2021-04-28, 12:29
  #841
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumklumpen
Urusel rapport, ordinarie årstämma framflyttad en och en halv månad. Till 30 juni! varningsklockorna klämtar ännu högre Men det sorgliga Placeraforumet sitter och tycker att allt är bara bra. Snart går tåget..... tut tut.

Ja de bränner pengar snabbt och har de ens någon produktion igång ännu?
Och Parans behöver väl inte betala för att vara med och producera utan pengarna ska väl bara trilla in....
Och styrelsen har ju förmedlat sina förhoppningar om försäljningen, då blir det ju så också i verkligheten...

Hyfsat förvirrad livesändning idag om att prata med kammaråklagare om obs listningen.
När denne fick reda på hur det låg till skulle även hen köpa in sig.
Citera
2021-04-28, 16:15
  #842
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ernie678
Ja de bränner pengar snabbt och har de ens någon produktion igång ännu?
Och Parans behöver väl inte betala för att vara med och producera utan pengarna ska väl bara trilla in....
Och styrelsen har ju förmedlat sina förhoppningar om försäljningen, då blir det ju så också i verkligheten...

Hyfsat förvirrad livesändning idag om att prata med kammaråklagare om obs listningen.
När denne fick reda på hur det låg till skulle även hen köpa in sig.


Ojojoj, en mycket förvirrad man det där. Han har EBM i hälarna för att han är misstänkt för otillbörlig marknadspåverkan (framförallt gällande just Parans)

Då ringer pajasen upp kammaråklagaren och ska diskutera detta bolags obs-listning....

Han är spritt språngande galen, det finns ingen annan rimlig förklaring...
Citera
2021-04-28, 19:04
  #843
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumklumpen
Urusel rapport, ordinarie årstämma framflyttad en och en halv månad. Till 30 juni! varningsklockorna klämtar ännu högre Men det sorgliga Placeraforumet sitter och tycker att allt är bara bra. Snart går tåget..... tut tut.

Men de är så jävla korkade så de fattar inte ändå. De sitter mest och bjäfsar som små hundar och inser inte vilken jävla totalblåsning dom gått på. Allt har varit ett pyramidspel riggat på högsta nivå. En Thailändare som kopplad till Örjan B och som får till uppdrag att agera dum åsna och haussa skiten. Hans idiot till flickvän köper in sig och börjar köra Team Hauss and Erase på deras gemensamma Facebookgrupp. De borde fan få sitta inne på långa straff.... blåser folk medvetet på det sättet.

Patetiskt att se skiten, men det måste vara inavel i Landets mindre kommuner som trott på skiten och lyssnat på Thailändaren. Men det finns en och annan potentiell incell som kommer gå bananas och jaga upp dom när han förlorat sina pensionspengar.
Citera
2021-04-28, 20:42
  #844
Medlem
Just nu så sitter han och gråter ut i FB-gruppen live. Han säger inte så mycket som är sammanhängande direkt. Han är inte ens admin längre. Kan verkligheten kommit ikapp?
Citera
2021-04-28, 20:53
  #845
Medlem
Oj, vad är anledningen? Tagit slut med Jennie som det tidigare har spekulerats i? Nergången? Eller väntas det rättegång?
Citera
2021-04-28, 20:54
  #846
Medlem
samverkans avatar
Nu lämnar han skeppet!!!! Kadabra
Ibrahimovic sitter i tårar och lämnar över ansvaret i fb gruppen, det är nog det sista vi hör från honom i parans sammanhang.
Citera
2021-04-28, 21:36
  #847
Medlem
Sist Ibra var i rättegång för våldtäkt så sa han att han gjort ett fel, som gjorde att han inte vann. Han hade inte spelat ödmjuk. Detta hör till spelet för en narcissist (offerrollen)
Förbereder han sig för en rättegång?
Citera
2021-04-28, 21:46
  #848
Medlem
Såg i en annan grupp att Örjan hade sagt upp bekantskapen med ibra och lämnat gruppen och att de inte längre pratades vid. Någon som kan bekräfta?
Citera
2021-04-28, 22:21
  #849
Medlem
Uppdatering: "Om jag hade valt att bli en toffel som bara nickar, ler och lyder som en hund hade allt varit perfekt"

Tydligen blivit dumpad och Jen*nie äger väl alla aktierna.
Citera
2021-04-29, 07:33
  #850
Medlem
Ibras senaste:
”Om jag hade valt att bli en toffel som bara nickar, ler och lyder som en hund hade allt varit perfekt”

Vem skriver så på ett aktieforum...

de senaste dagarna verkar ha varit halvt sammanbrott halvt hausse i en enda röra... De här människornas sparpengar kommer aldrig tillbaka! Det är ingen jävla lek.

Ett geni fick ändå till det i kommentarsfältet på det inlägget, angående vad man gör om man blir dumpad. Dricker öl, skrev nån. En Anna skrev då:
” Tack Niklas, det är en faktabaserad lösning som skulle kunna funka för honom o ge tillbaka tillit och kanske ny rek”
__________________
Senast redigerad av strudelborg 2021-04-29 kl. 07:41.
Citera
2021-04-29, 07:46
  #851
Medlem
Alltså vad är detta! Philip Bohlin skriver:
” Just nu kämpar vår admin Ibra Kadabra med allt annat än börsen. Jag har inte haft kontakt med honom i 2 veckor men nu har han bett mig att ta över som admin. Tillsvidare tar jag över rollen som tillfällig admin! Mer än detta vet jag inte tyvärr.”

Sen följer ju då massor med ömkande inlägg. Vad i hela helvetet
Citera
2021-04-29, 07:52
  #852
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trading67
Uppdatering: "Om jag hade valt att bli en toffel som bara nickar, ler och lyder som en hund hade allt varit perfekt"

Tydligen blivit dumpad och Jen*nie äger väl alla aktierna.

Synd att ingen påminner honom att det ju har varit samma visa i varenda bolag han har haussat sönder tidigare! Och frågar varför det skulle bli annorlunda att blåsa in luft i detta bolag!!

Jen*i* äger väl inga aktier mer än på pappret! Det är Örj*ns pengar de sitter och flashar med! Hon är en målvakt och hennes innehav är ett förvaltande åt honom bara.

Lipsillen kadabra kommer ALDRIG att fatta att hela härvan är hans eget fel. Han är för sjuk för det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in