2021-09-22, 06:02
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nytorgsprinsessa
Ska bli intressant att se hur Axel och Henko hanterar Baligate. Här vore det ju läge att trycka dit Hanif som den klandervärda jävel han är men, men.......Risken är väl att det dyker upp några tjejer från IRM-tiden och tycker att Henko hycklar Det är inte alltid lätt att vara manlig feminist när sanningen kommer fram ;-)
Det hindrade iofs inte Axel att tycka till när de intervjuade Eberhard. Minns inte exakt vad som sades men mannen som tog på Margot Wallströms ben gjorde sig skyldig till någon form av övergrepp.

Vad har Henko gjort? Jag är nyfiken. Att hon Kristina från Make Equal tycker han är obehaglig vet jag men det är ju inte samma sak som att begå övergrepp. Nyfiken - berätta
Citera
2021-09-22, 14:42
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Det hindrade iofs inte Axel att tycka till när de intervjuade Eberhard. Minns inte exakt vad som sades men mannen som tog på Margot Wallströms ben gjorde sig skyldig till någon form av övergrepp.

Vad har Henko gjort? Jag är nyfiken. Att hon Kristina från Make Equal tycker han är obehaglig vet jag men det är ju inte samma sak som att begå övergrepp. Nyfiken - berätta

Det är allmänt känt bland de som fanns med i kretsen runt IRM hade Henko var tafsig och närgången på ett obehagligt sätt ( speciellt när han var full). Precis som Hanif hade han också unga tjejer som såg upp till honom och som han gav stöd och uppmuntrade.Han har ju också varit notoriskt otrogen ( inte bara med Myra) vilket det finns många exempel på i tråden.

Förutom det så var många rasifierade kvinnor rasande på honom eftersom det upplevde han exkluderade dom.

Henko må vara feminist i sin egen föreställningsvärld , jag ser honom mera som en sexistisk, manipulativ smygrasist.
Citera
2021-09-22, 15:02
Medlem
Citat:
Det är allmänt känt bland de som fanns med i kretsen runt IRM hade Henko var tafsig och närgången på ett obehagligt sätt ( speciellt när han var full). Precis som Hanif hade han också unga tjejer som såg upp till honom och som han gav stöd och uppmuntrade.Han har ju också varit notoriskt otrogen ( inte bara med Myra) vilket det finns många exempel på i tråden.

Förutom det så var många rasifierade kvinnor rasande på honom eftersom det upplevde han exkluderade dom.

Henko må vara feminist i sin egen föreställningsvärld , jag ser honom mera som en sexistisk, manipulativ smygrasist.

De enda som inte fattar det är väl han själv och hans lilla sekt. Allt han gör är kompensation och för att rankas högre på täppan, inget annat. Vilket fattigt liv.
Citera
2021-09-22, 15:27
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:

Missat delen om otrohet helt. Vilka är de kvinnorna? Någon A**ie har jag sett svischa förbi.
Citera
2021-09-22, 19:15
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:

Jag kan inte förstå att inte alla tjejer tycker han är obehaglig, slemmig typ, gnällig jobbig röst också. De har väl mest hängt med honom för att han har "rätt värdegrund", kallar sig feminist och antirasist etc. Han spelar nog bara för att få träffa vänster-tjejer. Det är ju liten konkurrens där då killar oftast är moderater eller SD.
Citera
2021-09-24, 15:07
Medlem
ChipChipChips avatar
Citat:
Missat delen om otrohet helt. Vilka är de kvinnorna? Någon A**ie har jag sett svischa förbi.
Exemplen som Nytorgsprinsessa ger är "många kvinnor" samt sina egna och andras fria fantasier från den här tråden - mycket trovärdigt med andra ord.

Personligen skiter jag i vem som ligger med vem. Men den enda "otrohets-affär" jag känner till är ca. 20 år gammal, och handlade om att Henko fick en käftsmäll pga. låg med nån annans tjej.

A***e är en tidigare IRMare.
Citera
2021-09-24, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChipChipChip
Exemplen som Nytorgsprinsessa ger är "många kvinnor" samt sina egna och andras fria fantasier från den här tråden - mycket trovärdigt med andra ord.

Personligen skiter jag i vem som ligger med vem. Men den enda "otrohets-affär" jag känner till är ca. 20 år gammal, och handlade om att Henko fick en käftsmäll pga. låg med nån annans tjej.

A***e är en tidigare IRMare.

Så Henko var aldrig otrogen med Myra heller, alltså? ”Okej”.
Citera
2021-09-24, 16:51
Medlem
ChipChipChips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LinusSarud
Så Henko var aldrig otrogen med Myra heller, alltså? ”Okej”.
Är inte deras påstådda relation också fan fiction? Eller har du belägg för det?
Citera
2021-09-24, 17:16
Medlem
Citat:
Är inte deras påstådda relation också fan fiction? Eller har du belägg för det?

Här är de skärmdumpar som cirkulerade när "helvetet" brakade löst:

https://anonfiles.com/Fck936Jbue/Henrik_Johansson_otrogen_png

https://anonfiles.com/5bl034Jeu0/myra_png
Citera
2021-09-24, 23:31
Medlem
ChipChipChips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuchullain
Här är de skärmdumpar som cirkulerade när "helvetet" brakade löst:

https://anonfiles.com/Fck936Jbue/Henrik_Johansson_otrogen_png

https://anonfiles.com/5bl034Jeu0/myra_png
Svårt att se om dumparna är genuina. Men som sagt, otrohetsaffärer kan inte bli mer ointressanta.
Citera
2021-09-25, 08:35
Avslutad
Citat:
Svårt att se om dumparna är genuina. Men som sagt, otrohetsaffärer kan inte bli mer ointressanta.

Detta är inget bestridd händelse av Henko mfl, så du kan skippa din källkritik.

Vad är då relevansen, ja det kanske blir svårt att hävda att man är en feministman när man återkommande bedrar sina kvinnliga partners?

Men du kanske tror det finns feministiska horkarlar* ?

* Ni som tror ordet har med sexköp att göra bör skaffa er en ordbok.
Citera
2021-09-25, 09:13
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Henko tog ju för böveln en paus från podden. Varför skulle han göra det om det inte stämde?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in