God morgon kära vänner. Våren kommer med värme, vind i seglen och mer passionerat sex. Sex nya ligg sen sist.
Tjej 1 av 6. 27-åring sekreterare. Söt, smal, korthårig och lite lillgammal i stilen. Inte riktigt min typ, men jag tog trots detta ändå hem henne för ett samlag och det visade sig att hon var ganska frisk i säcken. Minns inte mycket utöver en tresolars avsugning med mycket inlevelse. Har även noterat att jag kort fick in soldaten i tvåan på henne, men jag minns det som kortvarigt och inte särskilt märkvärdigt.
Tjej 2 av 6. 38-åring från ett av grannländerna, jobbar på något kontor. Något söt och halvsmal, ung i utseendet för sin ålder, men egentligen inte min typ. Vin och ett givande samtal om samhällsproblem leder hem till mig och ett ligg. Jag minns inte riktigt detaljerna men det blev även här en visit i tvåan enligt loggboken. Var nog konversationen som var höjdpunkten här, snarare än ligget.
Tjej 3 av 6. En 22-åring från utanför stan som jobbar på någon startup. Sötsnygg, lång, smal med långt hår. Vi träffas tidigt på eftermiddagen för en promenad. Under promenaden pratar hon om hur svårt det är att hitta en bra kille. En halvtimme senare knullar jag henne analt i min lägenhet, mitt på ljusa dagen, vilket ska visa sig bli ett fantastiskt ligg. Höjdpunkten blir definitivt att känna soldaten kramas av hennes ringmuskel bakifrån samtidigt som jag passionerat kysser henne. Ett romantiskt och ohämmat ligg av god kvalitet. Efter att vi är färdigknullade ligger vi kvar och myser en stund innan jag måste ge mig av för att träffa nästa tjej. Hon är uppenbart småkär i mig och vi ska eventuellt ses igen.
Tjej 4 av 6, senare på kvällen. En 23-åring som jobbar på mäklarkontor (eller liknande). Snygg och smal, med långt hår, men framstår som lite omogen av sig. En partytjej, som definitivt legat med både den ena och den andra. Till en början blir jag något avtänd av hennes omognad och känner inte av kemin, men då hon är ganska snygg tar jag ändå hem henne. Hon velar något enormt och vill bevisligen inte framstå som lösaktig, framförallt kanske för att hon just är lösaktig, men vi får till sist till ett vaniljknull. Inget märkvärdigt.
Tjej 5 av 6. En 27-åring, minns inte vad hon jobbar med. Söt, smal, ganska kort och med halvlångt hår. Alkohol och en trevlig konversation leder till min lägenhet och hon är uppenbart kåt på mig. Allt går som på räls och vi börjar knulla oproblematiskt, innan hon plötsligt ändrar sig och säger att hon vill lära känna mig bättre först innan vi har sex. Blev med andra ord bara en blixtvisit för soldaten i hennes inre.
Hör av dig om du vill ses igen, säger hon innan vi skiljs åt. Okej.
Tjej 6 av 6. En 25-åring från utanför stan som jobbar som konsult. Vacker, smal och normallång, med halvlångt hår. Jordnära och trevlig, och det känns direkt som vi finner kemi mellan oss. Hon är uppenbart intresserad av mig och när vi ger oss upp i min lägenhet säger att hon enbart ska låna toaletten för att sedan åka hem. En kort stund senare, när vi finner oss på min soffa och växlar en kyss, tittar hon på mig,
det blir inget mer än så ikväll. Några minuter senare har vi passionerat och romantiskt sex, och jag lyckas gång på gång pulla henne så att det rinner ner rikligt med kiss i min säng. Hon är uppenbart kär i mig, vilket ger sexet en extra intim och nära prägel. Doggy, missionären och ridande blir det med inslag av tungt passionerat kyssande, då vi får blicka in djupt i varandras ögon. Jag avslutar med en stor vit sats över hennes ansikte och mun, men hon vill inte svälja. Nåja. Vi ligger och myser efteråt och pratar om att vi vill ses igen.
45 nya ligg än så länge för året, med högre snittkvalitet än förra året.
Citat:
Ursprungligen postat av
All-the-way-77
Med tillräckligt många genom åren för att veta hur det fungerar.
Felaktig generalisering baserad på begränsad erfarenhet, något som är uppenbart för oss som faktiskt haft analsex med mer än enstaka partners.
Citat:
Ursprungligen postat av
All-the-way-77
slicka lite på analöppningen
"Bearbeta metodiskt" =/= "slicka lite".
Skicka mig ett PM så ska jag lära dig hur man gör utan glidmedel.
Citat:
Ursprungligen postat av
skotittare
Om Sauerkraut mot förmodan skulle vara på riktigt så känns det som att han borde vara skyldig till oaktsam våldtäkt ett stort antal gånger.
Inga prickar i registret. Men jag kan medge att det någon enstaka gång har uppstått en knivig situation.
Då detta givetvis är en stor risk med frekventa ligg är jag i regel mycket noga med att se till att det finns samtycke. Till tjejer som verkar tveka kommunicerar jag tydligt att jag helt saknar intresse av att ligga med någon som inte vill ligga med mig, och att om de inte är intresserade av mig givetvis får gå när de vill. Take it or leave it.
Citat:
Ursprungligen postat av
rrpiper
Hur orkar du hålla på med detta på en massa tjejer som inte har duschat innan?
Det ska vara oduschat, annars tar du ju bort smak och doft. En tjej som doftar tvål får soldaten att slockna.