2021-04-26, 02:22
Medlem
saurkrauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Du kanske skulle träffa samma tjej några gånger...? Och utforska vad det skulle ge dig?

Det gör jag då och då, men jag tröttnar snabbt. Mycket sällan blir det mer än två-tre träffar.

Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Och där bevisade du en gång för alla att du är väldigt sexuellt oerfaren.

I de fall att mödomshinnan är intakt och tajt så lär den oftast spricka upp på en sida vid penetration, varefter det blöder något. Det är lättare att göra det kontrollerat med några fingrar, jämfört med att låta soldaten göra jobbet.

Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Har du helt lagt ner lägenhetsdansandet innan du inleder sexet?

Absolut inte. Dans blir det nästan varje gång. Otroligt effektivt.
Senast redigerad av saurkraut 2021-04-26 kl. 02:26.
Citera
2021-04-26, 13:35
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saurkraut
bryter upp hennes mödomshinna

Oskulden som fantiserar om att ta andra oskulder och "bryta upp" mödomshinnor på 21-åriga danstjejer...

Citat:
(att ta någons oskuld inte helt olikt att initiera analsex, men ofta svårare)

Ett tips från coachen till "analsex-jedi-riddaren" själv: inte heller vid analt är det något som behöver "brytas upp", däremot krävs det typiskt uppvärmning samt rikligt med glidmedel. Du har ju explicit sagt att detta inte behövs för dig, men tyvärr är det du ser på film där det räcker med lite spott inte så det går till. Detta är mer ett tips för det framtida tillfälle där du förhoppningsvis kommer uppleva det på riktigt.

(Reservation: är "soldaten" i storleken av ett lillfinger gäller inte min uppmaning om glidmedel, då kommer det går bra ändå.)

Citat:
som jag återbetalar med att slicka hennes till orgasm

Detta är ett litet gulligt inslag i novellen. Jag efterlyste ju för några månader sedan det faktum att absolut ingen av dina "tjejer" någonsin får orgasm, förutom att de "kissar" när du "pillar lite". (Vilket händelsevis är den enda kvinnliga orgasmen som syns tydligt på porrfilm.)

Så ändå lite roligt att novellen nu piffas upp med kvinnliga orgasmer av icke-"squirt"-typ.
Citera
2021-04-26, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Oskulden som fantiserar om att ta andra oskulder och "bryta upp" mödomshinnor på 21-åriga danstjejer...

Ett tips från coachen till "analsex-jedi-riddaren" själv: inte heller vid analt är det något som behöver "brytas upp", däremot krävs det typiskt uppvärmning samt rikligt med glidmedel. Du har ju explicit sagt att detta inte behövs för dig, men tyvärr är det du ser på film där det räcker med lite spott inte så det går till. Detta är mer ett tips för det framtida tillfälle där du förhoppningsvis kommer uppleva det på riktigt.

(Reservation: är "soldaten" i storleken av ett lillfinger gäller inte min uppmaning om glidmedel, då kommer det går bra ändå.)

Detta är ett litet gulligt inslag i novellen. Jag efterlyste ju för några månader sedan det faktum att absolut ingen av dina "tjejer" någonsin får orgasm, förutom att de "kissar" när du "pillar lite". (Vilket händelsevis är den enda kvinnliga orgasmen som syns tydligt på porrfilm.)

Så ändå lite roligt att novellen nu piffas upp med kvinnliga orgasmer av icke-"squirt"-typ.

