2021-04-29, 08:10
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strudelborg
Alltså vad är detta! Philip Bohlin skriver:
” Just nu kämpar vår admin Ibra Kadabra med allt annat än börsen. Jag har inte haft kontakt med honom i 2 veckor men nu har han bett mig att ta över som admin. Tillsvidare tar jag över rollen som tillfällig admin! Mer än detta vet jag inte tyvärr.”

Sen följer ju då massor med ömkande inlägg. Vad i hela helvetet

Och vad är det han gjort innan för aktieägarna som han påstår sig ha kämpat för 24/7?
Han har väl inget med bolagets verksamhet att göra?
Citera
2021-04-29, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av strudelborg
Alltså vad är detta! Philip Bohlin skriver:
” Just nu kämpar vår admin Ibra Kadabra med allt annat än börsen. Jag har inte haft kontakt med honom i 2 veckor men nu har han bett mig att ta över som admin. Tillsvidare tar jag över rollen som tillfällig admin! Mer än detta vet jag inte tyvärr.”

Sen följer ju då massor med ömkande inlägg. Vad i hela helvetet

Hahahah åh herregud, de är så hjärntvättade att det är skrämmande. Kommer vara så många som är fullsmetade med aktier när den når nya ATL
Citera
2021-04-29, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Och vad är det han gjort innan för aktieägarna som han påstår sig ha kämpat för 24/7?
Han har väl inget med bolagets verksamhet att göra?

Exakt! Han har inte skit med bolaget att göra överhuvudtaget. Han har kidnappat kursen och varumärket, och helt medvetet lurat tusentals småsparare på deras livs besparingar!!

Och nu sitter någon annan "Nisse" som admin och på allvar tror/tycker att dessa bedragna människor ska sitta och tycka synd om stackars lilla bedragaren, för att korthuset rasade, för att han kommer att bli åtalad och (förhoppningsvis få skaka galler ett bra tag). Och för att han förmodligen kommer att behöva se sig omkring ordentligt om han går i någon mörk gränd någonstans.

Vidrigt...
Citera
2021-04-29, 08:32
Medlem
jack.danielss avatar
4000 medlemmar i Parans! De flesta är väl som mig? medlem med popcorn hink!
Citera
2021-04-29, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jack.daniels

Ja, det var ju århundradets underhållning dygnet runt! Det är nog den enda grupp jag har blivit utesluten ur som jag verkligen saknar på riktigt.

Men jag kunde dessvärre inte hålla min stora trut, ifrågasatte ett och annat tyvärr...
Citera
2021-04-29, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jack.daniels

Samma här och jag såg fram emot livesändningarna flera ggr/dag och helt osammanhängande.

"Ä ni mä, 110%, all in" osv. :-))
Citera
2021-04-29, 09:30
Medlem
1200cls avatar
Har gått igenom årsredovisningen och det känns som om det är dags att försvinna från den aktien.
Omsättning 2020 576000
Kostnad 2020 24393000
Förlust -22 325 000

Även om det finns vissa förhoppningar om affärer i framtiden så kommer det att finnas behov av nyemission i närtid.
Tror att vår käre vän har insett att det inte går att snacka upp kursen mer utan gör en sorti med hänvisning till privata bekymmer. Trots tårar och gråt så kan det vara ett sätt att komma ifrån aktien/gruppen med hänvisning till detta problem.
Det läggs ut lite dimridåer vad orsaken kan vara, men hans sambo torde vara medveten om vad det handlar om och därför spelar man upp lite dramatik.
Citera
2021-04-29, 09:52
Medlem
Men hur i hela fridens namn kan alla dessa bag holders sitta och ömka över någon som har bedragit dem så kapitalt som pajasen har gjort!? Det är ju de som är offer, inte han. Och inom kort kommer deras aktier dessutom att bli osäljbara då omsättningen blir lägre och lägre för varje dag.
Citera
2021-04-29, 09:54
Medlem
jack.danielss avatar
Har inga större problem med Ibra! Han är bara rätt o slätt dum i huvet i kombination med valfri bokstavskombination. Har större problem med de som köper det han säger, med hull o hår! De är om möjligt ännu mer patetiska!
Citera
2021-04-29, 09:54
Medlem
Kan ej se att det nämnts tidigare men J*ennie har haft två andra aktie-grupper på facebook (utan sambon). "Aktiefixen tjejer" och ett annat jag ej minns namn på men som rörde tips om premiepension. Är med i båda men kan ej hitta dem på facebook längre. Vet att den sistnämnda i varje fall varit aktiv senaste veckan. Någon annan som känner igen detta?

Tänker att det möjligen kan ha att göra med det som sker kring parans-gruppen. Känns lite väl märkligt att fröken försvinner från samtliga aktiegrupper hon varit involverad i samtidigt.
Citera
2021-04-29, 11:25
Medlem
Tänk om J*nnie sitter och sjunger som en fågel hos någon väl vald myndighet... För att sätta dit vissa herrar och själv komma undan lindrigt.
Citera
2021-04-29, 12:03
Medlem
Då är tomen tillbaka 😂😂
Senast redigerad av Sugarzero 2021-04-29 kl. 12:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in