2012-10-25, 20:41
Medlem
Letade runt och hittade inte en tråd med samma topic. Finns redan en liknande tråd ska denna självklart låsas. Om tråden ligger fel eller bör ligga i Laidback får mod flytta/uppmärksamma detta så postar jag där istället.

Tänkte att det kunde vara kul för oss FBare att få skriva av oss vårt senaste ligg. Kanske var det extraordinärt bra eller dåligt, eller helt normalt, men varför inte dela med sig i alla fall?

Som TS tar jag självklart på mig att börja!

Tidpunkt: Runt klockan 5 på eftermiddagen, 25e oktober 2012.

Skulle förbi mitt ex, som råkar vara min bästa kompis, inne i stan och hämta upp lite kläder. Vi sitter och pratar lite i hennes soffa och rätt som det är sitter vi och hånglar. Jag bär henne till hennes säng medan hon drar av både min och hennes tröja. Jag lägger ner henne i sängen och lägger mig ovanpå, hånglar lite medan hon spänner upp mitt skärp och drar av mig jeansen och kalsongerna. Hon runkar mig lite, sedan beger jag mitt söderut. Hennes hotpants och trosor åker av, hon spänner själv av sig sin BH. Jag slickar henne tills hon kommer, då bär det av uppåt igen.

Vi vänder oss så hon är överst, och nu är det hennes tur. Det blir en kortare avsugning, runt 30 sec, sedan åker kondomen på(hon trär på den med munnen). Hon åker upp igen och vi börjar med henne överst. Hon rider mig ett tag, innan hon själv föreslår doggystyle. Jag är inte sen med att tacka ja, och passar, medan jag ändå är där bak, att slicka henne lite till. Sedan bär det av igen, in och ut, in och ut. En tumme åker in i 2an(min i hennes), medan hon smeker mig lite på pungen.

Efter ca 5 min doggy frågor hon om kan få suga på pungen lite(hon tänder på detta, men även jag), och jag tackar självklart ja. Det blir en pungsugning och lyxrunk, jag lägger mig ner och drar henne över mig och det blir en snabb 69an. Efter att båda är nöjda med detta, blir det lite klassisk missionären i ett tag, tills hon börjar bli lite öm, så kör jag en sista spurt och kommer. Jag tackar för mig, stoppar ner kläderna jag kom dit för att hämta upp, hon får en snabb kram och jag beger mig hem igen, hyfsat utmattad.

RESULTAT:

Varade i: Ca 30 minuter, varav 5-10 minuter förspel.

Orgasmer: Hon: 4-5. Jag: 1.

Uppskattning på en skala på 1-10: 9.

Uppskattning uttryckt i ord: Ja, det är ju alltid svårt att uttrycka känslor och känslomässiga upplevelser i ord, men det var det bästa sexet hon och jag har haft och troligtvis det bästa jag haft i mitt liv, därav inspirationen till att skapa denna tråd.

OBS! Det är inte meningen att detta ska bli en listtråd. Diskutera gärna andras inlägg och utveckla era egna så mycket ni behagar!
Citera
2012-10-25, 22:00
Medlem
Phantom042s avatar
Med en hora i Nigeria, tryckte henne i fisen utan kondom. Ångest idag.
Citera
2012-10-25, 22:52
Medlem
analfucks avatar
Kärringen för ett par dagar sedan... inget speciellt.
Citera
2012-10-25, 23:14
Medlem
Pojkvännen igår/inatt. Varit tillsammans i över ett år, och jag är lite förvånad att sexet fortfarande kan vara så bra, haha. Jag puschade honom att knulla mig så hårt han kunde, har precis haft ägglossning och är alltid extra kåt. Dessa hormoner.. Det var hett iaf, riktigt nice!

Resultat:

Jag kom 4 gånger tror jag, varav två var fontän. Han kom en gång.

Varade: En timme kanske?

Betyg: 9.5/10

Förresten, bra initiativ av TS!
Citera
2012-10-26, 00:41
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arwen02
Pojkvännen igår/inatt. Varit tillsammans i över ett år, och jag är lite förvånad att sexet fortfarande kan vara så bra, haha. Jag puschade honom att knulla mig så hårt han kunde, har precis haft ägglossning och är alltid extra kåt. Dessa hormoner.. Det var hett iaf, riktigt nice!

