2025-11-09, 20:03
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Sä du menar att analpluggarna under cykelturerna, runkbullarna med polarna och liggen med soffan aldrig hänt??

Jo det har hänt, allt jag säger är sant. Jag ville bara få tyst på munken som är perfekt å aldrig gjort något sådant i sitt liv. Folk experimenterar antingen med droger eller onani eller annat, jag gillar att onanera å jag vet vad som är skönt för mig. Sen att det kanske borde vara total förbjudet att göra så men det är det inte ännu. Men det kommer nog ett förbud mot onani också från politiskt håll å då får man förhålla sig till det. Men vi är inte där än.
Citera
2025-11-23, 13:57
Medlem
Onan-erarens avatar
Hade turen på min sida igen, igår knullade jag kk'n efter en krogrunda. Tog henne i min soffa, pumpade henne full i sperma å nu chattar jag med hennes väninna så kanske får jag knulla ikväll också om jag har tur. Horbocken är på g igen.
Citera
2026-01-03, 09:07
Medlem
CuriousMind69s avatar
Var ute och reste med ett gäng i Europa och gick på kinky-klubb. Hamnade i darkroom under kvällen och satan va hett det är att ha sex bredvid andra som också har sex. Det lär bli fler gånger när möjligheten ges.
Citera
2026-01-04, 02:17
Medlem
Adelaides avatar
Tinderdejt ikväll. Vi sågs hemma hos henne och jag fattade direkt vad hon ville. Vi hade sjukt bra sex! Hon hade jättefina former dessutom. En del att ta på om vi säger så. 10/10.
Citera
2026-01-11, 09:56
Medlem
Onan-erarens avatar
I lördags efter jobbet fick kk'n rida horbock, nöp mig hårt i bröstvårtorna gjorde hon också vilket gjorde mig vrålkåt. Vrålade av glädje när jag kom i henne, jag slickade henne tills hon kom efteråt som den gentleman jag är. Kanske ses vi ikväll efter jobbet igen, hoppas det. Jag är tacksam varje gång jag får knulla.
Citera
2026-01-11, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
I lördags efter jobbet fick kk'n rida horbock, nöp mig hårt i bröstvårtorna gjorde hon också vilket gjorde mig vrålkåt. Vrålade av glädje när jag kom i henne, jag slickade henne tills hon kom efteråt som den gentleman jag är. Kanske ses vi ikväll efter jobbet igen, hoppas det. Jag är tacksam varje gång jag får knulla.

Låter bra! En härlig kväll 😎 kör du amfetamin ibland för o orka med knullandet? Har några polare som brukar ta amfetamin, jag röker mest joints
Citera
2026-01-11, 14:12
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sertralin89
Låter bra! En härlig kväll 😎 kör du amfetamin ibland för o orka med knullandet? Har några polare som brukar ta amfetamin, jag röker mest joints

Nä jag använder inte knark, jag knullar bättre utan.
Citera
2026-01-11, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CuriousMind69
Var ute och reste med ett gäng i Europa och gick på kinky-klubb. Hamnade i darkroom under kvällen och satan va hett det är att ha sex bredvid andra som också har sex. Det lär bli fler gånger när möjligheten ges.

Sprutar du mer om det är på en kinkyklubb?
Citera
2026-01-13, 23:07
Medlem
flugornass avatar
Jag var på vår lokala pub och rätt som det är så kommer en ung man och frågar om han får bjuda på något, det slutade med att han följde med hem och jag tvingade in honom i duschen och ut kommer han med en ståfräs som inte är omskuren, vilket får mig att bli våt, för att göra det kort så var han den yngsta som jag haft sex med, jo över 18 år.
Jag har aldrig möt honom igen tyvärr.
Citera
2026-01-14, 23:22
Medlem
CuriousMind69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sertralin89
Sprutar du mer om det är på en kinkyklubb?

Sprutar det får man torka upp det bara, inte konstigare än så. Ytorna är ju inplastade eller galonaktigt material såser är bara att torka av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in