2021-04-29, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
När Pedram inser vilken h*ra han jappat...

Nä fel av mig, det var Tanja du avsåg men lika illa det, inte är hon någon hora heller.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Så jävla LÖSNINGSFOKUSERAD

mkt bra idé

vem behöver ett ben ändå? inte jag

sitter/ligger ju ändå bara framför BB hela dagarna

Men VISST?! They don’t call me ”genus” for nothing.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Förlåt hörde jag precis Adrian fråga Tanja vilket det sjukaste ställe hon haft sex på är? Aldrig hört han nämna såna ord innan

Han går väl all in nu för att savea sig själv på Måndag.. Frågade henne på utegården förut också om hur hon lyckades "platta håret" (onanera) och lite om det.. Nu ska han visa sig öppen, frigjord och rolig efter hur många dagar han nu varit inne och inte gjort eller sagt något kul eller intressant.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Det anmärka på att Nardos upprepar det som sägs. Vill bara påpeka att det är en väldigt bra strategi för att undvika missförstånd OCH att bekräfta för den som pratar att man hört hen.

Vet inte om svenska är hennes förstaspråk heller. Om inte, är strategin ännu smartare eftersom det då befäster det nya språket.

Det behöver inte alls betyda att hon är korkad. Hon är tvärtom en duktig kommunikatör. Jag tycker hon växer för varje dag och hon är verkligen en tuff Cookie!
Mår du bra? Kan vi göra något för dig? Vi finns här.
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Äh det har ju inte börjat än.

Men jo jag tror det dom planerat går i stöpet. Men hoppas på att produktionen räddar det
det kan man räkna ut med arslet att det blir epic fail.
2021-04-29, 22:23
Medlem
Men kära nån
Skräcknatten blev ju en riktig humorkväll.
Jag garvar så jag håller på o dö 😂
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Det anmärks mycket på att Nardos upprepar det som sägs. Vill bara påpeka att det är en väldigt bra strategi för att undvika missförstånd OCH att bekräfta för den som pratar att man hört hen.

Vet inte om svenska är hennes förstaspråk heller. Om inte, är strategin ännu smartare eftersom det då befäster det nya språket.

Det behöver inte alls betyda att hon är korkad. Hon är tvärtom en duktig kommunikatör. Jag tycker hon växer för varje dag och hon är verkligen en tuff Cookie!

Håller med dig!
Medlem
BB borde ta in några extra utklädda annars blir det verkligen pajjigt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Eeehhh nardos har inte ens börjat spöksminka sig. Det här kommer gå åt helvete.
eeyyy Nooo nu blir det hackig skvalpning med vinet här när inte de kan hålla tiden
Senast redigerad av BullShihtzu 2021-04-29 kl. 22:29.
Medlem
Citat:
Det anmärks mycket på att Nardos upprepar det som sägs. Vill bara påpeka att det är en väldigt bra strategi för att undvika missförstånd OCH att bekräfta för den som pratar att man hört hen.

Personligen brukar jag bara upprepa vad en annan person sagt för att dom själva ska inse hur jävla dumma dom låter

Men visst.
2021-04-29, 22:24
Avstängd
Ojudith håll käften snälla.
2021-04-29, 22:24
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Är det bara jag som tyckte att skräckveckan/natten var det värsta med hela förra säsongen? Skrik får vi väl ändå nog av som det är.
Hur dessa fyra donnor ska överträffa det är dock ett mysterium.

Vad tror ni?
Håller med dig fullständigt om förra året, och är extremt skeptisk till det här tyvärr.

Om inte produktionen har nåt i bakfickan då?
Skrämmer skrämmarna typ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in