Resultat:

Jag kom 4 gånger tror jag, varav två var fontän. Han kom en gång.

Varade: En timme kanske?

Betyg: 9.5/10

Förresten, bra initiativ av TS!

Knulla i en timme? din pojkvän är inte möjligtvis Ron Jeremy?
Citera
2012-10-26, 01:39
Medlem
TheBITs avatar
30 sekunders avsugning och kondomligg på 30 min? Känns segt, speciellt med ett ex.

OT; jag känner alldeles för mycket folk som läser min fb för att skriva om sådana saker, men jag måste säga att jag är förvånad över folk som kan minnas detaljer som vilka ställningar i vilken ordning och allt det där.
Citera
2012-10-26, 01:41
Medlem
TheBITs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Det är väl inget konstigt egentligen? Speciellt med alkohol i kroppen kan det ju mångdubblas om det ska vara så (även om det snarare går åt det jobbiga hållet då)
Citera
2012-10-26, 01:48
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBIT
Det är väl inget konstigt egentligen? Speciellt med alkohol i kroppen kan det ju mångdubblas om det ska vara så (även om det snarare går åt det jobbiga hållet då)

Ett samlag varar ju i 7,5 minut eller nåt sånt vanligtvis
Citera
2012-10-26, 01:54
Medlem
Von.Larssons avatar
Fem dagar sedan, jag låg bredvid "bruden" i sängen och kände hur jag började hårdna lite i tanken på att det ligger en potentiell våt fitta bredvid mig. Jag började kyssas och tafsas och det utspelade sig så att hon verkade väldigt kåt. Jag river ner hennes trosor, mina kalsonger och river plasten från den satans kondomen, ja nästan på samma gång.

Tar ömsint tag i hennes arm, viskar lite försynt i hennes öra "Kom och sätt dig här" varpå hon svarar "Jag är sååå trött, jag lovar att göra de en annan gång" användandes av något som kan liknas med en bebis röst. Jag slaknar fort och ligger en kvart och föreställer mig allt. Våldtäkt, mord, tortyr och till och med sköna ängar för att locka krigaren till styvt läge igen. Jag viker tillslut den dubbelt (nästan) och tvångspenetrerar henne och juckar på en halv timme. Tankarna ekar i mitt huvud.

Mina problem då? Ryggont, trötthet, träningsvärk osv..

Lyckas aldrig få fram orgasmen, ja jo hennes kom två gånger på besök. Min lös tyvärr med min frånvaro. Jag orkar inte mer tillslut så lägger mig på rygg och har årets nära inpå hjärtattack.Ber henne lite desperat, men ändå sexigt att hon kan avsluta mig varpå hon informerar lite osäkert att hon kan göra detta i form av en avrunkning. Sedan bjuds jag på en torr lite ömmande avrunkning. Tackar ännu gud och förstår inte hur jag kunde uppnå vilje styrkan att spruta ett litet kryddmått så hon slutade, men det gjorde jag.

Vände mig därefter om och låg och tittade i taket med elaka, bittra tankar i huvudet i ljudet av hennes alltför förnöjda snarkningar i flera timmar..

Yeey, jag ser verkligen fram tills nästa gång detta sker..
Citera
2012-10-29, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan

Haha! Neeeej, mycket snyggare Ärligt talat är han lite tvärtom, han har ibland väldigt svårt för att komma, ingen aning om varför :O Han har alltid varit sån säger han, dock kan jag ju tillägga att jag tog hans "oskuld", han hade bara haft vaginalsex innan när han varit onykter två gånger och kommer knappt ihåg dessa tillfällen, naturbegåvning!

Och ja, jag tar den i tvåan
Citera
2012-10-30, 00:57
Medlem
tano81s avatar
Förra helgen med ett KK. Han höll på 1 1/2 timme....
Citera
2012-10-30, 01:37
Medlem
Flickvännen innan hon åkte till Japan. Minns inte vad vi gjorde, var ett tag sedan nu.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback