyka upp igen med jämna mellanrum. Det är inget hot. Det är ett konstaterande.
2) Du vet mycket väl vem som sagt vad. Men också hur språkbruket i vissa kretsar är.
3) Haveristerna - främst Axel och Henko - och Acta Publica har täta band. Det bevisar inte minst kontakterna mellan Henko och Martin när Magnus fick sparken. Och det är material från Acta som använts i bl a smutskastningen av den s k Transpersonen.
Acta Publica är naturligtvis det intressanta i sammanhanget. Företaget bygger ju på den kunskap/metod som Martin byggde upp i början av 2000-talet. Haveristerna är ett redskap, en skvallerspalt, som kan användas för att attackera. Då behövs det två aggressiva, gränslösa människor som kan sköta det intellektuella underhållningsvåldet.