2021-04-29, 12:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TranasByNight
Sluta med det där, jag har tajta byxor på mig idag, det blir trångt.

Kommer avsnitt 110 idag eller?
Citera
2021-04-29, 19:07
Avslutad
Roligt med att Tim inte har nåt med Haveristerna att göra enligt vissa här, men de pratade ändå om honom i gissningsvis 5 minuter.

Kul avsnitt, Henko har skällt ut polisen för att de lägger ner hans jävla skitanmälningar med 120 skärmdumpar eller vad det nu var. Henkos psykotiska svammel och rättshaveri kommer säkert bli en succéhistoria inom rättsväsendet.

Det skalliga fettot Axel avslutar med:
"Det finns ju också några hangarounds till de här människorna som gurglar deras pungar på internet. nämner inga namn i det här avsnittet, men jag kommer göra det i framtida avsnitt. ni ska också få era jävla horungar"

Ja du Axel, och du ska slaktas och grillas. Hangaround till Jonas alltså, sån skit tar jag inte. Tror du att jag är nån jävla kajakpaddlare eller? Kom till Gullmars, din jävla horunge.

Repeterar idolbilden på grisen:
https://imgur.com/a/XGISGCl
Citera
2021-04-29, 19:18
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extrapris12354
Tycker vi återvänder till trådens topic med en bild på Axel:
http://imgur.com/a/XGISGCl
Har Axel legat med din sambo?
Citera
2021-04-29, 19:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Har Axel legat med din sambo?

Ja, hur visste du det?
Citera
2021-04-29, 19:25
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extrapris12354
Ja, hur visste du det?
Dina inlägg i tråden får en att undra.
Citera
2021-04-29, 19:36
Medlem
Fred Friendlys avatar
Någon som bjuder på en timestamp när de talar om Jonas i dagens avsnitt? Har inte två timmar ikväll
Citera
2021-04-29, 19:41
Avslutad
Citat:
Någon som bjuder på en timestamp när de talar om Jonas i dagens avsnitt? Har inte två timmar ikväll

Telefonsamtalet är 01:40:00, jonas-segmentet är 01:25:00
Citera
2021-04-29, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av En mumiefitta på twitter
Nej, men möjligtvis aningen irriterad över att i två års tid blivit förtalad och nu hotad samt att ett gäng 40-åringar börjar sprida lögner till uppdragsgivare och allmänhet.

Hahahaha fitt-Hållen är kjänkt av podden. Vilken motbjudande jävla träkuk han är ändå. Tugga i dig gubbvalp, det kommer bara att gå utför härifrån, har du tur blir du väl uppäten av en säl istället för att dö av skam.
Citera
2021-04-29, 20:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TranasByNight
Hahahaha fitt-Hållen är kjänkt av podden. Vilken motbjudande jävla träkuk han är ändå. Tugga i dig gubbvalp, det kommer bara att gå utför härifrån, har du tur blir du väl uppäten av en säl istället för att dö av skam.

Som sagt var, Haveristerna och deras fans saknar alla former utav gränser. Varför visa Henko nån hänsyn när han själv är totalt hänsynslös?
Citera
2021-04-29, 21:08
Medlem
Fred Friendlys avatar
Va fan. Fick vi bara 4 av 20 min?

Det är litet patetiskt det här. ”När ska du komma?” Internetbattle mellan 40 åring och 55 åring.

Nu har jag fått ta del av hur Hållén hängt ut Henko. Han råkade bara säga fel, tydligen. (korrigera historien pga fel.)
Citera
2021-04-29, 23:18
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Henrik får sova med en buttplugg mellan rövhalvorna och med familjen utspridd som vaktposter runtom hans bädd. Fan vet om det hjälper.

Jag tror att Jonas överraskande plötsligt kryper på honom ändå.
Citera
2021-04-30, 12:21
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Det är litet patetiskt det här. ”När ska du komma?” Internetbattle mellan 40 åring och 55 åring.

Jag tänkte säga att de snart skulle gå vidare till "din mamma"-stadiet, men uppenbarligen så är det redan avklarat: https://twitter.com/mrhenko123/status/1387801871239335943

Vad kommer härnäst? De har redan gjort "jag-vet-vart-din-postlåda-bor", så kanske är det dags för riktiga fysiska attacker som att kasta sand mot varandra?
Återigen: detta är en 40-åring och en 55-åring som håller på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in