Citat:
Ursprungligen postat av
Dumklumpen
Urusel rapport, ordinarie årstämma framflyttad en och en halv månad. Till 30 juni! varningsklockorna klämtar ännu högre Men det sorgliga Placeraforumet sitter och tycker att allt är bara bra. Snart går tåget..... tut tut.
Ja de bränner pengar snabbt och har de ens någon produktion igång ännu?
Och Parans behöver väl inte betala för att vara med och producera utan pengarna ska väl bara trilla in....
Och styrelsen har ju förmedlat sina förhoppningar om försäljningen, då blir det ju så också i verkligheten...
Hyfsat förvirrad livesändning idag om att prata med kammaråklagare om obs listningen.
När denne fick reda på hur det låg till skulle även hen köpa in sig.