Citat:
Ursprungligen postat av
saurkraut
bryter upp hennes mödomshinna
Oskulden som fantiserar om att ta andra oskulder och "bryta upp" mödomshinnor på 21-åriga danstjejer...
Citat:
Ursprungligen postat av
saurkraut
(att ta någons oskuld inte helt olikt att initiera analsex, men ofta svårare)
Ett tips från coachen till "analsex-jedi-riddaren" själv: inte heller vid analt är det något som behöver "brytas upp", däremot krävs det typiskt uppvärmning samt rikligt med glidmedel. Du har ju explicit sagt att detta inte behövs för dig, men tyvärr är det du ser på film där det räcker med lite spott inte så det går till. Detta är mer ett tips för det framtida tillfälle där du förhoppningsvis kommer uppleva det på riktigt.
(Reservation: är "soldaten" i storleken av ett lillfinger gäller inte min uppmaning om glidmedel, då kommer det går bra ändå.)
Citat:
Ursprungligen postat av
saurkraut
som jag återbetalar med att slicka hennes till orgasm
Detta är ett litet gulligt inslag i novellen. Jag efterlyste ju för några månader sedan det faktum att absolut ingen av dina "tjejer" någonsin får orgasm, förutom att de "kissar" när du "pillar lite". (Vilket händelsevis är den enda kvinnliga orgasmen som syns tydligt på porrfilm.)
Så ändå lite roligt att novellen nu piffas upp med kvinnliga orgasmer av icke-"squirt"-typ.