2021-05-04, 01:23
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Nope, dom satt och snacka alla åt varsitt håll. Ingen blev full. Sen käkade dom ust-gryta och la sig o lyssnar på godnattsaga...
Varit stendött

Första Måndagen utan fest alltså. Sorgen efter Dennis är stor.
2021-05-04, 01:23
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Hahaha.
Mergim kommer aldrig undan på 20 år.
Jag köper lätt din slutsats men blir väldigt rädd om mmmmm Madde skulle sitta mot Simon. Hoppas att de är fler som sitter löst och Gamnacken till slut också hänger där för att röstas ut. Tre veckor kvar och de åker nu i snabb takt, gäller nog vara lite taktisk för dom.

Ja, problemet är att Ojudith, Peddot och Mössfjollan måste åka ut snart. Helst igår.
Hoppas att dom beter sig illa i veckan o lyckas dra åt sig lite nomineringsröster
2021-05-04, 01:24
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Första Måndagen utan fest alltså. Sorgen efter Dennis är stor.

Det är hemskt utan Dompa
2021-05-04, 01:24
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Älskar att Kirsty drog jämförelsen till American psycho när hon försökte beskriva Adrians lägenhet
Det är inte en komplimang

Tänkte med på det men allt blev förstört av att AD inte visste vem Patrick Bateman är eller ens verkade veta vad för film hon pratade om.

Hur kan man missa? Legendarisk film och typ den mest kända fiktiva psykotapen?!
2021-05-04, 01:26
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Tänkte med på det men allt blev förstört av att AD inte visste vem Patrick Bateman är eller ens verkade veta vad för film hon pratade om.

Jag är inte förvånad. Det enda han kan är olika hushållsostar och ett par märken med snygga mössor. Resten av hans skalle består utav träspån.
2021-05-04, 01:27
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ja, problemet är att Ojudith, Peddot och Mössfjollan måste åka ut snart. Helst igår.
Hoppas att dom beter sig illa i veckan o lyckas dra åt sig lite nomineringsröster

Jag tror inte man behöver vara orolig, dessa tre lär ändå ryka rätt snabbt när de sitter löst mot de stora kanonerna. Det är ju mindre viktigt vilken ordning de ryker, de kommer ändå inte ha någon chans.

Fasen Gamnacken är bra för min insomning när jag blivit van vid rösten.
2021-05-04, 01:31
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Jag tror inte man behöver vara orolig, dessa tre lär ändå ryka rätt snabbt när de sitter löst mot de stora kanonerna. Det är ju mindre viktigt vilken ordning de ryker, de kommer ändå inte ha någon chans.

Fasen Gamnacken är bra för min insomning när jag blivit van vid rösten.

Jag föredrog faktiskt den lilla gulliga ziggenarpojkens godnattsagor och hans röst. Han hade lite behagligare röst än Gamnacken.
Gamnacken pratar lite hetsigt. Men ändå ligger man här och lyssnar på skiten.
2021-05-04, 01:35
Avstängd
Kan ingen stänga av turken?
2021-05-04, 01:36
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo

Men vad förväntade du dig av den där dåren?
Hörde honom berätta om sina favoritfilmer när han var ny i huset, och då rabblade idioten bara upp en massa vidriga kärleksfilmer!? Tror tamefan han till och med nämnde Pretty Woman!! 😖
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-05-04 kl. 01:40.
2021-05-04, 01:37
Avstängd
Skönt ändå att dompa åkte, en simpel alkoholist. Snyltandet är över! Och Emelie får chans att skina
2021-05-04, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Du är något på spåret här.
Skyller på Empa & Simpa

Simon är det , han har erkänt att han gjorde det
2021-05-04, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Enligt mammagruppen har Pedram sagt till Nardos att fåglarna skrek att de inte ska lita på Emelie

Om det vore så , verkar Nardos ej bry sig då hon . Är lika glad att Enes stannar krama bara henne god natt . Alla fick en high 5 . Sen Judith och pedram drog till sig en kram för natten. Men Emelie var den ända Nardos krama från sitt håll

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in