2021-04-29, 15:52
  #865
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Och vad är det han gjort innan för aktieägarna som han påstår sig ha kämpat för 24/7?
Han har väl inget med bolagets verksamhet att göra?
Man skulle ju kunna tro att han var anställd så som han "jobbat".

Inga aktier men ändå helt fanatisk för att han vill allas bästa 🤣🤣

Nu kommer aktien att ramla ned i källarn, nu säljer Örjan och kampani ut tror jag.
Citera
2021-04-29, 16:02
  #866
Medlem
Nu har det släppt totalt.

"Jag hörde att en affärsman och är super mångmiljardär har koll på Parans just nu i hemlighet....Den som inte tror på detta kan skriva en vadslagning med mig på 100000 kr hos min advokat. Stämmer detta tar jag era pengarna utan att blinka".
Citera
2021-04-29, 16:02
  #867
Medlem
Nu verkar kadabra gå fullständigt lös i fb-gruppen, ena pmet efter det andra med sjuka hausseinlägg.

”affärsman och supermångmiljardär har tydligen koll på parans” detta vill han även vadslå med sektens medlemmar om de inte tror på honom

Går topplocket nu?
Citera
2021-04-29, 16:04
  #868
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aktiedino
Nu verkar kadabra gå fullständigt lös i fb-gruppen, ena pmet efter det andra med sjuka hausseinlägg.

”affärsman och supermångmiljardär har tydligen koll på parans” detta vill han även vadslå med sektens medlemmar om de inte tror på honom

Går topplocket nu?

Han lyckades även skriva ut i ett tidigare inlägg att det ryktades om att ett godkännande är nära och att pm släpps imorgon 08:45. Detta är nu raderat..
Citera
2021-04-29, 16:07
  #869
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trading67
Nu har det släppt totalt.

"Jag hörde att en affärsman och är super mångmiljardär har koll på Parans just nu i hemlighet....Den som inte tror på detta kan skriva en vadslagning med mig på 100000 kr hos min advokat. Stämmer detta tar jag era pengarna utan att blinka".

Det vadet skulle inte va helt fel om man hade cash 🤣🤣🤣
Citera
2021-04-29, 16:11
  #870
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aktiedino
Nu verkar kadabra gå fullständigt lös i fb-gruppen, ena pmet efter det andra med sjuka hausseinlägg.

”affärsman och supermångmiljardär har tydligen koll på parans” detta vill han även vadslå med sektens medlemmar om de inte tror på honom

Går topplocket nu?
Var tvungen att gå in och kolla om detta stämde och det gjorde det. Herregud!!! Finns det ingen hejd på människan. Igår gråt och idag helt sjuka hittepå grejor.
Citera
2021-04-29, 16:15
  #871
Medlem
Man undrar vem som är hans advokat. Har han en så går jag all in, boom-boom 110%.
Citera
2021-04-29, 18:32
  #872
Medlem
Han blir snart inlåst..... Förmodligen på idiotanstalten, det kan inte finnas något vettigare alternativ.
Citera
2021-04-29, 18:47
  #873
Medlem
Ny livestream från Ibra där han sitter och diskuterar med någon Niklas. Niklas verkar vara en vettig snubbe som tycker han ska skynda långsamt. Men Ibra kör på och lyssnar inte utans svamlar om hur bra det blir den dagen han blir VD. Finns inget i den människans skalle som funkar. Narcissismen är på all in 110% boom-boom.
Citera
2021-04-29, 18:52
  #874
Medlem
Men man blir ju förbryllad, läser att Trollkarlen mår dåligt. Läser också att han ska "komma tillbaka" när Parans har lämnat OBS-listan"... Komma tillbaka till vad?? Tillbaka till dygnetrunthaussande på Facebook? Väldigt oklart, han har ju ingenting med bolaget att göra, vad är det liksom han ska komma tillbaka till. Någon som vet?

Någon här skrev dimridå, vilket är helt korrekt. Fnurran på tråden mellan dessa tre cirkusartister är nog oåterkallelig. storfräsaren tog sitt förnuft till fånga, alternativt fick kalla fötter. Finansiären är alltså puts väck. Målvakten har då inte längre något nytta av att ha en dåre till sambo. Ingen av dem verkar vilja kännas vid eller kopplas ihop med Trollkarlen längre. Han får fullkomlig panik och börjar tala i tungor, griper tag i någon sorglig figur på Facebook och ber denne att administrera idiotgruppen medan han går och gömmer sig och slickar sina sår, stackarn. Fortfarande inte ett ljud om alla stackars satar som sitter som bag holders med jätteförluster.
__________________
Senast redigerad av Dumklumpen 2021-04-29 kl. 19:05.
Citera
2021-04-29, 19:06
  #875
Medlem
Longfingrets avatar
Ibra Har ju kört detta i flertal år, fattar inte hur svårt det kan va för FI att köra åtalet in i väggen (kanske det dom gör nu)
Mig veterligen från 2016 eller om det var 2017 körde hen Medirätt ,heter Izafe i dag i botten med sitt haussande från ca 16-17kr till i dag 3kr,
Clemondo körde Hen hårt förra året,var väl uppe i 4 , där var väl Örjan med en stund, även Vd var med i Hens livesändningar
Nu Parans ,
Blir nog inte så många fler ;-)
Citera
2021-04-29, 21:58
  #876
Medlem
Ibra är ju igång som fan nu. Fattar inte ens om han skriver nytt, kommenterar sitt egna eller kommenterar andras. Det är inlägg överallt.

En minut sedan skrev han:
” Ibra Kadabra ska vända och göra historiska största vändning för samtliga långsiktiga aktieägarna i Parans Solar lighting.”

Vad.
__________________
Senast redigerad av strudelborg 2021-04-29 kl. 22:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in