2021-04-27, 19:42
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Men på riktigt, fick de TRE pizzor på fyra pers? Så jävla snålt!

Ja 3 på 4 e fel. 4 på 4 ska d va. d e 1 sak som e säker.
SNålt. Men kontrollrummet snodde väl en själva o tror att det inte ska märkas...men svårt o inte se att d bara e 3
2021-04-27, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Precis! Det är väl det normala. Så fjantigt att spara in på en sån sak. Lågbudget deluxe.

PS. Joel försäger sig igen: "Jag har en kund som har berättat om sitt swingersliv". Pinsam tystnad bland övriga.
whoopsie håller tummarna för att det var en kund från klädaffären dock är ju det inget ämne direkt att ta upp när man köper jeans
-ja du joel mitt senaste gangbang ..ja helst den modellen....med 10 st...ja det märket
men gubbgaysen förnekar sig väl inte de sniffar väl fram småjoels att grooma som professionella tryffelsvin
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Det är han visste. Jag har sett honom på gymmet, i mataffären, på restaurang, på promenad, i hans lägenhet, i trappen, i hissen, i hallen, genom hans kamera på datorn och han är EXAKT samma person.

Så du säger han är autistisk som han var i huset då?
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
HOR JOEL som säljer sin rumpa till allt o alla som vill ah den.

Jag vill se video bevis på att han sa detta nu, ladda upp snabbt.
Han sa det precis när jag postade. Vet inte hur man kan gå tillbaka, eller hur man spelar in.
Var det ingen annan som hörde?
Medlem
Citat:
Ja 3 på 4 e fel. 4 på 4 ska d va. d e 1 sak som e säker.
SNålt. Men kontrollrummet snodde väl en själva o tror att det inte ska märkas...men svårt o inte se att d bara e 3
Ja, det behöver man inte vara Ghandi för att räkna ut.
2021-04-27, 19:46
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Inte bara hans ord. Tro du verkligen Lennie är så som han var i huset på riktigt....?
Nej, ser du han ute, på sitt jobb eller i vardagen så är han inte så.

Givetvis stöter han inte på utmaningar i vardagen som han gjorde i huset, men ja det tror jag. Jag undrar faktiskt om någon så genuin person som Lennie någonsin deltagit i en dokusåpa.

Att du nämner Mergims ord som någon bekräftelse på din teori är ju bara rent av pinsamt. Lennie kastade Mergim åt helvete (som alla andra) och Mergims ord om honom är givetvis en hämnd för detta. Precis på samma sätt som han snackat ner nästan varenda en från förra säsongen.
2021-04-27, 19:48
Medlem
Citat:
Så du säger han är autistisk som han var i huset då?
Det är den som tror att Lennie är autistisk som är autistisk
2021-04-27, 19:48
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
whoopsie håller tummarna för att det var en kund från klädaffären dock är ju det inget ämne direkt att ta upp när man köper jeans
-ja du joel mitt senaste gangbang ..ja helst den modellen....med 10 st...ja det märket
men gubbgaysen förnekar sig väl inte de sniffar väl fram småjoels att grooma som professionella tryffelsvin
Haha!
2021-04-27, 19:50
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Det är den som tror att Lennie är autistisk som är autistisk

det här är sant.
Medlem
Ridnes avatar
De menar alltså att Lilla är roligare..? Det kan jag verkligen INTE hålla med om. De säger ju knappt något i Lilla. Ligger och ser deppade ut medan Nardos diskar.
Medlem
GangBangTanjas avatar
Fan vad synd att de avbröt när knulldockan Tanja berättar när hon var asfull, som vanligt, och knullades med sin tampong. Snacka om vidrigt. Har hon något annat att berätta än smuts och alltid packad.
2021-04-27, 19:51
Medlem
Ge fanskapen straff istället för att slänga in den där jävla gubben

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in