Jag måste säga att jag trott att det sauer beskrivit skulle ändå kunna va möjligt på något sätt. Men minns du frågade om varför han aldrig får en kvinna att komma. Tror inte han svarade på det. Nu smygs det som du säger in. Tidigare har aldrig någon tjej kommit vad jag kan minnas? Sen mödomshinnor osv.
Citera
2021-04-28, 10:44
Medlem
Semestervikaries avatar
Citat:
Du kanske skulle kika i en fitta och lära dig ett och annat. Myten är att mödomshinnan skulle vara något slags garanterat test för oskuld, vilket givetvis inte stämmer, men faktumet är att det generellt finns en trång passage med tunn hud i slidöppningen som ofta spricker upp vid penetration eller annan fysisk påfrestning. Du kan tydligt se att huden på kanterna en bit in inte är symmetrisk utan lite uppriven i formen. I andra fall är öppningen tillräckligt stor, i vilket fall den aldrig behöver spricka upp.

Något för dig att utforska.

Hur kommer kiss, flytningar och mens blod ut ur slidan om det finns en tunn hud som täcker slidöppningen?
Citera
2021-04-28, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Semestervikarie
Hur kommer kiss, flytningar och mens blod ut ur slidan om det finns en tunn hud som täcker slidöppningen?

Kiss kommer inte ut ur slidan. Kisset kommer från urinröretsutmynning, ”framför” slidan.
Citera
2021-04-29, 07:58
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janne-Kurt
Vad är det som driver novelldiktaren Saurkraut att fortsätta här?

Uppmärksamhet. Både bra och dålig.

Igårkväll. Standard vardags variant. Inget avancerat. Jag sög av honom och han smekte mig. Ibland är det skönt med en snabbis.
Citera
2021-04-29, 10:04
Medlem
Fattar inte att någon orkar läsa hans noveller. Men uppenbarligen är det någon slags störning som driver, trist bara att en från början lite kul tråd blir förstörd av hans historier.
Citera
2021-04-29, 11:22
Medlem
Dille24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
...däremot krävs det typiskt uppvärmning samt rikligt med glidmedel. Du har ju explicit sagt att detta inte behövs för dig, men tyvärr är det du ser på film där det räcker med lite spott inte så det går till.

Min erfarenhet är att det räcker med lite spott.. Känner väl inte att det är något som diktaren behöver lägga tid på att utveckla.
Citera
2021-04-29, 11:24
Medlem
Dille24s avatar
Mitt senaste ligg var en snabbis på kvällen innan vi skulle sova. Skedade, smörjde kuken med lite spott innan den smögs in i kärleksgrottan bakifrån. Smekte hennes klitoris medan jag försiktigt juckade lite. Efterhand som hennes upphetsning tog fart juckade hon tillbaka allt hårdare tills vi kom samtidigt.

Skönt när det inte tar mer än 5 minuter så att man kan sova sen.
Citera
2021-04-29, 12:02
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dille24
Min erfarenhet är att det räcker med lite spott..

Det kan naturligtvis vara högst olika från kvinna till kvinna. Med samtliga jag har haft analsex med har det krävts, och med exempelvis min kvinna som jag levt med i många år och bokstavligen har tagit analt hundratals gånger så krävs det fortfarande lika mycket glid. Inte minst om man skall hålla på ett tag.

Citat:
Ursprungligen postat av Dille24
Känner väl inte att det är något som diktaren behöver lägga tid på att utveckla.

Nja, det är ju mer lite kul därför på en explicit fråga så menade han att det aldrig behövdes och det må ju vara så för enstaka tjejer. Däremot 40+, varav många påstådda anala oskulder, så skulle jag säga att det är fullständigt orimligt. Om det hade hänt i verkligheten alltså.

ON-TOPIC: Med min kvinna, "liten variant" med smek och en djup avsugning.
Citera
2021-04-29, 16:09
Medlem
Mitt senaste ligg var en trekant i tisdags med tjejen och en kille vi brukar ha med. Alla ger och får av alla.
Underbart.
Citera
2021-04-29, 22:25
Avstängd
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zingo79
Mitt senaste ligg var en trekant i tisdags med tjejen och en kille vi brukar ha med. Alla ger och får av alla.
Underbart.

Och vad innebär det, om en får vara nyfiken?
Att du fick sitta på en kudde i onsdags?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in