Inte ett regelrätt ligg, men jag tog hem en något söt storbystad 28-årig som jag fick nöjet av att trycka in tungan i tvåan på. Vi låg inte då hon inte riktigt var min typ, eftersom hon var något för stor kring midjan trots att hon var ganska vältränad. Hon ville träffas igen för att knulla någon annan gång, men jag avisade henne.
Det är något upphetsande med att slicka tvåan på en tjej utan att det sker i kontexten av ett ligg.
Citat:
Ursprungligen postat av
skotittare
Så vad gör du om någon inte vill ha satsen på sig? Och inte tar den i tvåan?
Då får det vara.
Citat:
Ursprungligen postat av
exotiskatjejen
Och det bevisar att Sourkrattan inte har vilda fantasier? Om det är sant, så borde han börja oroa sig över att hans k*k kommer falla av snart. Och han borde även börja oroa sig över könssjukdomar.
Könssjukdomar har man haft en och annan. Man får se det som en arbetsskada.
Citat:
Ursprungligen postat av
crippa
Var inte sä tvärsäkra! Sauerkraut kan mycket väl vara en mer eller mindre känd person = lätt att få ligg. Antalet förvånar mig inte alls. Har tidigare i livet varit i en position där det vankades ligg väldigt ofta.
Man förvånas av att det jag engagerar mig i skulle vara så orimligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
RobbanUC
Det är möjligt att du har rätt.
Läs detta så ser du hur dåligt han mår av sitt sk. "liv".
Något som knappast kan kallas för ett sunt liv, snarare ett tvångsbeteende som fullständigt tagit över.
Det är ett beroende. Det finns både ljusare och mörkare sidor av detta beteende.
Citat:
Ursprungligen postat av
Maviel
Men i längden lite enkelspårigt - om det nu är så hans verklighet ser ut - det vet jag ju inte.
Hur varierat är ditt sexliv? Jag strävar efter att variera det mer, men det är lättare sagt än gjort när det är nya tjejer varje gång. Om jag träffar samma tjej flera gånger är det ju betydligt lättare att krydda till det och låta kreativiteten jobba.